verslag van mijn kant

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-01 15:15

's morgens vroeg opstaan want we hadden om acht uur afgesproken. dacht ik. maar bart was er pas om kwart over acht want die dacht half negen. Nou ja beetje miscommunicatie. We waren dus allebei op tijd.

Toen Iris en Claudia opgehaald en richting apeldoorn vertrokken. daar zagen we meteen al marjolein maar die liep hard van ons weg haha.(had andere zaken die ze moest doen)

daarna de bokers gezocht en eigenlijk meteen gevonden. Eerst even het proefje van Anouk met Olympic bekeken. dat ging erg goed.

daarna meteen naar een andere ring gelopen waar we het verhaal van maaike hoorde. Die was erafgevallen en dat was best wel sneu. Ze reed op een pony die precies Britt was. ook in karakter denk ik. Ik zag haar nog een keer wegspurten(met aan andere ruiter) en dat was heel herkenbaar.

Toen zijn we naar Marjolein gaan kijekn. Die reed een nette proef. Ze werd ook tweede. (gefeliciteerd nog)


Toen nog naar Renate en Crosby gekeken. Die moest in een hele zware bak rijden. Een net proefje maar nog wel een beetje onrustig.

toen zijn we een stukkie gaan rijden. Wilde namelijk ook nog even naar Leersum naar de welsh Cob familie dag. Dus niets gevonden. Toen het ook nog eens heel hard ging regenen hebben we maar besloten terug naar Apeldoorn te rijden. al met al best lol gehad in de auto.(gave Cd van sesamstraat geluisterd o.a)

toen we weer terureden had Kim haar proef al gereden. jammer maar helaas. Even kennis gemaakt met Jippie. (gave hond)


Toen maar gewacht en gewacht op de parade. Die was erg leuk. Marjolein wilde even opvallen en die kwam bokkend en steigerend de bak binnen. (showbal)

Na de parade kwam er nog een lief varkentje het parade terein opstormen. Wat zou er gebeurt zijn als die tijdens de parade binnenkwam?

Toen op naar susanne waar we nog een heerlijke pizza hebben gegeten. Ook nog even gebokt. gezellig hoor.Ik was zo slim om mijn schoenen buiten te zetten dus die waren helemaal nat. Och ja lekker op blote voetjes naar huis dus.

Tijdens de terugrit nog in de file gezeten. Ik moest heel erg naar de wc. maar stonden dus vast. baal... Toen zag ik een Mac en daar zijn we dus afgedraaid. Die was helaas gesloten maar ik heb geklopt op de deur en toen mocht ik even. Lief he? Weer de snelweg op en toen bleek dat we een heel stuk hadden afgesneden. Waren toen weer redelijk snel weer uit de file.(denk dat we er een half uur in gestaan hebben)

daarna naar huis. We waren om half twaalf thuis. Ik ben meteen in mijn bedje gedoken. (moest ik trouwens ook van bart hoor Party!! )

En vanmorgen weer vroeg uit bed. Want Barley werd vandaag gechipt..

Al met al en geslaagde dag. De foto's volgen nog