Bang voor paarden en ezeltjes aaien op vakantie

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

IlsjePilsje

Berichten: 2043
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Boskoop

Bang voor paarden en ezeltjes aaien op vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-03 11:55

Twee weken geleden is er een meisje uit Amsterdam langsgeweest om bij Lars te kijken. In het begin was ze extreem bang voor paarden. Ze wist zelfs geeneens het verschil tussen een koe en een schaap.
We stelden haar eerst voor aan het paard van mijn nichtje en dat was wel heel eng...was dan ook wel gelijk het grootste paard van stal (stom, stom).

Heel langszaam aan begon ze de paardjes toch wel heel interessant te vinden en heeft zelfs samen met Dylan op Lars gereden.
Op een gegeven moment zei ze zelfs dat hij helemaal niet zo veel hobbelde (ja hoe leg je anders aan een kind uit dat een paard nogal beweegt als je er op zit) en dat ze wel harder wilde.

Uiteindelijk hebben we samen Lars nog even gewassen met de waterslang ("zijn hier ook slangen dan?").

Toen we weggingen moest ze nog even gedag zeggen. Moet je kijken hoe Lars keek. Wat zijn paarden toch lief.
Afbeelding

Vorige week zijn we een weekje naar Rhodos geweest. Voor paardenmeisjes niet heel erg interessant want er zijn weinig paardjes. Maar bij Lindos had ik toch geluk. De acropolis van Lindos kan je te voet bedwingen of per ezeltje. En die moesten natuurlijk even geaaid worden
Afbeelding


Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 11:59

Foto's doen het niet.. Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 12:01

Moonlover schreef:
Foto's doen het niet.. Verward


bij mij wel

Sting

Berichten: 12857
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 12:01

bij mij wel!!!
Echt een lief larsje en lieve ezels! (ik zie er 3 *LOL*)

IlsjePilsje

Berichten: 2043
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-03 12:03

sorry...had een klein probleempje met uploaden...ik gebruik elke keer de verkeerde site......

_Marjon_
Berichten: 10663
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 12:32

ik vond het in Rhodos ook tegenvallen met de paardjes Boos! in Rhodos stad was ik zelf voor 1 dag omdat ik in Marmaris (Turkije) op vakantie was! In Rhodos stad waren er alleen maar paardjes van de Rangers daar! In Turkije heb ik alleen maar paardjes gezien tijdens de jeepsafari in the middle of nowhere zag je dan ineens een huisje en een paard die stond vastgebonden met een touw rond zn nek! Er waren er ook met een halster hoor, ik vond wel dat ze er best slecht uitzagen, maar toch proberen ze daar volgens mij wel goed voor hun paarden te zorgen!

Mama van Gwen 7-2-15 & Abby 14-6-23

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 12:58

ahh lief hoor die 1e foto en die 2e natuurlijk ook Lachen

caro_vt

Berichten: 3605
Geregistreerd: 02-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 16:35

ik vind die ezels altijd superzielig! maar deze valt best mee!
heeft een mooi tuig en was blijkbaar gezond? toppie!
de fjord is super. braaf dier!

Escha

Berichten: 18779
Geregistreerd: 17-09-02
Woonplaats: Londen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 16:46

Die fjord echt super!
dat ezeltje is ook zo schatig Lovers

                    You are the only one I love and you got ripped out of my life...

    Escha

    Berichten: 18779
    Geregistreerd: 17-09-02
    Woonplaats: Londen

    Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 16:47

    Die fjord echt super!
    dat ezeltje is ook zo schatig Lovers

                      You are the only one I love and you got ripped out of my life...

      Escha

      Berichten: 18779
      Geregistreerd: 17-09-02
      Woonplaats: Londen

      Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 16:48

      2 x?? srry!!
      weet van niks Bloos Bloos!

                        You are the only one I love and you got ripped out of my life...

        IlsjePilsje

        Berichten: 2043
        Geregistreerd: 01-09-02
        Woonplaats: Boskoop

        Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-03 20:06

        kattebeest schreef:
        ik vind die ezels altijd superzielig! maar deze valt best mee!
        heeft een mooi tuig en was blijkbaar gezond? toppie!

        Ik dacht eerst ook van ojee die zijn vast en zeker allemaal zielig etc. Maar dat valt reuze mee. Geen wondjes, goede zadels (als je dat zo noemt?) en nette hoefjes.
        OK de mannen die meelopen geven ze wel eens een tik met een stok, maar slaan ze niet in elkaar (ik denk persoonlijk dat er door ons wel eens flinkere meppen met een zweep worden gegeven en dat lijkt me veel pijnlijker) 's Avonds toen we gingen eten, zagen we de ezeltjes één voor één met hun eigenaar weggaan en later zag ik ze staan. Veelal gewoon lekker los op een berg met een flinke berg stro.


        Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

        Wie is er online

        Gebruikers op dit forum: ComscoreBot en 118 bezoekers