Ch Sneek 17-aug-2003

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
hesterv

Berichten: 2853
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Bitgummole

Ch Sneek 17-aug-2003

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-03 11:14

Heey!!

Aanstaande zondag hebben wij ons thuisconcours (PC Tally Ho) en ik was wel benieuwd of er ook bokkers naardat concours gaan?! Ik moet zelf L2-dress, L-spr, en de muziek voor de ereronde en zo regelen (nah ja, moet)
Het is by the way het laatste jaar op het industrieterrein De Hemmen. Misschien dat we volgende keer het springen ertegenover doen of zo maar dat moeten we nog maar even zien!!!

Groetjes hester

Frits [Silverstone x Casantos]
Celoma De La Tourbe [Whitesnake x Zuidhorn]
VERKOCHT
Gediplomeerd ORUN instructrice (niveau 2)



Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 12:07

he leuk! ik wil daar ook nog wel eens starten, maar de 16e heb ikd e regiokampioenschappen en mijn pony wordt daarna verkocht, dus misschien als ik ene paardje heb! woon er toch redelijk in de buurt!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

hesterv

Berichten: 2853
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Bitgummole

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-03 20:49

Veel succes met de regiokampioenschappen!! Alleen de paardenwedstrijd is zeg maar apart van de onze.. We hebben in Sneek een ponyclub en een rijvereniging (PC Tally Ho & LR DeWaterpoorters). Dus moet je volgend jaar maar naar CHS SNEEK georganiseerd door de waterpoorters. Kom ik ook altijd wel even kijken.. Kan ik wel eff helpen groomen Tong uitsteken

Groetjes Hester

Frits [Silverstone x Casantos]
Celoma De La Tourbe [Whitesnake x Zuidhorn]
VERKOCHT
Gediplomeerd ORUN instructrice (niveau 2)

anke2002

Berichten: 810
Geregistreerd: 01-11-02
Woonplaats: Sneek city

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 20:57

Jaaah ik doe zondag ook mee Lachen heb er wel vet veel zin in. Moet dus 2x in de B dressuur en springen doen we nog maar niet.... volgend jaar wel denk ik Lachen
Maarum Hester, als het volgend jaar niet meer op de Hemmen kan worden gehouden weet je ook waar het dan wordt gehouden? En dat concours van de Waterpoorters is dat dat concours dat laatst in die weilanden voor Heegsma werd gehouden? Verward

~And all our moments, good and bad forever in my head~
~wish we could go back just once and laugh at things we said~

hesterv

Berichten: 2853
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Bitgummole

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-03 09:02

Ja dat was van de Waterpoorters. Misschien dat we volgend jaar dat terrein achter de Stolp (dus niet links maar aan de rechterkant) gaan gebruiken . Daar kunnen zeker 2 springringen staan!! Maar we moeten nog even een terrein zoeken.. hadden al iets gevonden maar benk weer vergeten! Tong uitsteken Schijnheilig

Tot zondag Anke!!! OK dan!

Groetjes Hester

Frits [Silverstone x Casantos]
Celoma De La Tourbe [Whitesnake x Zuidhorn]
VERKOCHT
Gediplomeerd ORUN instructrice (niveau 2)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Luzmaan en 39 bezoekers