Ik baal echt van vandaag!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Ik baal echt van vandaag!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-03 22:26

Hoi,

Moet even zeggen dat het vandaag echt gewoon zwaar kl*te ging!!! Mandaag heb ik les gehad met S&T, omdat ik zaterdag mijn eerste Z proef ga starten. Het ging echt super! Op een stang en trens loopt hij gewoon heel fijn, zonder dat ik er echt wat mee moet doen. Dinsdag heeft mijn moeder gereden, ging redelijk. Woensdag ging het heel zlecht bij mijn moeder. Ben ik er tussendoor nog op gegaan en ging ook niet echt. Hij was heel sterk enz. Vandaag heb ik weer gereden, speciaal met gewone trens, omdat hij dus woensdag niet echt fijn liep. Ik ging erop zitten en had echt zoiets van: even lekker rijden. Nou niet dus! De hele tijd schrikken, ongeconcentreerd enzo. Kon niet eens een normaal rondje rijden. In het begin bleef ik dus heel rustig, maar dan kan ik dus na een tijdje echt niet meer relaxt blijven. Hij maar rennen enzo en op mijn stem of een ophouding reageert hij dan dus niet meer! Dus toen trok ik hem op de rem (fout!) Zo ging het dus een tijdje door. De hele tijd zijn hoofd in de lucht, onder me uit lopen, dan weer niet op mijn been reageren en ga zo maar door. Toen heb ik dus de qoque (of hoe je dat ook schrijft) gepakt en hem gelongeerd. Daarna met qoque erop en was iets beter. Toen nog zonder gereden, maar kan nou niet zeggen dat het aan het einde goed ging. Af en toe (zoals aan het begin) kan ik me dan dus echt niet inhouden. Achteraf bedenk ik dan dat het misschien wel helemaal niet goed is geweest wat ik heb gedaan (bijv. spierpijn van les). Het is echt een goudeerlijk en lief paard die echt voor je wil werken, maar de ene keer heeft hij z´n dag en dan weer niet. Als hij dan dus gewoon zijn eigen zin doet, kan ik me dus vaak na een tijdje niet meer inhouden. Zo ging het vandaag dus Huilen Ik balen, want zaterdag ga ik dus z starten en ik wil eigelijk morgen nog een keertje met S & T oefenen, omdat hij daar veel beter op loopt, maar voor mezelf is het goed om nog eens daarmee te rijden. Oké, ben iig mijn verhaal kwijt Haha!


amberiwan
Berichten: 223
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 08:12

zaterdag gaat ie vast goed

auntie
Berichten: 28
Geregistreerd: 11-08-03
Woonplaats: vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 08:42

Tja, je hebt mensen die net paarden zijn Haha! ,
Je hebt ook paarden die net mensen zijn
Met hun eigen karakters, lieve trekjes, onhebbelijkheden en ondeugden, maar ja, dat maakt ze juist zo leuk en uniek!
en nog even een cliché: geduld is een schone zaak....( met geduld en een beetje spuug kan alles !? is een waar gezegde in mijn familie Knipoog )

Heel veel succes zaterdag, heb vertrouwen in jezelf èn in je paardje!

life is short, so enjoy and have fun

amberiwan
Berichten: 223
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 08:49

jiron loopt zaterdag gewoon een winstpunt Knipoog

ankie1

Berichten: 1067
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Geboren in naarden en aktief in Gooi en omstreken

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 09:06

waar moet je starten die weekend??gaat vast wel goed!!!!

RH PAJKOVSKI
De enige arabier in Nederland die ZZ Licht loopt!

Let_be
Berichten: 7796
Geregistreerd: 25-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 12:07

Er zijn nog genoeg wedstrijden, dus maak je niet druk!!
Luk het nu niet, dan de volgende keer!

Savannah (Z2) :):) & Aldate <3 & Giorado :~ !
http://www.horse4u.nl

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-03 12:21

Ik start in Blaricum. Doe vandaag even kort basis, dan mijn proefjes en dan klaar. Ik rijd denk ik toch maar wel met S & T om nog even voor mezelf te oefenen.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 13:24

Maar als je zaterdag op S&T wil starten dan begin je met het oefenen toch al veel eerder?

die van mij heeft echt wel 2 maanden nodig gehad om er aan te wennen.Ook reed ik er maar 1 keer per week mee zodat ik het gewone werk en mijn basis op de trens bleef doen.
succes iig zaterdag

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-03 13:42

Nimber schreef:
Maar als je zaterdag op S&T wil starten dan begin je met het oefenen toch al veel eerder?

die van mij heeft echt wel 2 maanden nodig gehad om er aan te wennen.Ook reed ik er maar 1 keer per week mee zodat ik het gewone werk en mijn basis op de trens bleef doen.
succes iig zaterdag

Een paar maanden geleden ben ik er al mee begonnen. In januari heb ik er onderling mee gestart. Toen heb ik er een tijdje niet mee gereden. Voor mijn paard maakt het echt geen verschil. Ik moet er alleen zelf nog aan wennn. Hij is er vroeger niet op gereden, maar het is net of het voor hem heel normaal is. Ik rijd verder weinig met S & T, gewoon omdat ik denk dat als hij alles op een gewone trens kan, dat ook (met juiste omgang) op een stang en trens kan. Vandaar, het is alleen voor mezelf.

ankie1

Berichten: 1067
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Geboren in naarden en aktief in Gooi en omstreken

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 17:07

hoi denise,start je bij de blaricumse paardendagen? tonya en ik wel! moet al om 08.00 uur!!!!

RH PAJKOVSKI
De enige arabier in Nederland die ZZ Licht loopt!

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 17:21

ha dan zie ik jullie daar wel rijden suc6 allemaal!!!!


brigitje

Berichten: 215
Geregistreerd: 15-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 21:32

heel veel suc6 zaterdag
ik hoop dat het goed gaat
als het oefenen niet goed gaat
gaat de wedstrijd vaak wel goed
dat hoop ik ook maar voor jou

Lovers juSt lOving mY BarneY Lovers

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-03 20:22

het ging voor de eerste keer best goed. zaten heel veel fouten in, maar jiron deed wel goed zijn best. 1x 171 en 1x vierde (van de 13) met 175. ben wel tevreden!!!

het viel dus gelukkig alles mee Haha! Lovers


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, AnnetteFlame, Aranel, Cantheon, DanaxxLester, Iris_Casper, Jet, Kimmej, marije1109, Miran, Patriesje, Rinkex, sterregoud, tienus63, xColorCross en 144 bezoekers