Verslagje Efteling numero uno!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Verslagje Efteling numero uno!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-03 23:36

Even een verslagje van mij, misschien dat ik het morgen nog uitbreid, maar ik denk dat ik het nu wel haal. Nadat ik gisteren nog had besloten om mee te gaan vandaag naar de Efteling, ben ik nog maar even gaan tanken en vanmorgen om 7 uur mijn nest uit, om om 8:15 uit de deur te gaan en in de auto te stappen. Om 9:20 kwam ik al aan terwijl er pas om 9:45 bij de kennel was afgesproken: OOPS! Bloos
Ik zag al twee mensjes staan op afstand (wat later Liberty en Mazzel-meid bleken), maar ik wist niet zeker of ze van bokt waren. Heb toen mijn broertje gebeld dat ik voor de gebakskraam op hun zou wachten. Steeds meer mensen voegden zich bij Linda en Elke, dus ik had al zo'n idee dat het vrijwel zeker bokkers moesten zijn. Toen Lara met Pinda arriveerden (plus de passagiers), zijn we naar de groep gelopen en hebben we ons eigenlijk maar half voorgesteld Bloos. We zijn lekker het park in gegaan en we hebben zowat alles kunnen zien, aangezien het Zeven Mijls Zomer is in de Efteling, en het park is dan tot 9 uur open OK dan!. Het was erg gezellig en leuk om weer eens wat nieuwe gezichten te zien! Heb een heleboel leuke nieuwe mensen ontmoet Lachen.
Terugweg verliep voor mij ook soepel, maar voor Lara wat minder, aangezien ik hoorde dat ze in een file kwamen te staan op de A2, waar je eigenlijk helemaal niet hoeft te zijn, aangezien je dan een omweg maakt, en dat bleek wel toen ik met mijn tuf tuf een klein uur eerder aankwam Tong uitsteken.
En nu zijn we benieuwd naar de foto's! Schijnheilig


assie

Berichten: 9476
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 23:55

Een klein heel dik uur eerder. Maaaar, onze terugrit was leuker Echt wel Haha! Zelden zo ontzettend veel LOL gehad in een auto *LOL*
Maar goed, hele eftelingmeeting was leuk. Volgens mij heb ik vandaag m'n 150e bokker wel gemeet, minstens Tong uitsteken

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-03 23:59

Too bad, zit al op 171! (Plus nog een aantal waarvan ik nooit geen namen heb geweten van de achterhoek meeting Schijnheilig )

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 08:29

Leuk verslagje hoor!
Wij hebben de terugweg in bijna 1,5 uur gereden ipv een half uurtje/3 kwartier Scheve mond
Aangezien er een grote brand was en de A16 helemaal afgesloten was, flnke files, dus echt alles stond dicht of was afgesloten.
Dat was dus iets minder, maar de Bokteling was heel leuk! Cool

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 09:37

Ben erg benieuwd naar alle foto's die gemaakt zijn!
Vraag me af hoe vaak ik er (stom) op sta.

Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 10:18

Wij hebben over de terugweg ook 2,5 uur gedaan hoor Haha! we stonden in de file, maar we hebben ons in ieder geval wel goed vermaakt in de file Haha! ik heb me tenminste niet verveeld.

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 10:28

Haha ik zal maar niets over onze (Lara, Ingrid en ik) terugrit zeggen Schijnheilig

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 11:10

Fleury schreef:
Haha ik zal maar niets over onze (Lara, Ingrid en ik) terugrit zeggen Schijnheilig

Toktok Haha!



Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 12:38

Hey ik was pas om 12.30 thuis whoaaaa.....
Ik heb netjes de bordjes gevolgd.. Tilburg_den bosch_eindhoven, en de rest spreekt voor zich Knipoog

Maar heb het iig super naar mijn zin gehad..

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!

Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 12:40

wahhahahha, ja je hebt inderdaad netjes de bordjes gevolgd Haha! je had ook rustig de tijd om de bordjes te bekijken door de file *LOL* *gniffel* maar we hebben in ieder geval wel gelachen onderweg toch?

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 12:47

k heb het ook echt naar mijn zin gehad!!!!

Live,LOve,'ndLaugh

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-03 12:48

En toen heb je natuurlijk de A2 richting Maastricht gepakt, terwijl je 2 afritten later de A67 rechtstreeks naar Venlo kon nemen Knipoog

assie

Berichten: 9476
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 13:43

Ja, maar was wel een veel mooiere weg en ik kan nu K-Otic weer meedromen Haha!

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 13:46

ow ja, astrid en ik hebben flink mee zitten blèren met K-Otic, en ook lara deed af en toe mee Haha!

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

kadance
Berichten: 118
Geregistreerd: 10-04-02
Woonplaats: turnhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 18:44

ik heb het ook heel erg naar mijn zin gehad. wanneer hebben we de volgende bokteling? heb er nu al zin in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

identiek is t einde!!!!
maar juweel en lipton blijven ook altijd mijn lievelingen!!

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 19:30

Ik vond het ook errug leuk
ik was kwart voor 12 thuis.
Moest lang met de trein.

.


Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 21:29

En aan gezien we allemaal geen Jamai's zijn, was het zeer sjiek om aan te horen Lachen Dat verklaard ook waarom al die mensen zo keken.
En aukje en assie jullie hebben ook nog in mijn SUPER PINDA heerlijk geslapen... Als dat geen luxe is Haha! Haha!

BTW ben wel richting venlo gereden:? Toch Verward

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 21:32

Syp, ik lig nog steeds in een deuk over die foto van dat aapje en dat andere wat er op stond Tong uitsteken

Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 21:54

huh? aapje? wat voor aapje?

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 21:58

auk schreef:
huh? aapje? wat voor aapje?


daar was jij niet bij Tong uitsteken Syp vertelde wat over iemand en daar kwam dat aapje te voorschijn Tong uitsteken

assie

Berichten: 9476
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 00:27

wiemand? Aapje en ??
En Lara, je was idd richting maastricht gegaan dat heb ik op meerdere borden zien staan, toen ik nog wakker was Haha!
Wel goed van je dat jij niet in slaap bent gevallen Schijnheilig

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 17:41

liberty"]
[quote="auk schreef:
huh? aapje? wat voor aapje?


daar was jij niet bij Tong uitsteken Syp vertelde wat over iemand en daar kwam dat aapje te voorschijn Tong uitsteken
[/quote]

wahahahaha Roy (volgens mij was het Roy) kan je wel goed uitleg geven denk ik want door hem kon ik niet meer stoppen met lachen Haha!

Live,LOve,'ndLaugh


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 bezoekers