Voltige

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-01 11:16

Jaren heb ik aan voltige gedaan en ook aan turnen, en heb het altijd erg naar m'n zin gehad. Ik denk er nou over om weer op voltige te gaan, omdat ik graag turnen wil combineren met paarden. Maar wie voltigeerd er tegenwoordig nog op 17 jarige leeftijd? De meeste jongere kinderen zitten eerst op voltige, en na een jaar gaan ze op ponyrijden. of dat zie ik veel tijdens mijn lessen.
Maar zijn hier mensen, ik denk het niet, maar okay, die voltigeren? Ook wedstrijden?

Groetjes, Kim

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-01 11:19

Voltigeren is helemaal geen kinderspel hoor! Is een echt sport, ook voor volwassenen!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-01 11:24

Ik heb gevoltigeerd, maar de vereniging werd opgeheven.
Ik heb het altijd harstikke leuk gevonden, en mijn toenmalige instructrice (Cathrin Kiela) Was toen een jaar of 20, en deed fanatiek aan wedstrijden mee

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-01 11:29

je ziet niet vaak dat 'ouderen' aan het voltigeren zijn. ik vind het hartstikke leuk, en was toen eraf gegaan omdat iedereen afging. en bleef toen met kleinere kinderen over. En had toen geen zin om bij hun in te blijven. en tijdens wedstrijden zou het ook geen gezicht wezen, want ik was al erg lang voor mijn leeftijd en was het geen gezicht, omdat je altijd op volgorde moet staan qua lengte.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-01 12:06

mij lijkt het ook wel leuk! heb het nog nooit gedaan.. ik heb wel een jaar of 2/3 onder turnen gezeten.. maar die lenigheid ben ik al bijna kwijt volgens mij..

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-01 12:34

Kimmy gewoon doen hoor. Dan ben je ook leuk bezig met paarden. Bij ons op Zilfia´s Hoeve is ook een voltige team. Ik geloof dat ze de leeftijd verhoogt hebben naar 21 jaar dus tot die leeftijd mag je in een team starten en daarna moet je solo.

We horen het wel wat je gaat doen?

he wat las ik ga je je spullen al wegdoen ben je niet bang dat je spijt krijgt?

Gr Pris