Buitenrijden > accu leeg > politie met aanhanger:?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Buitenrijden > accu leeg > politie met aanhanger:?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-03 19:21

jaja, gister was ik met Karina naar buiten gegaan. Een vriendin (Melanie) op de fiets mee, want ga nog niet alleen met Karina naar buiten.
Dus wij waren al een half uurtje van stal, lekker stukje al gereden dus, loopt er ineens een man van in de 80, zn karretje te duwen.
Wij vragen of er iets mis was...."Ja, mij accu is leeg en weet niet waar ik heen moet". Tsja wie kan je dan bellen, heb altijd mijn mobiel bij me als ik naar buiten ga, dus dat was wel handig, maar dan moet je ook weten wie je moet bellen *LOL*

Na wat gevraag en gedoe, bleek dat die man alleen familie had, in Noorwegen, Zweden en Oostenrijk....Ja die ga je niet bellen dan,haha Tong uitsteken
Maar Melanie dr vader werkt bij de Politie. Dus hebben we hem opgebelt met de vraag wat we konden doen...Dus die had een andere wagen met aanhanger gebelt, die dan die man en zn kar op zouden halen. Maar we stonden ergens in the middle of nowhere, dus wij gezegd dat die man wel in dat karretje kon zitten en dan zou Melanie hem duwen en ik met Karina en die fiets er achteraan.

Karina was overdreven braaf (is ze nooit haha), ze had geloof ik echt het gevoel dat ze moest luisteren. We hebben wel een half uur op de politie moeten wachten, maar goed *LOL*

En toen waren we weer verder gegaan... Haha!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 19:35

wat voor karretje was het dan dat zijn accu leeg was?

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-03 19:42

ja zo'n elektrisch ding, meeste oude mensen hebben er zo een. Of mensen die niet goed/lang kunnen lopen. Zitten ze in, meestal mandje voorop.

Sting

Berichten: 12857
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 19:48

Ohja, zo ding, das ook wel dom van die man dattie niet eens een mobiel bi zich had en dan zomaar ergens heen rijden Boos!
Nou jah, wel een avontuur natuurlijk Haha!

Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 20:16

Sting schreef:
Ohja, zo ding, das ook wel dom van die man dattie niet eens een mobiel bi zich had en dan zomaar ergens heen rijden Boos!


Toevallig ken ik ook een man van in de tachtig met zo'n karretje en hij weet niet eens hoe een mobieltje werkt, laat staan dat ie het nut er van in ziet . Ik ken zowiezo maar weinig oudere mensen met een mobieltje hoor, dat vinden ze meestal veels te ingewikkeld (en onnodig). Verder zijn de meeste ouderen heel blij met zo'n karretje, omdat ze anders de deur amper uitkomen en letterlijk achter de geraniums wegkwijnen. Een beetje respect voor de ouderdom graag Boos! .


Save the Earth, it's the only planet with chocolate!
"Very funny, Scotty! Now beam down my clothes!!!"

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 21:03

Goed van jullie dat jullie die meneer een handje geholpen hebben... Is hij weer netjes thuis gekomen?

* To Belg, or not to Belg *

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-03 21:26

Ja de politieauto heeft m weer thuis afgezet. Inclusief dat karretje Knipoog

En idd Tiffy, die man zag nu ook het nut er van in, om een mobiel mee te nemen met een paar nummers er in.
En hij was de weg kwijt geraakt, want hij ging steeds een stukje verder, want sommige delen had hij nog niet gezien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 21:40

Goed geregeld meiden! OK dan!
Mijn eigen moeder zit ook in zo'n electrische racekar en als zij stil zou komen te staan zou ik een ander ook heel dankbaar zijn als ze haar zouden helpen.Gelukkig heeft ze een mobiel en snapt ze tegenwoordig ook hoe dat ding werkt, is een hele geruststelling.
Maar goed om te lezen dat er nog aardig wat mensen zijn met het hart op de juiste plaats! Lovers

proudmama

Berichten: 1620
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 21:44

Dames mijn complimenten,het hoort normaal te zijn maar ik ben heel blij te lezen dat er nog jongelui zijn die hart hebben voor ouderen.
Echt fantastisch OK dan! OK dan!


Mijn lijfspreuk:
Als ik iets doe, dan doe ik het goed, anders begin ik er niet aan !

Belker

Berichten: 15293
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 21:52

Tiffy"]
[quote="Sting schreef:
Ohja, zo ding, das ook wel dom van die man dattie niet eens een mobiel bi zich had en dan zomaar ergens heen rijden Boos!

Ik ken zowiezo maar weinig oudere mensen met een mobieltje hoor, dat vinden ze meestal veels te ingewikkeld (en onnodig). .
[/quote]
Bij ons in het huis zit een oudere man met 3 mobieltjes.
Reden dan kan hij de belelrs vertellen dat ze hem niet moeten bellen omdat hij doof is Haha!

Niet gelogen, het zijn zijn woorden *LOL* OK dan!

Fiesta, freiberger, what else?

Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 22:08

Belker"]
[quote="Tiffy"][quote="Sting schreef:
Ohja, zo ding, das ook wel dom van die man dattie niet eens een mobiel bi zich had en dan zomaar ergens heen rijden Boos!

Ik ken zowiezo maar weinig oudere mensen met een mobieltje hoor, dat vinden ze meestal veels te ingewikkeld (en onnodig). .
[/quote]
Bij ons in het huis zit een oudere man met 3 mobieltjes.
Reden dan kan hij de belelrs vertellen dat ze hem niet moeten bellen omdat hij doof is Haha!

Niet gelogen, het zijn zijn woorden *LOL* OK dan!
[/quote]

Wat sommige ouderen al niet verzinnen als ze geen karretje hebben om achter de geraniums weg te komen Haha! .

De man waar ik het over had is ook erg slechthorend en heeft daarom juist een hekel aan telefoontjes.


Save the Earth, it's the only planet with chocolate!
"Very funny, Scotty! Now beam down my clothes!!!"


nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-03 22:58

Bedankt voor de leuke reacties en vind het wel normaal dat je een ouder iemand helpt. Vond het zo zielig, kan hem daar moeilijk laten staan.
Hij vertelde ook dat hij alleen was enzow...Echt zielig, maar zo zag hij dat niet

Mowtje
Berichten: 326
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 00:29

twee dikke duimen hoor !!! goed gedaan!!! OK dan! OK dan!

http://endurancemowtje.mijnalbums.nl/" target="_blank
dag lieve Mowgli bedankt voor de mooie tijd
welkom Melis, onze mooie tijd gaat komen

DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 00:32

Goed dat je hem zo hebt geholpen Lachen Denk dat hij jullie wel heel dankbaar was Knipoog
Het is idd volgens mij wel normaal om een ouder iemand (of een willekeurig iemand) te helpen als het nodig is, helaas denkt niet iedereen er zo over..
Verder nog lekker gereden met Karina buiten ook?

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 00:59

Goed gedaan!

Mijn opa heeft om die reden ook een mobieltje.. woont alleen, en wil nog wel eens in de bergen gaan wandelen (woont in Wales) Wel grappig, krijg nu smsjes van mijn bijna 100jarige opa Knipoog

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-03 10:54

Ja heb nog heerlijk verder gereden. Ging super goed. We waren alleen wel een uurtje langer onderweg, maar ach wat maakt het uit.

Hij dacht er nu idd ook aan om een mobieltje aan te schaffen.

lovebonney

Berichten: 1862
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 10:58

me opa heeft ook zo`n ding:booster heet zoiets.me opa heeft ook bar een mobieltje gekocht voor als er wat is maar idd me opa weet echt niet hoe zoiets werkt!

Huertecilla

Berichten: 26851
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 11:03

batje schreef:
in de bergen gaan wandelen (woont in Wales) Knipoog


...waar je dan nét geen dekking hebt. Ik rij veel off-road hier in de bergen en nam voor de gemoedsrust van het thuisfront ook de mobiel mee. Nu ga ik er regelmatig af, maar desondanks geeft zelfs dat thuisfront toe dat ik de mobiel beter thuis kan laten:
- ik ben er al een paar keer óp gevallen
- had verschillende keren nét geen dekking
- in de bewoonde wereld is er tóch hulp
- geeft alleen maar een vals gevoel van veiligheid

www.homocaballus.net

Enola

Berichten: 212
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 11:06

OK dan! Hardstikke goed yoh dat jullie die man hebben geholpen OK dan!
Zou het zelf ok niet fijn vinden om verdwaald ergens te staan en nergens heen te kunnen zonder dat iemand je helpt. En dan heb ik gelukkig een gezond stel benen. jullie verdienen wel een 'goede daad van de dag' bloemetje! Wow! Wow!

xxxxElvis my pridexxxx
*Profiel bijgewerkt*

ricoh

Berichten: 1114
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 11:10

Die man heeft maar weer geluk dat ie een paar aardige meiden tegen kwam!! Wel leuk zo'n avontuur!

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 17:33

Sting schreef:
Ohja, zo ding, das ook wel dom van die man dattie niet eens een mobiel bi zich had en dan zomaar ergens heen rijden Boos!


ons opa heeft ook zo'n karretje en die rijd ook heel best door om bij ons te komen. Dan zit ie ook niet altijd tussen de mensen. En mss had die man wel niet door dat zn accu bijna op was toen ie ging rijden.
Ons opa heeft een telefoon, maar hij drukt toch altijd foute knopjes in of als ie aan het bellen is. Een normale verbinding krijgt ie dus toch niet. Uitleggen hoe het moet heeft geen zin. Hij snapt er niks van en blijft het fout doen.

Goed dat jullie hem geholpen hebben OK dan!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 17:36

dat hebben jullie hardstikke goed gedaan!! weet zeker dat die man jullie heel dankbaar is!!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 17:38

goed gedaan joh!
ik vind het ook zielig , die mensen waarvan de eigen kinderen of klein kinderen niet meer op bezoek komen
kzou het liefste een buro beginnen waarbij ik mensen (kinderen) in het weekend of op vrije dagen , bij eenzame oudjes kon plaatsen Haha!
(jah hoor heb je bregje weer met d'r rare ideen)
maar ik zie of hoor wel vaker dat oudere mensen in bejaardenhuizen ofzo, heel eenzaam zijn, en dat vind ik dus zielig!

Marinke

Berichten: 2584
Geregistreerd: 15-12-02
Woonplaats: Eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 21:12

Goed joh dat je die man hebt geholpen! Weer een avontuurtje erbij Tong uitsteken
wel gaaf dat t zo goed ging met Karina en dat ze zo braaf was!

Romeo Lovers


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Esther_r20, Laj1, SemrushBot, sterregoud, Telpeva en 115 bezoekers