Royal Dance

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Royal Dance

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-03 20:38

Wie kent hem... Het is de vader van een hengst die mij onlangs is aangeboden...

Dus graag pics, en informatie als dat zou kunnen, en ook mensen die een afstammeling van hem hebben, of kennen...
Vertel alles wat je weet en kwijt wil... dna ben ik gelukkig!

OK dan!

....


Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 20:47


Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 21:22


Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 21:22

Oh haha Rinske had ook net de URL toegevoegd Haha!

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 21:39

Mail me maar (pb kan ook met emailadres), ik heb kant en klare info (met verschillende foto's) over hem en kan het je dus direct mailen. Een van mijn favoriete hengsten!

Mer1980

Berichten: 18823
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 12:00

Ik heb een gitzwart merrieveulen gehad van hem uit een keur sport UTV merrie van Ferro. helaas verdronken in de opfok..... Ik heb thuis nog wel een mooie foto van hem. geweldige hengst.

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 12:22

dit paard wordt gereden door een goede vriend van mij Niels Bax. voor meer info pb me maar


MyBonfire
Berichten: 1318
Geregistreerd: 29-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 13:05

Ik geloof dat ik hem wel ken, ik heb hem gezien op een hengstenkeuring, en het paard dat ik eigenlijk zou krijgen is een kleinzoon van hem: Dutchman. Pb me maar voor info, ik heb ook nog wel fotoows geloof ik! Echt een koewl paardjuh!

Jan_VT

Berichten: 3487
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: in een gezellig plattelandsdorpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 13:32

Ik weet nog goed toen hij gekroond werd tot Sieger in Oldenburg! Dat was een fantastisch moment. Hij is gefokt door een belg, en de fokker had toen een horde Belgische fans bij, en die maakten sfeer ... maar ook de Duitsers waren er helemaal van in vervoering. Zoals die hengst kwam binnengelopen, een fantastisch front en een bewegingsmechanisme...

Het verhaal ging toen in de wandelgangen dat de hengst tijdens de hengstenkeuring drie maal van eigenaar is verwisseld. Uiteindelijk is hij onder de hamer gegaan voor 250.000 €, officieel dan.

De moeder van deze hengst is ook een fantastische goede merrie. Als je die ziet lopen, dan weet je hoe het komt dat Royal Dance het ook kan.

Het is een typisch kwijlpaard.

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-03 20:15

ik hoor het al... geen slecht paard dus Knipoog

ZOu iedereen die info heeft het naar mij willen mailen of pb-en... ik heb vaak maar weinig tijd om bokt bij te houden met lezen enz...

mn mail is... marlientje_21@hotmail.com

alvast bedankt

....

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 20:37

Esmee schreef:
ik hoor het al... geen slecht paard dus Knipoog

ZOu iedereen die info heeft het naar mij willen mailen of pb-en... ik heb vaak maar weinig tijd om bokt bij te houden met lezen enz...

mn mail is... marlientje_21@hotmail.com

alvast bedankt


Een van de aardige dingen van dit forum is dat we van elkaar leren. Dus eigenlijk is het mail me maar en stuur het maar op, niet aardig tegenover de andere forumdeelnemers.
Als je te weinig tijd hebt om gegevens, waarvoor anderen de tijd nemen om die voor je op te zoeken, te komen bekijken is dit wellicht niet de juiste wijze voor jou om aan informatie te komen.

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-03 20:18

Ik heb vaak weinig tijd om bokt bij te houden met lezen en reacties... dat betekend niet dat ik de links niet uitprobeer en zelf verder zoek... als mensen mij informatie aanbieden met pb maar als je meer wilt weten... vragen ze er zelf om... Ik vind je reactie een beetje overdreven... maar das mijn mening.... ik ben zelf ookal regelmatig op zoek hoor, maar dat weet voor de rest niet... dat deed ik al voordat ik hier een oproepje plaatste! En bovendien heb ik zelf ook al enkele bokkers gepb-t die hier ook een reactie hebben geplaatst, om meerdere inffo op te vragen!

Maar het geeft niet... Het is maar net hoe je het ziet...

....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __Martine__, denisesilver, Majestic-12 en 122 bezoekers