Manege Lies Beuker

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Morrie

Berichten: 22299
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Manege Lies Beuker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-03 16:42

wie heeft er de afgelopen 20 jaar bij manege Lies Beuker gereden (of gewerkt, of rondgehangen), vroeger in Naarden, nu in Almere??????

Ik heb er vanaf ongeveer 1993 tot 1999 gereden, eerst op manegepaarden, toen op Sage, een eigenwijze Fjord en toen op Figaro en Eperon als bijrijdster.
Laatst bijgewerkt door Morrie op 15-08-03 17:00, in het totaal 2 keer bewerkt


ankie1

Berichten: 1067
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Geboren in naarden en aktief in Gooi en omstreken

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 16:43

mag je er ook gewerkt hebben??? 2 maanden in naarden en daarna in almere

RH PAJKOVSKI
De enige arabier in Nederland die ZZ Licht loopt!

Morrie

Berichten: 22299
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-03 16:44

oke mag ook, ken ik jou, of het na mijn tijd?????

ankie1

Berichten: 1067
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Geboren in naarden en aktief in Gooi en omstreken

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 16:46

sorry elsje maar je bent echt een klein beetje blond of de leeftijd???

RH PAJKOVSKI
De enige arabier in Nederland die ZZ Licht loopt!

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 16:50

Ik ben er een keer wezen kijken, toen ze nog in Naarden zaten,
was op zoek naar een manege,..
Nou, ik wist niet hoe snel ik er weg kon komen,
tsss, dat ze zich manege mochten noemen!

Paarden tot hun knieen in de drek,
slecht verzorgd.
Lessen flut, jeempie!

Morrie

Berichten: 22299
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-03 16:55

blonT????? ik ben hartstikke GRIJS!!!! Het is dus de leeftijd!!!! Schijnheilig

yesta

Berichten: 193
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 17:51

Cealli schreef:
Ik ben er een keer wezen kijken, toen ze nog in Naarden zaten,
was op zoek naar een manege,..
Nou, ik wist niet hoe snel ik er weg kon komen,
tsss, dat ze zich manege mochten noemen!

Paarden tot hun knieen in de drek,
slecht verzorgd.
Lessen flut, jeempie!

nou dat was anders wel voor mijn tijd >;)

ik heb er van eh...... 1985 (tjemig Scheve mond ) t/m 1997 les gehad...

Please understand my situation... Knipoog i'm a perfect example for what some people call "retarded" Haha! (OJA: PROFIEL UPDATE! check het uit!)

kellytje

Berichten: 99
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 17:59

Cealli schreef:
Ik ben er een keer wezen kijken, toen ze nog in Naarden zaten,
was op zoek naar een manege,..
Nou, ik wist niet hoe snel ik er weg kon komen,
tsss, dat ze zich manege mochten noemen!

Paarden tot hun knieen in de drek,
slecht verzorgd.
Lessen flut, jeempie!


dan wil ik wel weten wanneer jij er geweest bent. de paarden stonden er altijd goed bij en zagen er heel goed uit dus ik weet niet hoe jij daar bij komt. als er 1 goed voor de paarden is is het lies wel. en ja het is er redelijk streng maar het is ook groot bedrijf. en de paarden gaan daar voor alles. denk neit dat je bij een andere stal zoveel mogelijkheden krijgt als je paard bijvoorbeeld erg ziek is. ik heb alleen maaar goede ervaringen met lies beuker Lachen

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 18:13

Ik zit nu heel hard te twijfelen of ik me niet vergis met Anydale, moet in ieder geval rond 96 geweest zijn

Morrie

Berichten: 22299
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-03 20:55

zal wel Anydale geweest zijn, vraag Ankie1 maar es naar haar ervaringen aldaar Haha! Knipoog Schijnheilig

Ik was altijd een slecht voorbeeld bij Lies Beuker, want ik ging altijd buiten rijden, dat was gevaarlijk en eng.......

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 20:59

Ik ben er nooit geweest toen ze nog in Naarden zaten. Wel ben ik er 1 keer geweest toen ik mee was met een vriendin op wedstrijd in Almere, en toen vond ik het er heel erg mooi uitzien.

Ik zal het daar nooit meer vergeten, want die vriendin heeft daar haar eerste 2 winstpunten gehaald *LOL* .

Ik vond er alleen wel heeeel veel regels hoor! Schijnheilig

Cleo
Berichten: 436
Geregistreerd: 19-02-02
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 21:44

Telt 1972 ook nog mee? Sigaar

ankie1

Berichten: 1067
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Geboren in naarden en aktief in Gooi en omstreken

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 21:48

Georgette schreef:
Ik ben er nooit geweest toen ze nog in Naarden zaten. Wel ben ik er 1 keer geweest toen ik mee was met een vriendin op wedstrijd in Almere, en toen vond ik het er heel erg mooi uitzien.

Ik zal het daar nooit meer vergeten, want die vriendin heeft daar haar eerste 2 winstpunten gehaald *LOL* .

Ik vond er alleen wel heeeel veel regels hoor! Schijnheilig

ik heb bij alle 2 gewerkt en geloof mij Lies Beuker is TOP voor de paarden!!!!!!!!!! zien er allemaal geweldig uit. en ja veel regels maar voor de paarden is dat het beste.
en anydale? ja daar kun je boeken over vol schrijven niet positief......

RH PAJKOVSKI
De enige arabier in Nederland die ZZ Licht loopt!

Robyn

Berichten: 1592
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 09:56

Lache dat er zoveel mensen zijn.. *LOL*

Ik heb van 1986 t/m 1997 gereden.

Het zag er daar altijd super uit. We (yesta en ik) Gingen vaak op zaterdag de heledag uitmesten en zadels invetten, dan mochten we aan't eind van de dag een uurtje rijden. Schijnheilig

Is er toevallig ooit iemand bij lies op ponykamp geweest.?? Ik ben geloof ik in 1990 geweest was errugh leuk..OK dan!

Ik reed altijd op Zampano, toen ik wat groter werd op Almar..

kellytje

Berichten: 99
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 10:17

ben het helemala met je eens ankie1 lies was zeker altijd super voor de paardne en dat doet ze nog steeds. en zo hoort het toch ook
en ja robyn dat was altijd zo hielp je goed mee mocht je altijd ff uurtje rijden . en de ponykampen daar waren ook echt zo lachen ik was daar volgens mij in 97 ook nog bij Haha!

Jurenko

Berichten: 265
Geregistreerd: 29-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 10:48

Ik ben ook een oud leerling van Lies Beuker. Ik heb daar gereden van ongeveer 1977 of 1978 Op de tweede manege in Naarden heb ik niet meer gelest maar wel met mijn shet gestaan.

Mijn idee van Lies Beuker is ook altijd erg goed geweest.
Duidelijke regels voor en bij de paarden. Alle paarden hadden in de zomer vakantie een paar weken vakantie op het land.
Het was geen luxe manege maar dit mocht ook niet van een instantie.

Toch waren er 3 bakken aanwezig later een vierde zodat je bijna het hele jaar kon rijden, waneer door hevige regen of vorst er niet meer gereden kon worden dan kon je mee naar buiten.

Verzorging van de paarden was altijd goed. De paarden stonden er schoon bij. Tussen de lessen kregen de paarden een beloning en zeker in de zomer werd er elk half uur de paarden max. 10 slokken water aangeboden.

Ik ben wel wezen kijken in Almere, het is er inderdaad groot.

Ik denk dat ik het kleine gewoon mis van vroeger. Ondanks erg koude tenen en handen hebben veel kinderen daar uren doorgebracht.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 11:18

ik was er voor jou tijd!

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

ankie1

Berichten: 1067
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Geboren in naarden en aktief in Gooi en omstreken

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 13:00

zij er nog meer???

RH PAJKOVSKI
De enige arabier in Nederland die ZZ Licht loopt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 19:30

Ja Haha! ikke!

Ik heb er gereden ongeveer tussen 1993 en 2000. Heb daar ook een aardig tijdje op de zaterdag op stal gewerkt (in 1999 een half jaar fulltime).

Mijn 'oude' paard Boy heeft er ook een tijdje gestaan en in de lessen meegelopen. Dat was vlak na de verhuizing naar Almere.

De manegepaarden waar ik het meest op gereden heb zijn Sjefke en Alfido, dat waren echt mijn lievelingen. Heb van allebei nog steeds foto's aan de muur hangen .

Cealli schreef:
Paarden tot hun knieen in de drek,
slecht verzorgd.
Lessen flut, jeempie!


Ik weet zeker dat je je hier in manege vergist. Stallen werden namelijk dagelijks gemest en opgestrooid dus waren altijd schoon! De paarden werden erg goed verzorgd en de lessen waren ook goed. Ik denk echt dat je een andere manege voor je hebt, hoor.

Oh ja, mijn volledige naam is Corine van Mourik, misschien ben ik makkelijker te herkennen dan Haha!.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 19:34

Enne, Ankie1, jij moet Marjan zijn, of niet soms Haha!?
Na even denken was dat in ieder geval mijn conclusie, maar ik zou me kunnen vergissen...


kellytje

Berichten: 99
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 20:20

CCCCorine"]
Ja Haha! ikke!

Ik heb er gereden ongeveer tussen 1993 en 2000. Heb daar ook een aardig tijdje op de zaterdag op stal gewerkt (in 1999 een half jaar fulltime).

Mijn 'oude' paard Boy heeft er ook een tijdje gestaan en in de lessen meegelopen. Dat was vlak na de verhuizing naar Almere.

De manegepaarden waar ik het meest op gereden heb zijn Sjefke en Alfido, dat waren echt mijn lievelingen. Heb van allebei nog steeds foto's aan de muur hangen .

[quote="Cealli schreef:
Paarden tot hun knieen in de drek,
slecht verzorgd.
Lessen flut, jeempie!


Ik weet zeker dat je je hier in manege vergist. Stallen werden namelijk dagelijks gemest en opgestrooid dus waren altijd schoon! De paarden werden erg goed verzorgd en de lessen waren ook goed. Ik denk echt dat je een andere manege voor je hebt, hoor.

Oh ja, mijn volledige naam is Corine van Mourik, misschien ben ik makkelijker te herkennen dan Haha!.
[/quote]

heeey joh jou ken ik nog
ben kelly van eddam

ik wilde boy toen nog kopen toen die te koop was:( mis hem echt nog steeds :'( och wat was dat een schatje zeg
wel leuk zo kom je toch veel mensen weer tegen van vroeger Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 20:55

kellytje schreef:
heeey joh jou ken ik nog
ben kelly van eddam

ik wilde boy toen nog kopen toen die te koop was:( mis hem echt nog steeds :'( och wat was dat een schatje zeg
wel leuk zo kom je toch veel mensen weer tegen van vroeger Lachen


Hey dat is ook toeval zeg!

Heb je Eddam nog steeds en zo ja, hoe gaat het met hem?

Dit is nog een foto (bij ons thuis gemaakt), van toen ik Boy net had:

Afbeelding

kellytje

Berichten: 99
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 21:04

jaaaa edje heb ik nog steeds hoor die doe ik niet meer weg. gaat op dit moment neit zo goed met hem. hij is steeds benauwd dus hij staat weer ff op weiderust en hoop dat het hierna weer beter me them gaat. hebben jullie trouwens charly en die kleine shet nog( ben de naam ff vergeten)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 21:13

Charly is officieel nog van Annemiek, maar geniet nu van zijn oude dag bij een familie aan de andere kant van het land. De shetlander hebben we verkocht aan iemand met een Ijslanderfokkerij.

Annemiek heeft nu een hele leuke Haflinger, Tommie en ik heb samen met mijn vader een grote donkerbruine KWPN-er, Liberty.

Ik hoop dat het snel weer beter gaat met Eddam. Misschien dat hij toch wel goed opknapt van het op de wei staan. Leuk om je hier weer tegen te komen trouwens Haha!

Ik ben wel benieuwd naar wie we nog meer tegenkomen, trouwens. Dus bij deze:

Zijn er nog meer?

kellytje

Berichten: 99
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 21:15

ja daar ga ik natuurlijk wle van uit morgne gaan we samen verhuizen naar brabant naar een dressuurstal en gaat daar voorlopig lekker volop de wei in Lachen en dan mag ik straks hard werken en nog is een dagje naar deurne Lachen kom je trouwens nog wel is bij lies?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 bezoekers