Ik heb (voorlopig) een verzorgpaardje :D

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Shiloh

Berichten: 19773
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Ik heb (voorlopig) een verzorgpaardje :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-03 14:10

Met de nadruk op paardJE LOL. Het is een paard van ik denk 1.70 m en hij heet oscar. Hij staat alleen te koop vandaar dat ik zeg voorlopig. tot dat hij verkocht is mag ik er alles mee doen wat ik wil en zo vaak als ik wil.

Ik was daarstraks even langs geweest en het is 15 minuutjes fietsen. Ik heb even gelongeerd, en dat deed hij ook heel erg braaf. Alleen op de rechterhand af en toe wat kloten, maar meteen laten zien dat ik daar niet van gediend was en dat ging toen ook al vrij snel goed. Hij heeft echt een lekker achterbeen gebruik Tong uitsteken... eerst reed er een andere vrouw op, en die heeft er mee bijna tot het m2 gereden en vroeger werd er vooral mee gesprongen...

Dinsdag ochtend ga ik weer Haha! en dan zal ik ook wat foto's maken Tong uitsteken

JIPPIE BEN BLIJ Haha!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 14:18

Misschien kan JIJ hem kopen?!


Shiloh

Berichten: 19773
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-03 14:23

nee helaas, als ik een paardje zou kunnen kopen dat had ik dundee al een aantal maanden in mijn bezit Boos! bovendien heb ik daar nooit genoeg tijd voor als ik mijn vwo diploma wil halen en dan ook nog eens dierenarts wil worden. Nee laat mij maar lekker paardjes van andere verzorgen, en als ik dan later dierenarts ben (als dat lukt natuurlijk) dan koop ik mijn paardje wel Knipoog

Maar er staan daar nog een hoop meer paardjes, dus als oscar weg is is daar nog genoeg te doen. Bovendien staan daar in de omgeving nog een hele hoop paardjes waar ik ook nog kan proberen...

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 14:31

Weeeeh! Waarom jij wel en ik niet!?
Heel erg leuk voor je! (ikke jaloers!)
Wat mag je er dalijk alemaal mee gaan doen?

Shiloh

Berichten: 19773
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-03 14:32

alles Haha! wat ik wil... en zo vaak als ik wil.. Of ik mag buitenrijden weet ik trouwens niet Gaaaap toch maar eens vragen Tong uitsteken

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 14:34

Leuk zeg Lachen

Veel plezier, en snel foto's Knipoog

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 14:34

Ik zal eerst maar eens kijken of het rijden in de bak (hebben ze die?) wel goed gaat! Haha!
Wordt dat paard door niemand anders meer gereden?

Shiloh

Berichten: 19773
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-03 14:38

nee... ik werd op dit paard gewezen door ene ruud. Zijn vriendin reed dit paard, hij stond ook bij hun en zij reed ook 2 andere paarden. Maar die vrouw is halsoverkop naar turkije vertrokken.. en hem in de steek gelaten.. nu is het paard dus bij hun terug.. en ik mag die nu dus verzorgen Haha!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 14:41

Aaaah gaaf joh ingrid! Ik hoop dat het allemaal goed gaat en ik ben er benieuwd naar hoor!

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 15:17

wat leuk voor je!!
heeeeeeeel veel plezier gewenst en hoop dat t nog een tijdje duurt voordat hij wordt verkocht!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 15:28

eey ingrid echt leuk voor je joh!!! k hoop niet dat ie snel verkocht word voor je!!!!1

Live,LOve,'ndLaugh

Shiloh

Berichten: 19773
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-03 17:05

ik heb van die ruud alvast een foto gehad Tong uitsteken

Afbeelding

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 17:06

wauw ingrid hijs echt zoo gaaf en stoer!!!! ik hoop dat je em nog lang kunt verzorgen!!!!

Live,LOve,'ndLaugh

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 17:08

Hij is gaaaaaaaaf!

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)

Shiloh

Berichten: 19773
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-03 17:11

hij is nu alleen wel een stuk donkerder vind ik.. maar wel heel leuk beessie... ik kan niet wachten tot woensdag Tong uitsteken

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 18:11

gaaf paardje zeg!
heel veel plezier drmee!

Sting

Berichten: 12851
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 18:29

Echt leuk!!! Nou maar hopen dat ze hem aan jou verkopen Haha!

Shiloh

Berichten: 19773
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-03 18:35

Sting schreef:
Nou maar hopen dat ze hem aan jou verkopen Haha!


Tja helaas geen geld en geen tijd voor

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 16:40

Ik heb de foto's vanochtend al gezien. En ik hoop dat je veel plezier aan dit paardje zult beleven.
En voor jou natuurlijk te hopen dat hij de eerste tijd niet verkocht wordt Haha!

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 18:02

Ja idd maar hopen dat het paardje voorlopig nog even blijft, maar het is voor nu natuurlijk super! Mooi beestje! Kan alleen zeggen laat je van je goede kant zien, misschien kan je dan wel lang blijven! Veel plezier er mee!!!!

The future is nothing more than another today. It's just that when you get there, you have more yesterday's behind you and a fewer tomorrows to look forward to.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Maaike_Ma, onpaard, Sanet en 34 bezoekers