ik ga straks naar een nieuwe pensionstal kijken

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

ik ga straks naar een nieuwe pensionstal kijken

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 13:01

bij mn oude pensionstalling gaan een hoop mensen weg en dat betekend dat ik de hele winter alleen aan het rijden ben, en dat motiveert niet echt...

Nu zag ik gister een advertentie in het weekendkrantje en ga er straks een kijkje bnemen, hij motto is "niet moeilijk doen hoor!", ik ben erg zenuwachtig want het kan betekenen dat ik bij mn oude wegga!

Maar de hele winter alleen rijden zie ik erg tegen op ik stond zelfs op het punt oom te stoppen met rijden, maar ik denk als er meer mede ruiters zijn dat ik meer zin heb om te rijden!

Ik ben namelijk een gezelligheidsmens!

Groetjes Chiqa


Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 13:03

Ik hoop voor je dat het wat is, want alleen lopen hobbyen is niets.

Alleen bij zijn leus zou ik nog wat vraagtekens hebben. Betekend dat dan dat er ook zo gereageerd word op aanvragen van jouw? Die hele laissez-faire mentaliteit kan ook wel eens averechts werken.

En nog is het geen winter, ik denk dat jij ook op de oude pensionstal genoeg nieuwe medestrijders gaat krijgen die voor de winter een stalling zoeken. Zal zo'n vaart niet lopen dat je in je eentje zit...geloof mij maar...

Je suis Charlie.

blieb01

Berichten: 1526
Geregistreerd: 05-04-02
Woonplaats: De Weere

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 13:33

Ik ben benieuwd of dit wat voor je is. Ik weet hoe je je voelt op deze stal en ik hoop echt dat je iets leuks vind om je paard te stallen. Ik hoor het wel van je.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 13:34

Hey succes Chiqa. Laat je wel even weten hoe het was???

'Paint' it 'Black'

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 16:04

Er zullen op je oude stal toch wel weer mensen bij komen? Kan me slecht voorstellen dat die pensionstal leeg blijft staan...

* To Belg, or not to Belg *


Alja

Berichten: 25521
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 16:51

het heeft natuurlijk wel voordelen alleen op een pensionstalling staan Tong uitsteken Tong uitsteken maar het is idd niet erg gezellie...
laat je even afweten hoe het was.............

ONDERSCHRIFTLOOS

TweetyKarin

Berichten: 75
Geregistreerd: 05-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 16:58

Binnenkort schijn ik ook weer de enige pensionklant te worden op de stal waar ik sta maar om alleen daarvoor die stal te verlaten , nee.
Ik hoop maar dat de stallen weer snel gevuld zullen zijn , want wat meer mensen is wel gezellig.

Begin de dag met een dansje , begin de dag met een lach .
Wie vrolijk kijkt in de morgen , lacht de hele dag.

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 18:28

Bij ons zijn er zowiezo maar 3 pensionklanten waarvan er 1 al bijna nooit komt, en dan nog 2 bijrijders.. Het is een superfijne stal hoor, maar ik mis de gezelligheid van de vorige wel Scheve mond
Kan me best voorstellen wat je bedoelt, succes met zoeken! Lachen

Schitterend paarden-pensioen-oord in Frankrijk: http://www.equinepensions.com/

Sting

Berichten: 12851
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 18:34

Hopen dat het wat is, anders moet je de hele winter alleen rijden en dat is ook niet echt gezelli!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 20:32

nou ik ben dus geweest en het is er erg gezellig ze hebben zo'n 40 boksen heel mooi overdekte stallen, en je kan dus binnen opzadelen en er is een grote bak aanwezig!
Ik denk er har over na om het te doen want het is er erg gezellig, ze vertelden dat er altijd wel een mens aanwezig was en dat je bijna nooit alleen hoefte te zijn, e gaan vaak ook in ploegen naar het strand, want dat is dicht in de buurt!
Je kan er ook mooi buitenrijden met mooie brede bermen enzo!
Ik zit alleen nog een beetje te dubben over het hooi en stro gebruik, want dat komt er apart bij, ik heb er al een topic over geopend wat je daar ongeveer aan kwijt bent.
Maar zoals velen hier al zeggen alleen je hobby uitvoeren is gewoon iet motiverend en altijd maar alleen rijden is gewoon iet leuk, kijk een keer kan geen kwaad, maar wat ik ook leuk vindt is dat er vaak in groepen wordt gereden, buiteritten enzo!
Dus....

Viking

Berichten: 1989
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Driewegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 09:48

Als het je wat lijkt moet je het zeker doen!!

Geef Zizzle een dikke knuf voor mij?

Paardentaxi Zeeland


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 bezoekers