Bokteling verslag

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Bokteling verslag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-03 00:50

Vergeef me de foute volgorde van de attracties, maar het is al erg laat en dit is de 2e slapeloze nacht voor mij Scheve mond

Na een slapeloze nacht (die veel te gezellig was) mocht ik om 7 uur alweer opstaan, omdat ik om 8 uur op het station in Venlo moest staan, wel een half uur fietsen. Vanuit daar samen met Auk en Dennis naar Roermond gegaan, daar op het station aangekomen keken we uit naar een ' auto'. Dennis was vergeten te vragen wat voor auto Lara(Wjerdo) eigenlijk had Frusty . Ik meende dat ze een volkswagenbusje hadden, dat bleek een Fiat Pinda te wezen, genaamd: Superrrrr Pinda. Echt een superleuk autootje lara
Na een voorspoedige reis kwamen we aan in de Efteling. Het aantal bruikbare onderschrift quotes die in de auto voorbij kwamen was erg groot Haha! Ik ben de meesten alleen alweer vergeten .Toen we de groep (+bord) vonden 'schrok' ik eigenlijk wel van het aantal mensen dat er stond, wel 19, ik had er maar 10 verwacht ofzo. Wel leuk natuurlijk dat we uiteindelijk toch met zoveel waren, al ben ik van de helft alweer vergeten wat de naam/boktnaam is. Heel slecht eigenlijk Bloos
Na wat hoi-hoi zijn we de efteling ingedoken. Begonnen in het Spookslot, wat een geweldige muziek! Vind ik van de hele Efteling trouwens.
Nouja, alle attracties wel gedaan, 2 keer vogelrock, paar keer pirana, python (zelfs Linda(liberty) is erin mee geweest Haha! ) pegasus.
En ik ben 3 keer in het schip geweest! Ja, ben nu in de ban van Pirates Of The Caribbean, moet dus ook een beetje in zo'n xchip varen Haha!
De kriebels in m'n maag waren echt geweldig leuk vond ik Haha! Ook de kriebels die je van Villa Volta krijgt zijn leuk. Dat is gewoon zo'n leuk gevoel. Gelukkig word ik niet snel misselijk.
Tussendoor in het carnaval-festival viel het best mee met mijn trauma, ik heb ooit een keer een half uur lang vast gezeten in dat carnaval-festival, bijd emannetjes met zwaaiende handjes. Ik was compleet gehersenspoeld toen ik daaruit kwam, kwam ook zwaaiend naar buiten... Gelukkig deze keer niet OK dan!
Na het carnavalfestival ging de rest nog een keer in Vogelrok, maar daar had ik niet zo'n zin in, dus ben ik lekker in het zonnetje gaan zitten, samen met Unitas en wat gekletst.

We zijn ook het sprookjesbos ingeweest! Ik vond het helemaal geweldig met de zingende paddenstoelen, doornroosje, sneeuwwitje en vooral Repelsteeltje!
Roy (syp) was verontwaardigd over de zeemeermin, deze had namelijk geen bikini aan, maar was 'bloot'. Dat vond hij niet kunnen in de Efteling . Ik vond het wel oke Haha! Als Pamela Anderson bloot mag, mag de kleine zeemeermin dat ook .

De sultana's die ik als avondeten had omdat ik behoorlijk blut was, waren ook best lekker hoor Haha! Ik heb wel overal ongeveer een frietje meegebietst, maar mijn hoofdmaal was Sultana's met water (variant op water en brood Tong uitsteken ).

De terugweg met Superpinda, lara, dennis en auk, was ook erg boeiend, vooral het begin Haha! . Quote lara tegen iemand in een dikke mercedes: "Mooi autootje heb ik he" *LOL* O boy, ik lag in een deuk, wij allemaal trouwens. Dit was een van de vele quotes Haha! En toen Dennis het op z'n heupen kreeg terwijl we in de file stonden schudde de hele SuperPINDA heen en weer, mensen om ons heen keken heel raar, dat deden ze sowieso al.
Terugweg was erg leuk, ben halverwege wel in slaap gevallen en heb nu nog meer kramp in m'n nek, dan dat ik al had na de 6e keer achtbaan... Verdrietig Maar dat is hopelijk ook wel over na een nachtje bankslapen Schijnheilig
Rond kwart voor 12 was ik thuis denk ik, en had veel inspiratie voor dit verhaal, dus meteen maar even getypt Lachen

Ik vond het iig supergezellig! En volgend jaar weer hoor Bedankt iedereen voor de superdag!
Alleen naar de foto's ben ik niet zo denderend benieuwd Schijnheilig

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 10:39

Ik vond het ook erg gezzelig!
Weet je nog wel wie ik ben?

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-03 11:04

Eeh, denk denk denk, ja, jij was diegene met die ' krullen' (beschrijving van Shiloh) Nouja, diegene met die slag in haar haar Haha! Toch?

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 11:09

Ja wordt er de auto ingegluurd zit lara te zwaaien zwaaien de mensen ook nog terug. Nou maar die opmerking van Lara en een nieuw model mercedes is echt het toppunt. Echt iets voor nooit grappig. Hoi mooie auto heb ik he. Had die man eigenlijk moeten horen, zou wel eens willen weten wat hij dan gezegd had.

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-03 11:15

Ik vind het wel heel erg jammer dat ik de rest van de opmerkingen niet meer helemaal weet.
Ik was trouwens wel beter in het de wegwijzen Haha! Ik zei niet steeds: "Hier links, eeh nee, niet hier, dalijk pas." Zoals ene Dennis Schijnheilig Zodat de auto bijna van de weg slingerde enzo Haha!

Druif_01

Berichten: 8837
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 11:17

haha nou astrid, op de heenweg hadden we toch een leuk onderschrift:
Dennis v m: Ow lara, ik wist niet dat je een cd speler in je auto had.
Wjerdo: ja natuurlijk wel, dit is een SUPERRRRRRRRRR PINDA!!!
Haha!:D ik heb geloof ik nog nooit zo gelachen in de auto als met Dennis v m, Assie en Wjerdo. Maar ook ik heb onderweg geslapen en had toen ook een beetje last van mijn nek, maar na een nacht slapen is dat gelukkig ook weer over

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 11:30

Ik vond het ook echt super leuk, ik zal mijn verslagje ook maar eens gaan schrijven direkt, daar had ik (ookal was ik bijna de vroegste thuis) geen zin meer in gisteren. We hebben dan ook zoveel gedaan!
En die foto van jij en Lara slapend heeft Liberty gemaakt.

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 13:35

HEEEE Mijn superrrrrrr Pinda Lachen Leuke auto en de mooiste van de wereld Knipoog
Asss het was mega gezellig.. en volgend jaar wederom met de super pinda Verward Als ie het dan nog doet Tong uitsteken

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-03 14:40

Is ie dan nog goedgekeurd?? Ja is goed hoor! Doen we!

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 15:06

aggg gossie in de efteling word je al gepest en nu ook hier nog Tong uitsteken
haha mare ik heb je pinda alleen niet gezien dus ik zeg niks Verward haha
mare astrid was weer blij dat we toch even in het sprookjesbos waren geweest Haha!

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-03 15:13

Nee, ik was niet blij, ik was helemaal compleet gestoord HAPPY Haha!
Het sprookjesbos is gewoon zoooo leuk.
Ik had alleen wel verwacht een heleboel nieuwe mensen op msn te hebben vandaag, maar dat valt reuze mee Tong uitsteken (Nee, GEEN hint Haha! )

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 16:07

haha ik heb je wel toegevoegd Tong uitsteken
haha was het niet in het sprookjesbos dat jij en lara lachen te slapen Tong uitsteken zo je vond het dus kei leuk Tong uitsteken

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 18:24

assie schreef:
Eeh, denk denk denk, ja, jij was diegene met die ' krullen' (beschrijving van Shiloh) Nouja, diegene met die slag in haar haar Haha! Toch?

Jah! dat was ik! OK dan!