Mijn super pinda verslag :)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Mijn super pinda verslag :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-03 22:21

'S morgens ging veeeel te vroeg de wekker. Al om 7 uur, en dan te bedenken dat ik eigelijk bijna niet geslapen had.. Door verbrandt buikje:)

Om 8.15 stond ik netjes op het station te wachten in Roermond.. Tot ik bedacht dat ik tegen Dennis niet had verteld dat ik een fiat Panda heb.
Na wat gezwaai zagen ze mij toch zitten, en zo werd de super Pinda gedoopt met bokkers, Auk, Assie en DennisVM.
Toen Dennis opeens zei " owww ik wist niet dat jij een cd-speler had" en mijn super opmering over mijn SUPERRR Pinda ( wat mijn autoootje echt is OK dan! ) Kwam de sfeer er al echt in..

Toen wij uiteraard te laat daar waren, en ik ook nog moest parkeren ( klein beetje ruim) Dus maar over nieuw geparkeerd Bloos! Schijnheilig .. Was de groep snel gevonden.
Na wat hoi hoi,,, jij was Verward zij we de efeling ingegaan..
Het was echt super leuk, om de 500 meter werd er een plauspauze ingelast Knipoog voor Aukje en consorte Haha! Rock-on, dudes! .

Na atractie no 1 geloof ik dat het was.. Moest ik persee iets wat leek op een bossebol... En lekker dat ie was ! Lara deed saampjes gezellig mee OK dan! .

Na wat waterpret... circuspret.. friet-op-de-grond-pret.... * Lara en ik hadden samen een zakfriet besteld... uiteraard ( het ligt aan de naam ) ging de helft van de zak over de grond... Volgende eet pauze.. ging bij Laratjhu de helft over de grond. *

Kwam het einde naderbij... Dennis en Aukje hadden uitgevonden hoe ze mij zo snel als mogelijk op de grond kregen... nml Kietelen Stoom uit je oren Vriendjes zijn? Iets waar ik echt niet tegen kan..

De laatste rit ging met een klein groepje in de pyranja's....
Ik snap nu wel de waarschuwing "blijven zitten" want bij een bochtje en een steen lag ik bijna in het water... Blauw oog Lips are sealed .. maar heb alles toch nog wel droog kunnen houden...

De terug weg verliep met mijn Super pinda te langzaam... Filefile file....
En waarom kijken al die mensen toch Verward De auto wiebelt heen en weer.. THNX to Dennis, ja je moet toch zwaaien he Haha! de mensen waren wel zo netjes om naar mij terug te zwaaien...

Al met al lag ik pas om half 12 in mijn bedje, en de wekker ging al weer rond half 5 Dromen Slapen ..

Ik heb een toffe dag gehad.. en veel leuke mensen leren kennen, en sommige mensen nog beter leren kennen !.

Jongens bedankt !

groetjes Lara

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 22:25

jij ook bedankt Haha! Het was echt heel gezellig *LOL* Moeten we volgens jaar weer doen Haha! Ik was ook laat thuis voor mijn doen, zie me verslag Knipoog

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 22:36

idd julllie ook allemaal bedankt!!!!!
En we moeten gauw nog een keer gaan Knipoog

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 22:46

Ons eetgedrag zat duidelijk in de naam ja.. Haha!

Half 5 de wekker alweer? Verward Bloos!

Druif_01

Berichten: 8837
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 22:51

haha heey lara, de sfeer kwam er inderdaad pas goed in na de superrrrr pinda Haha! en je kan inderdaad niet erg tegen kietelen Extreme duivel maar dat geeft niet, hebben wij ook weer lol gehad Haha!

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 01:22

Lara! Bedank je je Super Pinda nog eens dat wij erin mochten zitten? Ik vond het echt helemaal geweldig in die auto van jou Haha!
En jij ook bedankt voor het thuis afzetten.
Ik vond het zoooo leuk (had ik dat al gezegd Knipoog ) Gewoon helemaal geweldig Haha! Joepie!
Leuk verslag ook!

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 11:15

Leuk verslagje hoor!
En ik heb zeker wat gemist met de superrrrrrr pinda denk ik! En jij ook bedankt! Ik vond het ook echt leuk geworden.