Boktponykampfoto's ik & Mazzel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Boktponykampfoto's ik & Mazzel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-03 18:55

Beter laat dan nooit zullen maar zeggen Tong uitsteken
Maar hier zijn ze dan eindelijk!

De rijfoto's zijn niet zo ontzettend mooi, zeker in het begin liep hij helemaal niet lekker, maar hoe verder de week vorderde, hoe lekkerder Mazzel liep. Ik heb echt ontzettend veel geleerd, en daarnaast ook nog eens heel veel lol gehad!

Allereerst de wedstrijdfoto's van de onderlinge wedstrijd, wat heel slecht ging, gevolg; eennalaatste en laatste met 149 en 158 punten. Bij de eerste proef was ik zowel de rem als het stuur kwijt, gelukkig ging de 2e proef wat beter, maar zeker nog niet zoals het moet gaan..

Afbeelding
zoals je ziet gaat het echt bagger.. Scheve mond

Afbeelding
En hier kijk ik ook niet al te vrolijk *LOL*



Afbeelding
Op de laatste dag was dit alweer, hier liep hij echt veel lekkerder naar mijn gevoel

Afbeelding

Verder hebben ik en Linda Mazzel ingespannen, en er zo achtergelopen, dat ging heel goed;

Afbeelding

Afbeelding

En de laatste dag heb ik ook nog gesprongen, het springen ging heel de week al slecht omdat ik het echt doodeng vind en Mazzel voelt dat, en zodoende weigert ie Hier 2 foto's van het springen, 2 lage kruisjes, voor mij al hoog genoeg Knipoog

[img]http://193.254.255.11/_fotos/screensize/springen1(6).jpg[/img]

[img]http://193.254.255.11/_fotos/screensize/springen2(3).jpg[/img]

wat andere foto's;

Afbeelding
links ik, rechts Merel (mereltje op bokt)

[img]http://193.254.255.11/_fotos/screensize/mazzel9(1).jpg[/img]
Mazzel's koppie Lovers

Afbeelding
En ik en Mazzel, vlak voordat ie uitgebroken was, was m'n eigen schuld hoor.. liep ie daar over 't erf heel droog te kijken waar hij eens naartoe zou gaan.. gelukkig hebben medebokkers 'm kunnen vangen Haha!

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 18:56

haha ziet er wel gezellie uit en die proefje johh volgende x beter Lachen

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 19:00

Dat was met uitmesten he? Dat ie uitbrak! Haha. Toen ben ik m snel achterna gevlogen. Haha!
Leuke foto's hoor! Haha!

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 20:08

Leuke foto's hoor Haha!
Ik heb het niet gezien dat die losbrak Verward Alleen heb ik die pony van Jullia bijna gevangen omdat ze hem niet kon houden Tong uitsteken

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 20:14

leuke foto's,en je bent echt helemaal niet ge groot(dat vond je toch he?)maar das echt absoluut niet waar!
alleen ik vind dat hij (ja moeielijk uit te leggen Tong uitsteken) zo lang aan de teugel loopt,maarja het zijn momentopnamens he?

ACSM

Berichten: 1950
Geregistreerd: 09-08-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 20:21

Wat leuk, nog een paard dat Mazzel heet!! Die van mij ook......

Jansi

Berichten: 558
Geregistreerd: 03-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 22:45

Nathalie schreef:
Dat was met uitmesten he? Dat ie uitbrak! Haha. Toen ben ik m snel achterna gevlogen. Haha!
Leuke foto's hoor! Haha!

dat was echt leuk ik zie het nog zo voor me *LOL* Haha! *LOL*
Hij kwam echt zo die stal uitgelopen keek even om zich heen en liep toen heel rustig verder Lachen

en die eenalaaste foto is echt mooi Kwijl

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-03 23:09

beautyfull_mickey schreef:
leuke foto's,en je bent echt helemaal niet ge groot(dat vond je toch he?)maar das echt absoluut niet waar!
alleen ik vind dat hij (ja moeielijk uit te leggen Tong uitsteken) zo lang aan de teugel loopt,maarja het zijn momentopnamens he?


Ik vond mezelf inderdaad te groot voor hem, maar ik heb van iedereen te horen gekregen dat ik er nog makkelijk op kan Cool
Hij loopt inderdaad lang aan de teugel, als ik begrijp wat je bedoelt.. dat is bij vrijwel iedere foto, misschien dat ik ze korter vast moet houden Verward

KellyH
Berichten: 541
Geregistreerd: 21-01-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 00:35

Leuke foto's!

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 10:34

Mazzel-meid"]
[quote="beautyfull_mickey schreef:
leuke foto's,en je bent echt helemaal niet ge groot(dat vond je toch he?)maar das echt absoluut niet waar!
alleen ik vind dat hij (ja moeielijk uit te leggen Tong uitsteken) zo lang aan de teugel loopt,maarja het zijn momentopnamens he?


Ik vond mezelf inderdaad te groot voor hem, maar ik heb van iedereen te horen gekregen dat ik er nog makkelijk op kan Cool
Hij loopt inderdaad lang aan de teugel, als ik begrijp wat je bedoelt.. dat is bij vrijwel iedere foto, misschien dat ik ze korter vast moet houden Verward
[/quote]

wat je daar precies aan moet doen weet ik eigenlijk ook niet? Verward Haha!
maar zoals op die eerste foto,je komt nog niet eens onder de buik uit,en het geheel ziet er heel leuk uit,dus tegroot ben je echt absoluut niet.