Straks renwedstrijd :D

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Scylla
Berichten: 1220
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Sliedrecht, t baggerdurp van Nederland

Straks renwedstrijd :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-03 07:31

Vandaag ga ik voor de 2e keer mee doen aan een renwedstrijd in de merwelanden in Dordrecht. Eerst zou ik op een pony mee doen van een vriendin, daar had ik de eerste keer namelijk ook op mee gedaan, maar vanwege de warmte hebben we dat maar afgezegt... Nu is het alleen 13 C Scheve mond Maar het word georganiseerd door mn stage en die belde me donderdag op met de vraag ofdat ik vandaag nog wel kwam. Tuurlijk doe ik dat, zeggen ze zo, ja want we hebben nog een paard voor je! Een fries! Dus ik helemaal blij en nu ga ik dus op een fries een ren wedstrijd houden, die ik verder nog niet ken en er nog nooit op heb gereden... Haha! Dus als we gaan vliegen is dat misschien niet zo vreemd aangezien ik vanochtend om 3 uur mn bed in ging en er al weer om half 8 uit was Gaaaap Echt wakker ben ik dus nog niet... Lachen Er worden fotos gemaakt door mn vader dus ik zal ze er vandaag nog of morgen opzetten, met verslag erbij natuurlijk!


michele
Berichten: 2133
Geregistreerd: 25-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 07:37

Mischien een beetje stomme vraag maar wat houdt het precies in dan?

Nou iig Veel succes.

Scylla
Berichten: 1220
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Sliedrecht, t baggerdurp van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-03 07:40

Owww, sorry dat ik dat niet heb uitgelegd! Maar ze hebben dus een rondje van +- 400 m afgezet, en dan moet je samen met iemand anders in galop dat rondje doen en wie t eerste over de finish komt heeft gewonnen! Je moet dan eerst 2x tegen dezelfde, als je allebei 1 keer hebt gewonnen krijg je nog de beslissende heat. En dan heb je smiddags nog een keer de verliezers en winaars ronde en dan worde de plaatsen bepaalt als hoeveelste je geeindigt bent! Zal wel even kijken ofdat ik foto's van de vorige keer kan neerzetten!

Scylla
Berichten: 1220
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Sliedrecht, t baggerdurp van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-03 07:49

Afbeelding

Ik ben de voorste, eerst zou ik weer op die pony gaan, maar dat ging dus niet door. Hier was ik aan t winnen! Haha!

brigitje

Berichten: 215
Geregistreerd: 15-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 08:14

zo dat ziet er stoer uit zeg
heb je nog gewonnen met die fries???

Lovers juSt lOving mY BarneY Lovers

Scylla
Berichten: 1220
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Sliedrecht, t baggerdurp van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-03 18:57



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: November108, pony33 en 12 bezoekers