Fleur's verslagje over de dag (en terugweg:P)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Fleur's verslagje over de dag (en terugweg:P)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-03 12:20

Hey
Na een nacht met 3 uurtjes slapen tot aan half 5 en daarna vroeg de krant bezorgen met Ingrid zijn wij met de bus van kwart voor 9 vertrokken richting station.
Daar gingen wij wachten op Lara(tjuh). Toen was er een auto gestopt en ingrid en ik wisten gewoon niet zeker of Lara dat was. Dat bleek wel te zijn en toen konden we met de auto vertrekken. We waren best vroeg dus besloten we alvast mijn kaartje te kopen. We zagen 2 mensen staan die aan het rondkijken waren. Dat zouden best wel eens mensen van bokt kunnen zijn!
Toen kwamen anne Karen en Irma erbij zitten en toen was het wel duidelijk. Wij er ook bij gaan zitten en wachten op de rest.
Toen naar binnen gegaan en eerst naar de wc gegaan Tong uitsteken Daarna hebben we de pandadroom over geslagen ( OK dan! ) en zijn we naar het hele enge spookhuis gegaan.
Zo gingen we het park verder in. In de Pirana heeft Lara me nog dover geschreeuwd! En natuurlkijk met het boktbord op de foto daar. De groeps foto was ook echt super, jammer dan Anne er niet opstaat. Misschien wel op de andere foto's? Die pardoes zat de hele tijd met haar arm in de weg! En dan ging ze me over mijn hoofd aaien! Scheve mond Heel mijn haren door de war:P
Ook de carnaval festival vond ik leuk nu. We zaten met zijn drieen in het karretje, helemaal vast maar wel gezellig. En natuurlijk met boktbord Tong uitsteken
De vogelrok is het leukste vind ik. Vooral het voorin gaan is echt geweldig.
We hebben frietjes op (of ja, bijna allemaal) en daarna zijn we weer verder gegaan. In de droomvlucht ook maar niet gegaan want daar was weer storing (3e binnen het halve uur). Toen zijn we in de vogelrok geweest 2 keer achter elkaar. Ook in het schommelschip zijn we nog een keer geweest.
Daarna nog een keertje in de python en de houtenachtbaan. Die hobbeld zeg,, en bezorgt je een whiplash met die opeens naar voren spurtende treintjes.
De een na laatste keer pirana zijn we echt kletsnat geworden! Ze hadden een spoeier over de hele breedte van de baan gehangen en daarmoeten we natuurlijk onder blijven drijven een tijdje. Maar omdat we (tenminste ik) zo nat waren zijn we nog maar een keer gegaan! Toen was ik ect amper nat geworden behalve mijn kont natuurlijk Bloos

En nu speciaal voor sypheron: de terugrit! Haha!

Toen was het weer tijd om naar huis te gaan. Allemaal afscheid genomen en weer naar de auto gelopen met Lara. En toen reden we weg. Mij wilde ze bij mij thuis afzetten, Ingrid op het station maar dan kon ze beter dichter bij huis op de bus stappen, was ook weer gelijk minder om!
Oke dus wij naar die halte zoeken, zien we de halte. Oh nwee, dat was de bus 131. Dus maar iets verder gereden. Hier links! Oh nee, toch recht door. Ja ik weet het zeker! Oh nee! Huh? NU weet ik niet meer waar ik ben hoor! Oh ja, hier links! Nee dat kan ik me nit voor stellen hoor! Huh oh nee, omdraaien en dan daar doorrijden!
Zo ging het dus. We waren echt overal aan het rijden en toen we eindelijk de halte hadden gevonden was dat in een soort bos, heel donker allemaal en toen zei de vader van Lara nou breng ik je gewoon thuis.
Dus eerst ingrid nog weg gebracht en daarna helemaal naar mij (toch wel 20 minuten met de auto) Toen konden Lara en haar vader pas naar hun huis (waren we ook al langs gereden).
Heel erg bedankt Lara en je vader!

Het was dus echt een SUPER dag en ik heb echt zin in de volgende meeting!
Bedankt allemaal!

ps Mijn foto''s komen over een tijdje maar ik heb er maar 3 gemaakt Bloos

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 12:26

Hahahahahaha dat ging inderdaad soepel de terugweg Tong uitsteken *LOL*

Leuk verslag!

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 12:36

Jah Spap had echt zoiets van, ik ga jou hier niet bij de bossen afzetten, waar je nog een kwartier kunt gaan wachten op de bus Lachen
Ik was nog in slaap gevallen in de auto toen we naar Fleur toe reden Tong uitsteken

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-03 12:44

Ja? Had ik niet eens door zeg! Dan was het maar heel erg kort geweest. Wel werd het een flink stuk stiller toen we ingrid hadden afgezet.

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 13:37

OOOw als dat alles is Lachen onze terug weg was mooier.. onderhand bij de snelweg in Tilburg tot achter eindhoven file Boos!.. Maar dat kan de pret niet drukken Lachen...

Mijn laaste pyranja vlucht, was bijna duikvlucht geworden... water kwam wel heeeeeel eng dicht bij Haha!

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 13:47

whahaha, ja met lara maak je wat mee Haha! zitten we in de pirana, zij duikt weg voor een of andere waterval geloof ik, dus ze staat half in dat bootje, komt er ineens onverwachts een golf, en lara beland bijna in het water, je kon ook gewoon zeggen dat je graag een stukje wou zwemmen hoor laar Knipoog *LOL*

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 14:41

Haha, echt jammer dat ik dat stukje heb gemist Laar Haha!
Was cool de efteling, kan niet anders zeggen!

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 15:03

haha ik heb het wel gezien, zag er wel eng uit Verward als je daar echt invalt Boos!
mare leuk verslag haha wij waren binne 3 kwartier thuis zonder file enzo Haha!

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 20:45

auk schreef:
whahaha, ja met lara maak je wat mee Haha! zitten we in de pirana, zij duikt weg voor een of andere waterval geloof ik, dus ze staat half in dat bootje, komt er ineens onverwachts een golf, en lara beland bijna in het water, je kon ook gewoon zeggen dat je graag een stukje wou zwemmen hoor laar Knipoog *LOL*


Ikke balen dat ik in dat andere bootje zat Haha!
had ik wel willen zien!

Irmaatje

Berichten: 3671
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 21:24

daar was jij niet bij karen, dat was bij een van de laatse keren, maar dat zag er echt heel eng uit. maar ja, volgens mij zijn we die keer door 50 boten ingehaald ofzo!!!!

brigitje

Berichten: 215
Geregistreerd: 15-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 22:02

dus het was wel gezellig

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 17:30

Was heel gezzelig!