Cerise in training

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jolan
Berichten: 374
Geregistreerd: 15-10-02
Woonplaats: Zevenaar

Cerise in training

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-03 16:58

Cerise zag eruit of intussen van een tweeling moest bevallen. Ze kreeg 1x in de week beweging van melissa en af en toe van Peter. Ze is de laatste tijd echt lastig in de wei tegenover de andere paarden. Ze heeft gewoon energie teveel. Ikzelf rijd mijn Sjappie af en toe en mijn bijrijdster rijd haar momenteel op de wedstrijden. Door school, ziekte en blessures had ik eerst niet zo veel tijd. Nu iets meer. Ik kon het niet langer meer aanzien en samen met Peter zijn we vandaag ten strijde gegaan. Ik ging proberen of ik Cerise niet met passoa kon longeren.
Wij dus de passoa omgedaan, eerst natuurlijk los longeren met alleen het bontje achter de kont. Ze wist niet wat haar overkwam. Ik zag haar denken wat moet dat enge ding achter me. Maar na een tijdje werd ze aanmerkelijker ontspannen. daarna de hulpteugel onderaan de singel vastgemaakt. Op de makkelijke hand liep ze superlief en onspannen naar beneden. Toen de moeilijke hand, even uit de bol gaan. Ja het is ook moeilijk je kunt je kont niet naar binnen of naar buiten keren, je moet recht lopen!!! Na een minuut of vijf gaf ze zich over en liep ze super door het lijf. Ik heb nog niet teveel met haar gedaan, omdat ze totaal geen conditie heeft. Morgen ga ik haar weer longeren, zodat ze weer en modelfiguurtje krijgt.

Jolanda

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 17:01

Jeetje, dat is ook niet leuk.
Maar goed dat ze het zo goed op pakt, dan kan Peter er ook meer van genieten.

mesastamp

Berichten: 3853
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 17:02

wat gaaf zeg dat cerise toch weer aan het werk gaat.Misschien een niet zo'n passende vraag maar blijft cerise wel bij peter en wat gaat er verder met haar gebeuren... Echt raar las cerise en moest gelijk weer aan dorine denken... nog steeds erg raar allemaal Scheve mond maar ben erg benieuwd wat er met haar gata gebeuren groetjes melissa

Alja

Berichten: 25592
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 17:55

ja wat gaat er eigenlijk met cerise gebeuren??

maar het is natuurlijk altijd goed dat ze weer aan het werk word gezet........

Jolan
Berichten: 374
Geregistreerd: 15-10-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-03 18:21

Peter is op zoek naar een rijdster die de de helft van de kosten wil betalen zodat hij Cerise kan aanhouden. Ze mag alle dagen, behalve vrijdag rijden en ook mag ze wedstrijd met haar starten
Het moet wel iemand die goed kan rijden en niet bang is.

Jolan
Berichten: 374
Geregistreerd: 15-10-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-03 18:34

Graag niet Peter lastig vallen met vragen.
Hij heeft dit op het moment niet zo graag

mesastamp

Berichten: 3853
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 08:52

ja tuulijk dat is logisch. Maar was er gewoon benieuwd naar we hebben wel al die tijd alles gevolgd en weten hoe het gegaan was dus denk ik dat het wel zo eerlijk is als we op de hoogte gehouden worden Lachen

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 09:45

mesastamp schreef:
ja tuulijk dat is logisch. Maar was er gewoon benieuwd naar we hebben wel al die tijd alles gevolgd en weten hoe het gegaan was dus denk ik dat het wel zo eerlijk is als we op de hoogte gehouden worden Lachen


nope dat heeft niets met "wel zo eerlijk" te maken, maar het heeft wel alles te maken met de eigen keuze van peter en de familie, en in hoeverre zij er mee om (kunnen) gaan op dit moment

Bedankt om af en toe iets te laten weten Jolan, het is erg fijn om te horen dat Cerise nog steeds in de watten gelegd wordt en mag blijven Lachen

mesastamp

Berichten: 3853
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 13:15

leentje"]
[quote="mesastamp schreef:
ja tuulijk dat is logisch. Maar was er gewoon benieuwd naar we hebben wel al die tijd alles gevolgd en weten hoe het gegaan was dus denk ik dat het wel zo eerlijk is als we op de hoogte gehouden worden Lachen


nope dat heeft niets met "wel zo eerlijk" te maken, maar het heeft wel alles te maken met de eigen keuze van peter en de familie, en in hoeverre zij er mee om (kunnen) gaan op dit moment

Bedankt om af en toe iets te laten weten Jolan, het is erg fijn om te horen dat Cerise nog steeds in de watten gelegd wordt en mag blijven Lachen
[/quote]


ik heb misschien mijn eigen mening er wel over bokkers hebben tenslotte veel gedaan en zijn toch erg benieuwd en bezorgd over peter en cerise ik bedoelde alleen da het niet zo gek was als we iets zouden willen weten en van peter snap en ccepteer ik het uiteraard

Jolan
Berichten: 374
Geregistreerd: 15-10-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-03 19:08

Cerise doet het echt super, ik longeer haar en ik laat haar vrij springen.
Vandaag gelongeerd met touwtjes. Ze liep vandaag heel ontspannen op haar moeilijke hand. Ze begon al echt te schuimen.
Ook het drakerige is er van af. Ze vindt het heerlijk om geknuffeld te worden. In de wei komt ze nu op me af lopen en ik kan haar zo pakken.
Ik blijf hiermee doorgaan. Ik geniet er zelf van

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 19:09

Wat fijn dat het zo goed gaat
En misschien was ze niet te pakken omdat ze graag werkt voor haar knuffels.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 19:34

Goed om te horen dat Cerise weer aan het werk gaat. Zou Dorine blij om geweest zijn. Bovendien gaat voor dat dier het leven door, en paarden zijn nou eenmaal looplustige dieren dus hebben ze echt behoefte aan het werken (en de aandacht).

Fijn dat Peter haar aan wil houden, ik kan me voorstellen dat het paard een heel belangrijke herinnering voor hem is.
Logisch trouwens dat hij liever nog met rust gelaten wil worden, die heeft genoeg aan het koppie. En hij weet vast wel dat wij allemaal regelmatig even aan hem denken en in gedachten steunen. Peter is een kanjer.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 20:07

Goed hoor! nog even dan is de 2ling eruit! Ik vroeg al aan peter of je zeker wist dat die van jou drachtig was en niet cerise! Nog gefeliciteerd trouwens met je toekomstige eulie!

Dniesy

Berichten: 2140
Geregistreerd: 02-12-01
Woonplaats: Hoorn (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 21:07

Fijn om weer wat te horen over cerise! En gelukkig dat het zo goed gaat, veel succes er mee en hopen dat die tweeling buik er snel af is Knipoog