Bij Danno geweest

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Bij Danno geweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-03 16:16

Kom net bij Danno vandaan. Sibold had me even gebracht en mocht mijn vervelende fjord even poetsen Bloos .

Wat veranderd een dier als anderen er mee bezig zijn en nog erger is als je het gedrag niet kan corrigeren omdat je amper zelf op je poten kan staan. Frusty Die hufters maken er echt misbruik van.

Het gaat verder wel allemaal goed hoor met Danno , maar dit is wel voor het eerst in mijn paardenleven dat ik ze compleet aan een ander over moet laten zonder dat ik zelf kan beslissen wanneer ik ga kijken.
Het mennen gaat volgens mij heel goed, ik moest alleen wel even duidelijk melden dat hij strijklappen om moet
want hij loopt zijn pootjes stuk En dat loopt ook niet fijn natuurlijk en weer kans op infecties.
Ik ben een lekkere zeikdoos maar het laatste wat ik nu kan gebruiken is een gewond paard waar de da bij moet komen.

Ook heb ik er op dit moment veel moeite mee om anderen er op te laten gaan rijden. Ik weet ook niet of ik dit wel door ga zetten of dat ik zeg lat het rijden maar zitten dat doe ik straks zelf wel weer.

Het liefst haal ik hem vanavond nog op om hem weer veilig en vetrouwd op zijn eigen stalletje te zetten bij Felix.

Misschien is de oorzaak van deze onzekerheid(nog nooit meegmaakt ik was heel zeker toen ik hem wegbracht)wel die pillen die ik neem.
Op de bijsluiter staat tenslotte dat je last kan krijgen van stemmingswisselingen.

Dinsdag zie ik mijn mannetje pas weer Verdrietig

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 17:24

Hoe lang is het de bedoeling dan nog dat hij bij Ranzijn blijft staan ??
Hij is nu toch al aardig beleert voor de wagen ? Of laat je hem nu daar staan ivm je gezondheid ?

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 18:44

Ben blij voor je dat je Danno al hebt kunnen zien vandaag. Felix vermaakt zich wel tussen 'zijn' twee vrouwtjes.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 21:06

Ik kan me voorstellen hoe je je voelt. Het is niet niks om je paardje uit handen te moeten geven... Sterkte.

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-03 21:23

Citaat:
Hoe lang is het de bedoeling dan nog dat hij bij Ranzijn blijft staan


Volgens mij staat er nu 4 weken en dan zo'n 3 weken voor de wagen nu.
Ik ga dinsdag weer heen, als mijn lijf het toelaat tenminste, en dan ga ik eens overleggen.

Maar ja het was de bedoeling dat ze mij ook zouden helpen met mennen, maar nu kan ik niet eens op de bok zitten.
En ik wou graag ook eens door de waterbak daar, dat wil ik gewoon zelf meemaken of in iedergeval erbij zijn als het gebeurd.