Heeft er iemand een foto voor mij van een haflo-arabe?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Romy

Berichten: 912
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-01 13:23

= kruising tussen haflinger en arabier..


flopsy

Berichten: 738
Geregistreerd: 02-02-01
Woonplaats: voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 13:25

deze rechter...
[img]../upload/101/donya&mix.jpg[/img]

I'm a nobody, nobody is perfect, therefore I'm perfect!

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 13:42

Afbeelding

Haha! Haha! Haha! *LOL*

Romy

Berichten: 912
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-01 15:04

Manda jij bent gemeen! Dat is romy (mijn pony dus..) hihi, een aantal mensen denken dat mijn pony een haflo arabe is, dus was ik op zoek naar foto's maar kon zelf niet veel vinden... maar die van flopsy lijkt er nie egt op... Verward

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 15:28

hoi Wendy.

over die foto: staat romy aan het bit vast?? DENK NA!!! Hij kan zijn hele bek verrot trekken als hij gaat hangen end an kun je wel zeggen dat hij niet hangt maar hij kan altijd schrikken.

Frusty Frusty

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 15:31

en als ik nog iets toe mag voegen Schijnheilig , als je haar vastzet, doe dan de teugels even achter de beugels, of achter de keelriem. Dit is ook gevaarlijk mocht ze met haar hoeven er achter blijven hangen.

Romy

Berichten: 912
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-01 15:48

haha, ik weet gerust wel wat ik wel en NIET met mijn pony kan doen hoor.. en weet hoe ze reageert als ik dat bij haar doe, enne ze staat vast aan haar bit en dan door haar neusriem heen, maarre k ga hier niet verder over discuseren hoor....

Cowgirl

Berichten: 23737
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 15:55

Weet je dat ze in Ijsland altijd de paarden aan het bit vastzetten en een enkele kjeer doe ik het ook wel eens.
Volgens mij doen we hier veels te moeilijk Haha!

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 15:58

Ik vind dat je een hele leuke pony hebt hoor Romy *LOL*

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 15:59

Romy, het was ook niet banketstaaflig bedoeld, meer als tip, maar jij kent je paard beter als wij, dusse.... Haha! no offence dus!!
Leuk paardje trouwens!

Romy

Berichten: 912
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-01 16:03

hihi okey, no prob. dus.... enne dank jullie wel... ik vind dit eigenlijk een onwijs lompe foto van haar, maar k moet nog ff een xtje bekijken hoe ik hierzo foto's moet gaan plaatsen, dan zal ik wel ff mooiere foto's neerzetten!


Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 16:42

O ja, je kan je paard ook beter geen zadel op doen. Stel dat je gaat rijden en je loopt net iets te dicht langs een paaltje dan kan je beugel er aan vast komen en dat heeft nare gevolgen.

En een hoofdstel met teugels is helemaal uit den boze, stel dat je eraf valt en je paard slaat op hol en komt in de teugels. En dan ook maar gelijk het bit niet indoen, want stel dat het paard per ongeluk zijn hoofd naar rechts draait en met het bit aan een uitstekend iets blijft haken.
En waarom een halster om in de wei, weet je niet dat ze daarmee vast kunnen komen te zitten aan het hek!! Levensgevaarlijk.
En je kunt ook beter geen ijzers onder de hoeven doen, want stel dat ze los gaan zitten en het paard trapt er met een andere hoef op en valt! En peesbeschermers zijn ook heel gevaarlijk in combinatie met ijzers met kalkoenen. Als het paard eens te ver naar voren stapt en met de kalkoen achter peesbeschermers blijft haken en valt !
Allemaal levensgevaarlijk!!

Met andere woorden, zeur niet zo !! Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel Boos!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 17:06

Ik denk dat Romy wel weet hoe ze een ponyw el en niet vast kan zetten, denk eerder dat ze hem zow ff snel ahd vastgezet voor de foto!
Maarja.....

Het gaat tog om de foto (paard)

-Maaike-

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 17:10

hey, leuke pony!!!
het is trouwens gewoon Haflo-Arabier, en in de verre toekomst heb ik er ook 1 (mijn haflinger wordt ooit, over een paar jaar door een arab gedekt).
Ik heb er ook 1 verzorgt, heb ik helaas geen foto's van maar dat was een bruine vrij forse (oude type haflinger) ruin, van 149 hoog

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 21:55

dit heeft nix met zeuren te maken maar gewoon met dingen die wel of niet kunnen en ik vind het gewoon lomp als jij je paard aan het bit vastzet. Elk paard kan schrikken. Ook al haal je het touw door de neusriem hij trekt alles verrot en zijn hele bek is voor de rest van zijn leven verpest. NIet leuk voor jouw want jij kunt er daardoor minder mee en voor je pony is het helemaal niet leuk.

Jullie hebben nog nooit tegen commentaar gekund en jullie kunnen het nog steeds niet. ERg zwak vind ik dat. Die voorbeelden van Anna slaan echt helemaal nergens op!

Cowgirl: ik noem dat niet moeilijk doen. Moeilijk doen is soft doen maar ik vind dat je zuinig moet zijn op de mond en je een paard NOOIT mag vastzetten aan het bit. Errug DOM!

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 09:12

hmmm heb wel eens gehoord dat iemand zn paard aan t bit vast zette. en t paard schrok. heeft zn tong eraf gesneden. das ook niet leuk. neem gewoon t zekere voor t onzekere en zet doe er een halster omheen. voor de rest mooie ponie hoor. heb zelf geen foto van een haflo arabier sorry.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 09:26

Afbeelding

ik op Traba, m'n vz-pony in oostenrijk! Het is een haflinger. Ze zeggen dat ze 100% haf is maar ik geloof het niet echt. Ik denk dat er verweg in haar nog wat arabisch bloed zit Pling

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 09:29

ja veel haflingers hebben wat (extra) arabisch bloed.. Evita ook waarschijnlijk.

Later wil ik Evita eens laten dekken.. misschien door een arabier of toch door een haflingerhengst.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 13:50

Die laatste foto toont inderdaad heel veel arabische expressie. Ik vind het ook een schitterende haflinger.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot, IASCrawler en 51 bezoekers