kleding met warm weer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Petri
Berichten: 92
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Uden

kleding met warm weer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-03 15:31

Graag zou ik van jullie willen weten wat je aantrekt met dit warme weer.
Ik heb al vanalles geprobeerd, maar vrees dat ik toch dure kleding moet gaan aanschaffen. Of heeft er iemand goedkopere tips?
Wat voor een rijbroek is het fijnste, katoen of niet? Ik heb nu een normale die ik toch echt te warm vindt.


Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 15:39

Ik heb een Eurostar Corsica en die heb ik aan als het warm is en ook als het koud is.
Ik vind ze echt ideaal Lachen

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 15:50

Ik heb een Global, een of ander synthetische stof die heel hat jaar door fijn te dragen is. Een horka die iets minder fijn met heel warm of koud weer is, weet niet wat voor stof dat is. En mijn Kentucky is wel fijn dragen nu. Is een dunne katoenen broek.
Verder gewon een shirtje of spagettieband-truitje

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 15:52

Wat je ook draagt, als het warm is is het warm... zelfs in je nakie, dus waarom dure kleding aanschaffen? en wat maakt dure kleding minder warm?

fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 16:58

kheb voor de zomer gewoon een goedkopere eentje van harry's horse van katoen en v/d winter een eurostar!

My love, I would rather spend one lifetime with you, Then face all the ages of this world alone…

rust zacht lieve Heidi... zal je zo missen...

PascalB

Berichten: 1791
Geregistreerd: 06-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 17:15

heb zelf pikeur Meteor en Saturn. geloof dat het bij de dames Romana en fugosa is. warm is het altijd wel alleen vind ik de goedkopere rijbroeken gaan broeien en jeuken als het warm word


LindaJ
Berichten: 337
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 17:29

Ik heb ook pas zo'n harry's horse van katoen gekocht voor de zomer. 45 euro, zal niet vreselijk lang mee gaan (in de winkel zeiden ze dat ik van 1 seizoen uit moest gaan) maar het is wel lekkerder voor de echt warme dagen! Ik vond het toch wel fijn dat ik 'm had. Het scheelt wel.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 17:50

Ik draag tijdens het rijden mijn eurostar of horka rijbroek. Beide geen speciale stof. Na het rijden trek ik meteen mijn korte broek weer aan. Met dit weer is alles warm, hoor, ongeacht het prijskaartje.

* To Belg, or not to Belg *

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 18:26

ik heb gister een nieuwe pikeur van de wintercollectie gekocht, lekker warm Haha! . Het maakt mij niet uit wat voorn rijbroek ik aan heb, merk bij mn benen niet veel van de hitte, krijg alleen mn laarzen moeilijk uit. Maar het plastic zakjes is dat ook verholpen.
Ik rij altijd met een polo'tje aan met mouwen of zonder mouwen maar wel in een donkere kleur anders krijg je snel van die vieze 'transpireer' plekken Verdrietig

She's my lady Lovers

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 20:07

Als de mussen van het dak vallen, rijd ik met 1 van mijn HH-zomerbroekjes en een topje erop. Nadeel is dan dat mijn schouders verbranden....

Toos paardloos


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, boemel, Trendiction en 25 bezoekers

cron