Forrest alias Spyke

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Forrest alias Spyke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-03 22:40

Hoi bokkers!

zoals sommige van jullie weten, ben ik sinds November de trotse eigenaresse van Forrest. Ik ben ontzettend blij met hem, er knaagt alleen soms iets. Ik weet namelijk niks van hem! ik weet hoe oud hij is en dat het een ruin is (:j Haha!). En waar ik hem vandaan heb: een kleinschalige handelaar uit Groningen. Ik heb al eens gemaild om te vragen of ik het adres van zijn vorige eigenaresse mocht hebben (das het enige dat ik weet: het was een meisje en ze had meerdere paarden), maar ik heb daar niks op gehoord. En zo goed als ik deze mensen ken: als ze niet reageren betekend dat over het algemeen "Nee sorry" (ik heb namelijk nog steeds contact met ze).
Mijn vraag is dus of misschien een van jullie haar kent, ik zou namelijk echt graag meer over Forrest willen weten, wat voor ras is het? wie zijn zijn ouders? Waar komt hij vandaan? en dat soort dingen.
Ok hier wat info:
Hij heette toen ik hem kocht Spyke.
Er zaten geen papieren bij. Het is een ruin van ongeveer 1m33. Zijn kleur is bruinschimmel met zwarte manen en staart, hij verandert dus elke jaar van kleur (in de zomer lichtbruin met een beetje wit erdoor, in de herfst/lente wit, in de winter donkerder bruin). Hij is inmiddels 5 jaar.Toen ik hem kocht kon hij nog niet zoveel qua rijtechnieken. Rechts is zijn slechte kant met rijden, hij heeft ook (nog steeds) veel moeite met de rechter galop. Hij kan ontzettend eigenwijs zijn en neemt het niet altijd meteen dat hij moet luisteren. Hij is ook ontzettend dominant naar andere paarden toe, hij zal niet snel herrie schoppen, maar hij is wel de baas!
Hij had ook een enorme schrik voor stromend water: de afspuitplaats, de wasbak...als het maar STROOMT..het meer loopt hij zo in.
Aftekeningen: kol, zwarte benen, 2 witte achtervoetjes. Zijn voorste hoeven zijn zwart en zijn achterste wit.
Voor foto's zie mijn profiel.

Ik hoop dat dit wat oplevert! Ik brand namelijk van nieuwsgierigheid Haha!

Krieltje

Berichten: 2992
Geregistreerd: 26-01-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 23:06

Sorry, ik ken m niet...

benneton

Berichten: 1548
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Achtmaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 12:45

ik ook niet, sorry. mss een foto?

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-03 13:07

toch bedankt voor het kijken!! Foto's staan in mijn profiel Haha!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 17:14

Je kan ook advertenties plaatsen op internet met een foto, alle beetjes helpen

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-03 21:26

Hoi Summertje! Ik heb ook al een advertentie geplaatst op marktplaats, maar die moest in de categorie "vermist/gezocht". en ik acht de kans eigenlijk vrij klein dat iemand daar op kijkt, zo van: zo laat ik eens gaan kijken, misschien zoeken ze me wel...maar ja we zien wel! bedankt voor het reageren Haha!