eindelijk eerste wedstrijd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nimmy

Berichten: 3945
Geregistreerd: 01-02-03

eindelijk eerste wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-03 12:29

hoi

na eindelijk alles rond te hebben (wat dankzij de da die nim heeft gechipt ellendig lang duurde) ga ik starten, heb eind van de maand mn eerste wedstrijd, heb alleen geen idee hoe het er op een wedstrijd aan toe gaat, moet je je ergens melden?? en zow jaah waar? ken zelf weinig mensen die wedstrijden rijden, en op de vereniging zegt de een dit en de ander weer iets heel anders.
en wat als mn pony de ring niet in wil, hij is jong en we hebben 1 x les gahad tussen witte hekjes en dat was het eerste kwartier geen succes, vooral omdat 1 ander paard ook aan het bokken was, en hij mee ging doen.

Groetjes

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 18:28

je moet je melden bij het secretariaat, als je het niet kan vinden moet je het gewoon ff vragen aan de mensen die daar zijn... doe ik ook hoor als ik niet weet waar het is Haha! en als je pony de ring niet in wil toch gewoon proberen hem erin te krijgen... en als hij erg fris is wat langer gaan losrijden... ik zou je er niet al te druk over maken over die hekjes... je mag waarschijnlijk wel een rondje door de ring voordat je je proef gaat starten en met losrijden ziet je pony ze waarschijnlijk al...

en natuurlijk veel succes!!