gevallen...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
savannalover
Berichten: 68
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: weesp

gevallen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-03 21:06

ow no..

ik ging vandaag de weg op natuurlijk hardstikke leuk we gingen met z'n 2en zonder zadel op me fjordje normaal vind ze noooooooooit iets erg en we gaan we vaker met zn 2en op dr.. vind ze helemaal niet erg maar nu..... de kwam een hele grootuh trekker aan waar ze normaal niet eens naar om zou kijken maar hij reed zo hard ( ik zat voor op) me paard wou om keren en proberen haar de andere kan op te laten gaan... maar ze werd zo strek en er zat iemand achter me die er bijna afviel en ze proberen mij vast te houden maar toen viel ik ook met zn 2en ik het prikkeldraad het enige dat ik maar schreeuwde was HOU DR VAST (me paardje dus) al had ik dr zel vast en liet er natuurlijk niet los.. en reed politie achter ons heeft die man op die trekker aan gespoken en de man uit de trekker kwam naar ons toe ik denk dat die ze ekscusses wou aanbieden of zo maar ik begon tegen hem te schelden waardoor hij al weer snel weg was... ik was zo boos.. arme pony... later kwamen er nog meer trekker maar daar schrok ze niet echt meer van... heb nu nog wel last van me rug haha das niet zo boeiend.... zomigge mensen rijden echt asso..........

maar jaah ...
(K)(K)(K) nancy

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 21:09

sneu voor je dat je gevallen bent, maar ja het blijven altijd dieren, dus ik zou voortaan met buitenritten alleen en m';et zadel op de fjord gaan.....

nicolientje

Berichten: 2656
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Oudewater

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 23:00

missnynke schreef:
sneu voor je dat je gevallen bent, maar ja het blijven altijd dieren, dus ik zou voortaan met buitenritten alleen en m';et zadel op de fjord gaan.....


wou ik net zegge!
hat het wel al beter met je rug!

radijs

Berichten: 2004
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 23:11

zoiets hadden wij ook vanmiddag, we reden met het wagentje komt er een auto aan dus wij dachten we zetten hem even i de brem kan hij ons voorbij, zet hij de auto een halfe meter voor pijltje neer en zet de moter af
wij heel rustig achterwaarts er langs
nou we waren best beetje sjag op die kerel

kiek
Berichten: 45
Geregistreerd: 21-06-03
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 23:12

Heeee,wat banketstaaf dat je gevallen bent!
Maar wat een geluk dat je niet ernstigs hebt en je paard ook helmaal niets heeft,voor t zelfde geld gaat ie me daar aan de kletter de weg over,
wie weet wat er dan gebeurd zeg!
Wel goed dat de politie de man ook direct heeft aangesproken!
Het is jammer dat sommige mensen er gewoon geen rekening ermee houden als er dieren langs de weg lopen!
Maarja,dat soort types zullen er altijd blijven bestaan!
Heel veel sterkte met je rug,gelukkig is het met een sisser afgelopen! Doei, doei

sHaKiEjLaVeR
Berichten: 1432
Geregistreerd: 20-06-03
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 10:49

nou voortaan dus goed uitkijken enne hopen dat je neit meeer valt en zkkr niet in het prikkeldraad!!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 14:00

radijs schreef:
zoiets hadden wij ook vanmiddag, we reden met het wagentje komt er een auto aan dus wij dachten we zetten hem even i de brem kan hij ons voorbij, zet hij de auto een halfe meter voor pijltje neer en zet de moter af
wij heel rustig achterwaarts er langs
nou we waren best beetje sjag op die kerel

Verward
Als ik het goed begreep, zette die auto dus zijn motor af op op jullie te wachten?
Dat lijkt me toch iig goed bedoeld, dat het nu misschien niet erg handig was heeft de automobilist zich waarschijnlijk niet gerealiseerd.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 17:07

Richtje"]
[quote="radijs schreef:
zoiets hadden wij ook vanmiddag, we reden met het wagentje komt er een auto aan dus wij dachten we zetten hem even i de brem kan hij ons voorbij, zet hij de auto een halfe meter voor pijltje neer en zet de moter af
wij heel rustig achterwaarts er langs
nou we waren best beetje sjag op die kerel

Verward
Als ik het goed begreep, zette die auto dus zijn motor af op op jullie te wachten?
Dat lijkt me toch iig goed bedoeld, dat het nu misschien niet erg handig was heeft de automobilist zich waarschijnlijk niet gerealiseerd.
[/quote]

Dat is toch juist heel vriendelijk van die automobilist? Dan moet je bedanken, niet sjachrijnig worden!

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 17:20

wat banketstaaf joh! dat is best klote paasei voor je!!

en volgende keer leestekens erbij aub ?

spiritje

Berichten: 59
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Overijse Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 21:38

amai je paard zal wel bang gehad hebben en jij een beetje geschrokken zeker veel moed met jou rug Lachen Lachen Boos! Lachen Lachen

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 08:32

Ik vind als die man misschien toch zijn excuses aan komt bieden je niet meteen zo moet lopen schelden, wacht eerst wat hij te vertellen heeft. Je mag best wel een beetje boos zijn, maar met schelden schiet je niks op en ben jij de enige op dat moment die een aso is. Lachen

DEESenJAMBO
Berichten: 1260
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 13:41

wel rot dat je gevallen bent. ookal is het natuurlijk niet handig om met zn 2en zonder zadel op je pony te gaan zitten. al is je pony 1000% verkeers mak... ze kunnen altijd schrikken! en je kunt niet van mensen met een tractor verwachten dat ze bij elk paard wat ze tegen komen hun motor afzetten of heel zachtjes gaan rijden. (ookal zou het mooi meegenomen zijn) of je moet ff een seintje geven. en als ie zelf zn excuses komt aanbieden is dat al mooi meegenomen (dat gebeurt ook niet zo vaak) tuurlijk bn je pissed omdat je gevallen bent maar dat is nou ook weer onterecht. sterkte nog