Anouar eindelijk de trailer weer in!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lenneke_
Berichten: 18614
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Garderen

Anouar eindelijk de trailer weer in!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-03 21:32

Anouar is vandaag eidelijk de trailer weer in geweest!
Een paar maanden terug hebben wij een trailer gekocht, heel leuk, maar meneer wilde er niet in. Daarvoor leenden we de trailer van een vriendin, daar ging ie wel gewoon in.
Toen we weer aan het oefenen waren met onze trailer kwam iedereen zich er mee bemoeien. Toen wilden ze hem met geweld er in proberen te krijgen. Ik heb er alles aan gedaan om dit te voorkomen, maar niemand luisterden. Huilen Hij sprong langs de klep, en haalden daarbij z'n benen en hoofd open.
Daarna wilden hij zelfs niet meer bij een trailer in de buurt komen.
toen ik vanochtend op wedstrijd moest had ik er eigelijk al op gerekend dat ik af moest zeggen. Maar wij toch maar proberen. En ja hoor, na een paar keer moeilijk doen hebben we een ander paard gehaald als gezelschap, en hij liep er na toch nog een paar keer twijfelen zo in Lachen
Toen we weer naar huis gingen liep hij er zo in 1 keer in Haha!
Het was wel de trailer van die vriendin, en nu onze trailer nog, maar hij is niet meer zo bang!


supertygetje

Berichten: 2918
Geregistreerd: 24-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 22:19

mooi dat hij nou daar in ieder geval weer in durft! Ik zag laatst ook een paard met veel geweld een trailer in gedouwd worden... :'( maar ik mocht daar eigenlijk niet komen, dus ik kon er ook nix van zeggen!

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 23:14

Mooi dat hij de trailer weer in durft!
Popko zei al tegen mn vader dat ie hem wel wou verkopen voor een zacht prijsje, want de pony wou er niet meer in Tong uitsteken
En idd. geweld lost niet veel op. Vorig jaar op ponykamp was er ook een meisje want dr eigen pony mee had. Op de heenreis ging ze er zo in, maar toen ze terug wilden wou die pony er niet meer in. Dus zo'n man (die dat meisje achteraf helemaal niet kende) ging er maar met zn zweep op slaan. resultaat dat ze er nu de halve dag mee bezig waren geweest, pony was helemaal over zn toeren.

Hoe ging je wedstrijd?? Lachen


Lenneke_
Berichten: 18614
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Garderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-03 11:41

M'n wedstrijd ging niet zo goed! Was een beetje rommelige proef.

Lenneke_
Berichten: 18614
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Garderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-03 16:06

Ik heb vandaag geoefend met een andere trailer, en hij ging er zo in Haha!

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 16:15

supertygetje schreef:
mooi dat hij nou daar in ieder geval weer in durft! Ik zag laatst ook een paard met veel geweld een trailer in gedouwd worden... :'( maar ik mocht daar eigenlijk niet komen, dus ik kon er ook nix van zeggen!


Waar?

[RT-HAW] Supergave rijfoto's van Rongo (AdB manier)
Waarom denkt iedereen dat door die kop maar omlaag te trekken, die rug gelijk ontspant?
Wie een paard zoekt zonder gebreken, kan beter te voet gaan.
Als je twijfelt, doe dan wat het vriendelijkste is.

Cantaor
Berichten: 659
Geregistreerd: 13-07-02
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 18:45

Anouar15 schreef:
M'n wedstrijd ging niet zo goed! Was een beetje rommelige proef.


Hoi,
zag je donderdag avond nog rijden op de manege (ik was er met mary Anne, zij gaat met canta op de manege lessen enne.....ik ook natuurlijk)

Waar had je die wedstrijd en was het dressuur of ook springen?

Leukje beessie trouwens, leuk dat hij nu van jouw is!

Portugal "Here I come"..............

nikkiehorse
Berichten: 5
Geregistreerd: 12-08-03
Woonplaats: Vreeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 11:26

hey,

Zag je donderdag inderdaad ook rijden toen ik er met Bo was. Ging toen ieder geval heel goed(tenminste zo zag het eruit).

En is het al gelukt om hem in jullie eigen trailer te krijgen?

Lenneke_
Berichten: 18614
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Garderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-03 20:43

Heb vandaag geoefend met onze trailer. Hij liep wel meteen de klep op, maar dan trok ie z'n hoofd omhoog tot ie tegen het dak kwam, en liep dan weer snel de klep af. We hebben ongeveer 3 uur geoefend!!!

Lenneke_
Berichten: 18614
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Garderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-03 20:46

Cantaor schreef:
Waar had je die wedstrijd en was het dressuur of ook springen?


Wedstrijd was in Blaricum (blaricumse paardendagen) Ik deed mee aan de dressuur.

silleke
Berichten: 1165
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Hasselt Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 10:32

mijn pony wil ook niet de trailer in. Niet dat hij schrik heeft of zo want als hij erin staat gaat hij lekker hooi eten en staat heel rustig. Wanneer we hem er nu in willen hebben gaat zijn verzorgertje achter hem staan en wat met haar armen zwaaien en dan gaat hij er gewoon in. Zonder probleem. Ik weet het, het is ook niet alles maar hij gaat anders gewoon niet. Ook niet wanneer mijn paard er al in staat wil hij niet zonder de bewegingen achter zijn kont Haha!

naomi_s
Berichten: 1354
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 12:46


Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 14:06

aha dus er is nog hoop, mijn paard loopt ook elke trailer op behalve die van mij, hij verrekt het gewoon, zodra hij hem aagekoppeld ziet staan aan de auto, gaat ie op de loop!

Ik zal het ook nog eens proberen, maar ja, als ik ga beginnen moet ie er ook in...... en zoveel tijd heb ik niet meestal, kan ook wel eens 3 uur gaan duren!

Lenneke_
Berichten: 18614
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Garderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-03 22:05

wat grappig dat Anouar niet de enige is die alle trailers in loopt behalve die van ons.

Cantaor
Berichten: 659
Geregistreerd: 13-07-02
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 15:25

Vind het banketstaaf voor jullie, maar ben super blij dat Canta overal bijna inrent!!!!!!!
Achje voor eten dat mijn vent alles HIHI

Portugal "Here I come"..............

Lenneke_
Berichten: 18614
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Garderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-03 15:55

Heb vandaag weer geoefend met onze trailer, en hij liep er zo in! Hij heeft toen allemaal lekkers gekregen. ben daarna een rondje met hem gaan lopen, en toen ik weer naar de klep liep ging ie er weer zo in. Ben trots op hem. Haha!

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 16:34

*aaarrhhhgggggg* kan je ook ff bij mij langskomen???? Ik wees alleen maar naar de trailer en toen flipte ie alweer.........


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: LaDonna75 en 122 bezoekers