Zelf zadelkast maken, ontwerp gezocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sandra1977

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Dedemsvaart

Zelf zadelkast maken, ontwerp gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-03 23:21

Hallo,
Ik wil zelf een niet al te grote zadelkast maken die qua ruimte dus mijn dressuurzadel kan hebben en waar onder of bovenin nog wat ruimte moet hebben voor poetsspullen e.d. Wie heeft er zelf een kast of kist gemaakt en wil mij de werkomschrijving geven zodat ik zelf aan de klus kan.
Hij hoeft dus niet heel groot te zijn ongeveer 1,5 meter hoog en 80 cm breed ongeveer. Hij moet wel stevig zijn en op slot kunnen.

Veni, vidi, vici


Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 23:22

Pb joyceB, haar vriend heeft een hele mooie (hele blauwe) zadelkast voro haar gemaakt...
Ze heeft er ook een fotoreportage bij Haha!

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 10:02

Sandra, als je mij je emailadres wilt geven, ik heb een concourskast van ca. 150 cm hoog, 80 cm breed en er kan 1 dressuurzadel in, 4 hoofdstellen, 1/2 veilingkratten voor poetsspullen en bovenop zit een klep waar je bandages, peesbeschermers en poetsgerei in kwijt kunt.
De foto's hiervan kan ik niet uploaden, maar wel doormailen!

Toos paardloos

sandra1977

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-03 13:31


Veni, vidi, vici

Alja

Berichten: 25580
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 15:07

volgens mij sandra kun je veel beter mijn kast overkopen voor het kleine bedrag van 60 euro...
scheelt veel werk en dan hebben we een boktmeeting Haha! Tong uitsteken Tong uitsteken

ONDERSCHRIFTLOOS

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 15:27

Je email is onderweg!!!

Toos paardloos

Daan1982

Berichten: 1756
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: loenhout, belgie net onder breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 18:22

hallo, ik zoek er ook een, kan iemand mij ook helpen?

Ruitershop Bolsterbos: http://www.stalbolsterbos.be
Facebook: Boomloze zadels Belgiƫ
Ruitershop Bolsterbos

KiKaDay 2018 :
Op 2 Juni 2018 organiseren we de 3de editie van KiKaDay bij de Wolfshoeve training in Hoogerheide.
Een paardensportevenement voor het KiKa Kinderkankerfonds.

Een dag vol clinics, workshops, demonstraties, strodorp en de KiKa Battle

http://www.kikaday.com

sandra1977

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-03 01:56

Alja, welke afmetingen hebben jou kast dan? En 60 euro vindt ik toch niet een klein bedrag hoor Bloos! Volgens mij kan ik hem dan goedkoper zelf maken.
En een boktmeeting kunnen we altijd wel een keertje doen toch, Ruinen is te rijden.

En Veerle, ik heb de foto's ontvangen, ziet er zeer mooi uit.

Veni, vidi, vici

Sting

Berichten: 12856
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 11:41

Ik heb die van mij van iemand overkocht en die had hem nagemaakt van die van de divoza, en kan 1 zadel in en daarboven is nog een steun, maar niet groot genoeg voor een zadel, voor bv. een nat sjabrak of een deken. En dan heb je bovenaan een diepe bak met ruimte voor poetsspullen etc. Ik vind hem heel erg handig en hij is volgens mij ook niet zo moeilijk te maken.
Alleen bestaat dat bovenste gedeelte maar uit 1 vak Lachen
AfbeeldingEn dan heb ik hem in hout


Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 14:46

Sting schreef:
Ik heb die van mij van iemand overkocht en die had hem nagemaakt van die van de divoza, en kan 1 zadel in en daarboven is nog een steun, maar niet groot genoeg voor een zadel, voor bv. een nat sjabrak of een deken. En dan heb je bovenaan een diepe bak met ruimte voor poetsspullen etc. Ik vind hem heel erg handig en hij is volgens mij ook niet zo moeilijk te maken.
Alleen bestaat dat bovenste gedeelte maar uit 1 vak Lachen
AfbeeldingEn dan heb ik hem in hout


Haha, zo heb ik het ook gedaan. Alleen zit er bij mij nog een plank onderin, waar een veilingkrat onder past. In totaal is de kast 150 cm. hoog. Echt ideaal. Hebben we allebei hetzelfde goede idee gehad. Oja, en die van mij heeft ook nog aan iedere kant 2 railings, om daar je dekjes aan op te hangen, hem aan vast te zetten met ketting en hem makkelijk te verplaatsen.

Toos paardloos


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Brusi06, Duran123, Googlebot, ngoossens, Rinkex, woel en 172 bezoekers