Kent er iemand de jury Lau Wouters?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Kent er iemand de jury Lau Wouters?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-03 20:21

Ik heb vanmiddag contact met zijn vrouw gehad, ik hoorde namelijk van iemand dat hij iemand zocht om zijn paard te verzorgen en berijden.

Ik heb met zijn vrouw morgen een afspraak gemaakt om langs te komen.

Ik heb zelf wel altijd pony gereden, en dit is een paard van ik geloof 1.76 m Bloos! een ruintje... ik hoop dat het een beetje goed gaat morgen..

Van die iemand hoorde ik ook dat het waarschijnlijk ging om 3 a 4 keer in de week rijden, het is een fietsafstand van 15 minuutjes.

Ben benieuwd, maar kent iemand Lau Wouters? want hij schijnt veel te jureren...

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 21:21

ik ken hem niet maar veel plezier morgen!!

Coolio

Berichten: 353
Geregistreerd: 15-08-03
Woonplaats: In het mooiste (en waarschijnlijk kleinste) dorp van Nederland :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 21:41

Ik ken hem wel hoor!! Het is een springjury, die vooral binnen de kring-Breda jureert. Hij woont 1 straat bij mij vandaan hier in Hulten....
Ik weet zo niet wat voor paard het dan is dat hij heeft, ken alleen zijn ponies... Lachen Het is wel een aardige man hoor en ik denk dat het paard wel braaf zal zijn, anders liet hij je er vast niet zomaar opstappen!

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-03 22:08

ik ga morgen alleen nog maar kijken, maar grappig, ik woon in de reeshof dus dan woon jij ook heel erg dichtbij Haha!

ja ik hoop maar dat hij braaf is, ik rijd nu 6 jaar paard en ook wel op hele verschillende pony's maar heb nog maar een aantal keren op een paard gereden en niet altijd met evenveel suc6, al rijd ik de laatste tijd wel op een vrij grote e pony, maar dat is niks vergeleken met een paard. Maar we zullen zien, als het goed is is hij zelf morgen ook niet thuis.

Maar dan moet je ruud ook kennen, die heeft mij gewezen naar dit paard, want hijzelf zocht ook iemand nam toen contact met mij op, maar heeft intussen al iemand, dus verwees hij me hiernaartoe door Lachen

Coolio

Berichten: 353
Geregistreerd: 15-08-03
Woonplaats: In het mooiste (en waarschijnlijk kleinste) dorp van Nederland :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 22:18

uuhh, ja ik ken wel meer dan 1 Ruud!! Welke bedoel je?

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-03 22:22

ik heb je even gepb't want ik ga niet zomaar iemands achternaam op een forum plaatsen Haha! ik hoop dat je weet dat een pb een persoonlijk bericht is, maar dat wijst zichzelf denk ik..