Weet iemand waar deze paardjes nu zijn?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Calanddra

Berichten: 14120
Geregistreerd: 27-02-03

Weet iemand waar deze paardjes nu zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-03 14:57

Ik plaats dit berichtje namens een vriendin van me. Zij zit nl zelf niet op bokt. Misschien hebben jullie dit berichtje ook al bij marktplaats zien staatn maar ik zet het ook even hierneer:

"Ik ben op zoek naar mijn 2 verzorgpony's, ze zijn verkocht op woensdag 13 augustus jl. De eigenaar wil niet vertellen waar ze heen zijn maar ik heb geen afscheid kunnen nemen omdat ze opeens zonder bericht weg waren, ik zou ze graag nog een keer willen zien. Ze stonden in Houten (Utrecht) bij meneer en mevrouw Khune. Het gaat om een witte shetland merrie van iets boven de 1 meter, ze heet Misty en is al vrij oud ik denk iets van boven de 20. De andere pony heet Chester en ze is ongeveer 1.38 hoog, ze is bruin en heeftachter 1 wit voetje. Beide ponys zijn super lief en verkeersmak. De eigenaar zei dat ze naar de kinderboerderij in Hilversum waren gegaan maar daar staan ze niet, ze zouden er wel in de buurt kunnen staan.
Als u iets weet zou u dan alstublieft willen reageren? Ik heb ze 4 jaar verzorgt en nu zijn ze opeens weg, ik zou ze heel erg graag nog een keer willen zien."

Hier 2 foto's van ze:
Afbeelding
Afbeelding

Weet iemand waar ze nu zijn??? Zo ja, zou je me dan 'n pb-tje kunnen sturen? Alvast bedankt!

Kuzz Jen


Calanddra

Berichten: 14120
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-03 15:13

Verdrietig;(;(;(;(;(;(;(;(;( sniksniksniksnik..........ik sprak net degene die ze zoekt........ze vertelde dat Misty, de witte, dood is. Ze kon de reis niet aan en kreeg koliek, en toen moest ze worden ingeslapen......Verdrietig;(;( zoals je misschien in mn profiel hebt gezien heb ik ze ook verzorgd............ik kan het gewoon niet geloven Verdrietig;(;( sniksniksnik Verdrietig;(;(

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 16:12

Kijk eens in de gouden gids en bel alle kinderboerderijen in Hilversum. Dan weet je alvast of dat verhaal klopt...
Wat sneu dat de shet overleden is.

* To Belg, or not to Belg *


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 bezoekers