Dagje Batavia stad..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sharir

Berichten: 2576
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: ridderkerk

Dagje Batavia stad..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-03 16:50

nou ik ben naar Batavia stad geweest. maar het viel me echt vies tegen. die broeken voor 9 euro waren voor meiden maatje nix dus wij heel de winkel door zoeken. nou 3 (LEE)gevonden en gepast. Wij dachten dat die ook 9 euro waren. Lagen in het zelfde rek. Niet dus. daar ging de kassa verkopen 195 euro..(voor een student veel geld jah jah ik kan het nu zeggen:P) voor 3 paar broeken die ik nog niet eens zo lekker vond zitten en zagen er ook niet zo leuk uit. Dus wij die broek daar achter gelaten. En naar het volgende winkeltje. Komt er zo'n verkoper kan ik jullie helpen. Ik zo jah ik wil een western broek om lekker mee te rijden. OHOH deze broeken zijn daar goed voor BLA BLA BLA. Ik aan doen. Kei harde naad aan de binnen kant. En dat moet je juist niet hebben. Dus zij andere halen. En die zat gelijk goed. Dus heb er 3 van de zelfde maar elke keer een andere kleur. Maar jah we hadden 2 uur gereden naar Batavia stad. Dus even overal kijken. Maar echt alles was hetzelfde alleen ander merkje. ach heb ook nog 2 truitjes gekocht. bij elkaar 95 euro... vind het nog reuze meevallen. Maar daar gaan we niet meer naartoe. Als ik echt zeker weten western ga rijden koop ik wel een broek in een western winkel.

aiko

Berichten: 515
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 16:57

ik ben er ook eens geweest maar veel van die broeken zijn misfits de een heeft scheve naad, de ander heeft ongelijke pijpen. Toen ik ging kijken voor een levis broek waren ook die rode 'merkjes' eraf geknipt en ze hadden ook zo'n stempel op dat bruine ding zitten met bijv irregular (of hoe je het ook schrijft)
het zijn volgens mij gewoon de mislukkelingen die niet in een 'echte' winkel verkocht mogen worden.
viel mij dus ook tegen daar en moest er ook aardig wat km voor maken

kenetty
Berichten: 33
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 19:19

jah k ben er ook een keer naar toe geweest lijkt wel de markt zo slecht!!!
wij gaan er ook nooit meersz heen!