ik ben nieuw hier dus stel me maar voor

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
feniks
Berichten: 12
Geregistreerd: 15-08-03
Woonplaats: rotterdam

ik ben nieuw hier dus stel me maar voor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-03 09:54

Hallo allemaal,ik ben Rob en rijd sinds kort paard en ik wist nooit dat het zo leuk kon zijn.Iemand vertelde me er altijd over dat het zo mooi is en ik kon er geen beeld bij vormen(je moet het ook hgewoon doen om het te weten),maar nu ik geweest ben,het is het leukste wat ik ooit gedaan heb en blijf doen.Ik ben pas 2 keer geweest,maar het liefst ga ik iedere dag de hele dag maar ja das iets te duur.Alleen ben ik zo ongeduldig nu,want ik wil er echt alles mee doen.En het leuke is ook dat er meer mensen zijn die paardrijden waarvan ik het niet verwachtte terwijl het kenissen zijn,maar ja als je er nooit over praat dan weet je het niet.
Ik ga zo meteen weer lessen en ik ben nu alweer helemaal nerveus(op een positieve manier dan)ik sta echt te popelen.En volgens het meisje dat les geeft doe ik het ook wel goed,hopelijk blijft dat ook zo hahahaha.
Eigenlijk wil ik dat ik er veel eerder mee was begonnen dat had me heel wat vreugde gegeven de verbije jaren,maar ja dan maar nu effe inhalen.Nou ik hoop dat ik hier veel op kan steken,maar ja dat zal best wel,toch?Groetjes Rob.O ja ik hoop natuurlijk dat ik niet de enigste man ben hahahaha,maar dat zal wel meevallen,doeiiiiiiiiii


esme
Berichten: 257
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: ede (gld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 10:04

welkom hier op bokt en veel plezier met rijden ik doe het al 27 jaar met heel veel plezier!!!

be good to horses, the are also good to you

PascalB

Berichten: 1793
Geregistreerd: 06-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 10:06

Welkom op bokt en je bent niet de enige man

feniks
Berichten: 12
Geregistreerd: 15-08-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-03 10:07

zooo.....27 jaar jeetje heb ik nog een tijdje te gaan,maar ik zal me best doen.Ik ben nog jong... ahum!Dus ik ga ervoor,binnenkort ga ik naar Bunschoten,daar hebben ze een show met Arabieren,een kennis organiseerd dat!En dat wist ik niet eens dat-ie twee arabiertjes had!

enid

Berichten: 1352
Geregistreerd: 30-05-02
Woonplaats: roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 10:26

hey hey welkom op bokt!
ik hoop dat je het rijden leuk blijft vinden maar dat kan niet anders toch??
bokt is wel een beetje (heel veel *LOL* ) verslavend dusss
hahah

Lachen

feniks
Berichten: 12
Geregistreerd: 15-08-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-03 10:29

Nou dat paardrijden zal ik wel leuk blijven vinden,en zo niet dan toch hahahaha!

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 10:46

ik ga die 27 jaar wel inhalen... en ik ben al bij jaar 6 Tong uitsteken

Mijn lieve Rikje heeft een nieuw baasje...

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 12:22

Welkom op bokt Rob.
Je bent zeker niet de enigste man hier.
Maar je hebt helemaal gelijk... paardrijden is verslavend!!


ghisje
Berichten: 538
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: op de grens van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 13:01

Hoi Rob,
welkom op bokt, leuk dat je paardrijden zo leuk vindt. Je bent nooit te oud om ermee te beginnen.
Misschien is het leuk als je je profiel ook vult met wat leuks zoals
bijvoorbeeld je geboortedatum en wat je verder nog doet naast je werk.

Geniet van de momenten dat het goed gaat,
ze duren vaak te kort

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 14:32

kijk maar uit paardrijden is verslavend !!! haha
Veel plezier ermeej , groetjes!

madelien

Berichten: 1669
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 14:33

heey welkom!
op welke manege rij je?
en veel plezier Haha!

<3Trotse mama van Madison (14-09-09), het prinsesje en Marisol (19-01-12), ons Sumo-kindje <3
|( Papa Hendrik, vredig heengegaan op 25-04-08. Papa Richard, onverwachts overleden op 08-07-08. Uit het oog, maar nooit uit mijn hart!! |(

feniks
Berichten: 12
Geregistreerd: 15-08-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-03 15:10

Ik rijd op de manege van Aad Mate in Schiedam en ik ben net geweest en het ging nog beter.Het is echt zo leuk,ik wou dat ik iedere dag kon

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 15:20

Welkom Feniks! Leuk hoor, weer een paardrijdende kerel erbij! Veel plezier met je les straks!

Apple

Berichten: 76187
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 15:29

Welkom op Bokt en veel plezier met je nieuwe hobby .

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 15:29

feniks schreef:
zooo.....27 jaar jeetje heb ik nog een tijdje te gaan,maar ik zal me best doen.Ik ben nog jong... ahum!Dus ik ga ervoor,binnenkort ga ik naar Bunschoten,daar hebben ze een show met Arabieren,een kennis organiseerd dat!En dat wist ik niet eens dat-ie twee arabiertjes had!


Op 13 sept. loopt het mooie bokt arabiertje van Franca mee in een keuring in Bunschoten... dus als je er dan bent heb je nog de kans om Cheyenne en haar fanclub te bewonderen... Haha! En welkom trouwens...het is idd verslaven dat paardrijden...Ik ben begonnen toen ik 24 was en ben nu 31 en heb 2 arabiertjes... LOL... beetje uit de hand gelopen liefhebberij geworden dus...

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 15:30

Welkom! En veel succes met het lessen!

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

feniks
Berichten: 12
Geregistreerd: 15-08-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-03 15:36

vikki"]
[quote="feniks schreef:
zooo.....27 jaar jeetje heb ik nog een tijdje te gaan,maar ik zal me best doen.Ik ben nog jong... ahum!Dus ik ga ervoor,binnenkort ga ik naar Bunschoten,daar hebben ze een show met Arabieren,een kennis organiseerd dat!En dat wist ik niet eens dat-ie twee arabiertjes had!


Op 13 sept. loopt het mooie bokt arabiertje van Franca mee in een keuring in Bunschoten... dus als je er dan bent heb je nog de kans om Cheyenne en haar fanclub te bewonderen... Haha! En welkom trouwens...het is idd verslaven dat paardrijden...Ik ben begonnen toen ik 24 was en ben nu 31 en heb 2 arabiertjes... LOL... beetje uit de hand gelopen liefhebberij geworden dus...
[/quote]

Nou ik ga er zeker naartoe,ik moet wel want me kennis is mede organisator.Nu ik gezegt heb dat paarden zo leuk vind kan ik er niet onderuitkomen,maar ja ik doe het graag hoor hahahaha

madelien

Berichten: 1669
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 23:36

zou wel meewillen hoor Knipoog
maar die Aad Mate waar ligt ie Verward

<3Trotse mama van Madison (14-09-09), het prinsesje en Marisol (19-01-12), ons Sumo-kindje <3
|( Papa Hendrik, vredig heengegaan op 25-04-08. Papa Richard, onverwachts overleden op 08-07-08. Uit het oog, maar nooit uit mijn hart!! |(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 23:59

hoi Feniks Rob, ik kom jou ook overal tegen he?? You know me Witje!

Ikwist echtniet dat je zo fanatiek was, ik sprak je vanmiddag op msn en was toen ook aan het bokken wist ik veel dat jij ook lid was van deze club!
Nou Febiks ik wnes je veel kijk en luister plezier en veel succes op de arabieren keuring en je eigen lessen!
Ik zie je eerdaags wel bij de "rijproblemen"gna gna...

feniks
Berichten: 12
Geregistreerd: 15-08-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-03 20:51

madelien schreef:
zou wel meewillen hoor Knipoog
maar di
e Aad Mate waar ligt ie Verward


Aad Mate zit aan de polderweg dat is een zijweg van de sgravelandseweg.Dus als je weet waar het is kom je eens kijken?groetjes

feniks
Berichten: 12
Geregistreerd: 15-08-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-03 20:53

Chiqa schreef:
hoi Feniks Rob, ik kom jou ook overal tegen he?? You know me Witje!

Ikwist echtniet dat je zo fanatiek was, ik sprak je vanmiddag op msn en was toen ook aan het bokken wist ik veel dat jij ook lid was van deze club!
Nou Febiks ik wnes je veel kijk en luister plezier en veel succes op de arabieren keuring en je eigen lessen!
Ik zie je eerdaags wel bij de "rijproblemen"gna gna...


Ja Witje wij komen elkaar zo wel overal tegen he?Ach het zal ons noodlot zijn hahahaha!En ik problemen??Tuurlijk niet Witje,je kent mij ik geef nooit op he!A quitter never wins and a winner never quits!!!

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 14:38

vikki"]
[quote="feniks schreef:
zooo.....27 jaar jeetje heb ik nog een tijdje te gaan,maar ik zal me best doen.Ik ben nog jong... ahum!Dus ik ga ervoor,binnenkort ga ik naar Bunschoten,daar hebben ze een show met Arabieren,een kennis organiseerd dat!En dat wist ik niet eens dat-ie twee arabiertjes had!


Op 13 sept. loopt het mooie bokt arabiertje van Franca mee in een keuring in Bunschoten... dus als je er dan bent heb je nog de kans om Cheyenne en haar fanclub te bewonderen... Haha! En welkom trouwens...het is idd verslaven dat paardrijden...Ik ben begonnen toen ik 24 was en ben nu 31 en heb 2 arabiertjes... LOL... beetje uit de hand gelopen liefhebberij geworden dus...
[/quote]

Da's lief dat je dat zegt Jasja *LOL* Ach gut

Welkom Rob en hopelijk tot ziens in Bunschoten!!!!

Alja

Berichten: 25580
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 18:23

welkom op bokt
maar kijk uit het is erg verslavend en paardrijden natuurlijk ook...
als je meer over me wilt weten kijk maar in mijn profiel, hint, hint

ONDERSCHRIFTLOOS

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 21:19

sophie_kurk schreef:
ik ga die 27 jaar wel inhalen... en ik ben al bij jaar 6 Tong uitsteken


ik 6 1/2 Tong uitsteken Haha! welkom, en je bent idd niet de enige man hoor!

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 11:58

welkom hier!
het is hier hartstikke leuk en gezellig Haha!
enne er zijn hier wel meer mannen hoor Knipoog


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 112 bezoekers