AUWH!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

AUWH!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-03 20:03

Wordt ik gister gebeld daar Redna WEER was uitgebroken en uit de voerton stond te vreten... Extreme duivel
Nou wij (ik en me moeder) daar heen om haar weer terug te zetten.
Toen we aankwamen stond ze alweer voor in het weiland dus niks aan de hand dachten we. Verward
Maar toen zei de buurman van het weiland dat hij haar maar alvast terug had gezet.

Ik denk nou ik ga wel even met haar wandelen aangezien ze nogal gevoelig is voor koliek.
Dus loop naar het begin van het weiland en bedacht me toen dat ik maar niet over de weg ging en dat ik haar wel in het eerste stuk ging laten rennen.
Dus wil weer met haar terug lopen om het schikdraadje dicht te maken zodat ze niet meteen weer aan de andere kant van de wei zou lopen.

Ik draai om en zij geeft een mega hoge bok en schopt me zo op me kuit Stoom uit je oren (draaide gellukkig weg anders was het WEER me scheen geweest die is namelijk al een keer gebroken door een trap van een paard).
Nou ik had me toch een pijn. Boos!

Maar goed ik zat in het weiland kon niet meer opstaan en toen heb me moeder Redna maar even weg gezet.
Komt me moeder even bij mij kijken wat ik nou eigenlijk heb breken ze alledrie los. Stoom uit je oren
Echt dikke paniek (niet direct hoor maar toen het opgelost was)

Nou wij me vriend gebeld en me oom om ons even te helpen want alle draden waren kapot ik kon niet lopen en die knollen begonnen nog te knokken ook.

Gellukkig waren ze er snel en is toen alles weer goed vast gemaakt en Redna moet nu op stal staan als we er niet zijn tot het nieuwe hek gemaakt is (mijn verwende nest krijgt nu een heel nieuw hek omdat ze niet achter het draad blijft staan).

Toen moest ik naar het ziekenhuis en me kuit is nu gekneust en ik voel me ook een behoorlijke kneus loop als een kreupele oude vrouw en mag 2 weken niet rijden niks... Boos!
Laatst bijgewerkt door Roxxie op 16-08-03 20:04, in het totaal 1 keer bewerkt


Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-03 20:04

sorry voor het lange verhaal maar heb nu toch niks anders te doen...

Farjen

Berichten: 7967
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 20:05

Pijnlijk, wil het niet mee maken Verward

Livado
Berichten: 1735
Geregistreerd: 14-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 20:19

das balen !!! en PIJNLIJK

nokemi
Berichten: 1881
Geregistreerd: 03-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 20:26

veel sterkte en beterschap dan maar.
en succes met het maken van een ander hek.

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-03 20:29

verona schreef:
veel sterkte en beterschap dan maar.
en succes met het maken van een ander hek.


Me oom en me vriend zijn al druk bezig met het hek en ik wou dat ik kon helpen maar ik mag wel lopen maar het doet best wel pijn en het gaat verschrikklijk langzaam dus ik liep alleen maar in de weg.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 20:31

Beterschap dan maar he! Echt vervelend voor je!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 21:00

Vervelend, zeg. Nu maar hopen dat je paardje netjes achter het nieuwe hek blijft staan...
Beterschap met je been.

* To Belg, or not to Belg *


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _RobinA_, amber15, Christel1, EliseXJoelle, HarmanyL, moeshie, Patriesje, Vlindy, Waratje en 121 bezoekers