Die kleine meid...+foto

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-01 13:07

Was vanochtend aan het oppassen op mijn kleine nichtje. Zegt ze opeens: Jouw papa zit in amerika hè? Dus ik zeg ja. Ze kruipt bij me op schoot en zegt: Ik weet dat je een beetje bang bent, maar dat hoeft niet hoor! Hij komt echt weer terug gevliegt. Ik zeg ja, vast wel. Het is even stil. Toen zei ze: waarom moeten mensen altijd ruzie maken over god? Ik keek haar verbaasd aan. vind het een beetje zielig voor god, zegt ze. Al die mensen die nu dood zijn moeten naar de hemel en moet god denk heel hard werken want al die mensen hebben een huis nodig op de wolken. Weer is het stil. Ik wil ook op de wolken wonen, zoooo hoog dat er geen vliegtuigen kunnen komen. Ik ben een klein beetje bang voor die boze mensen. Waarom zijn die mensen zo boos? Ik kon haar geen antwoord geven. Maar ze heeft zo gelijk. Waren alle mensen nog maar zo puur van geest als mijn 4 jarige nichtje. Zo klein maar zo'n wijsheid. Wat heerlijk om die puk even om mij heen te hebben.

Wilde nog even een foto plaatsen van haar. Ze is echt zo lief als ze eruit ziet, ze verdient een plaatsje op bokt!
[img]../upload/541/sop.jpg[/img]



<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mirte op 2001-09-15 22:06 ]</font>


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 13:15

Ben er stil van...kinderen hebben vaak nog beter hoe het zit dan de volwassenen...

givar
Berichten: 11
Geregistreerd: 08-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 13:19

Hoe weet dat kind nou of het om een oorlog over geloof gaat? Weet zij veel wat moslims zijn. Volgens mij heeft ze wat opgevangen van haar ouders ofzo.

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-01 13:21

Zucht...givar ik weet ook niet hoe ze dat weet. Haar ouders zijn absoluut niet gelovig en misschien heeft ze wel wat opgevangen over moslims. Maar dan nog, dat zo'n kleine het zo verwoord, dat vind ik gewoon ontroerend. Kinderen weten vaak meer dan de doorsnee volwassene denkt.

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 14:59

toen ik van de week aan mijn kleine jongen van 4 probeerde uit te leggen wat er is gebeurt met die vliegtuigen en die flats en dat daar zoveel doden bij waren gevallen zei hij: moeten we dan allemaal nieuwe mensen kopen.... daarop antwoordde ik dat je mensen niet kunt kopen maar dat die worden geboren als babytjes en later weer grote mensen zijn. ach zon uk van 4 zelfs hij was even stil gisteren om aan de slachtoffers te denken.

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 17:44

Kleine kinderen zijn nog zo puur. En niet zo bedorven zoals de volwassenen. Ze zien het allemaal nog zo simpel. Konden wij dat maar...
Zo zat ik een keer in het zwembad bij m'n zus. En mijn neefje was toen net 3. Hij had net een nieuw broertje erbij. Vroeg ie aan mij of ik een baby in m'n buik had. Dus ik zeg nee (had geeneens een vriend *LOL* ). Och, zegt ie, dan ga je toch naar het ziekenhuis om er daar 1 te kopen *LOL* . Hij had z'n moeder natuurlijk naar het ziekenhuis zien gaan en terug zien komen met een baby... Dus voor hem lag het heel simpel, je gaat tenslotte ook naar de winkel om daar boodschappen te doen. *LOL*
groetjes.

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 18:07

Leuk hè hoe nuchter die kleintjes nog zijn en hoe ze het vertellen.
En Givar : Misselijk Gaaaap

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

assie

Berichten: 9484
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 19:07

wat een schattige reactie zeg Lovers ! Ik zou willen dat alle mensen in de wereld zo waren. Zodat dit niet gebeurt zou zijn! Verdrietig

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 19:22

kleine meisjes slim en doordacht
ik wou dat ik zo was zeg, zo slim. beetje raar gezegd als je het als volwassene zou zeggen maar het klopt wel

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 20:38

echt COOL vind ik dat! zo'n klein kindje. dat kan je je toch eigenlijk niet voorstellen!? echt super schattig Lovers

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 21:24

ah!echt een goeie!!wat ontzettend schattig!! Party!! Party!!

*Femke*

Berichten: 24
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: ~~Medemblik~~

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 21:54

ahh wat schattig, dat ze het bekijkt.. heel anders dan de "boze"mensen er tegen aan kijken.
vet mooi! Lovers maar waar is je vader dan in amerika? vlak bij?.... hoop het niet voor jou veel sterkte.

Groetjes Margreet!!!!!

Expensive

Berichten: 599
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 21:56

Lovers schatig Lovers

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 22:17

Ahh wat ziet ze dr ook schattig uit!!!

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.


horseofthemoon
Berichten: 257
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 22:49

Heerlijk, die kinderlogica! Inderdaad, waren alle mensen maar nog zo puur van geest...

*~`✿ .¸`☆¸ღ ¸.•°*”˜ƸӜƷ˜”*°•.•.¸ღ¸☆´¸.✿`~*
*22-6-1992…. Kingstone my love....RIP…+7-7-2022

Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 11:09

hoi,

dat die kleintjes het zo goed doorhebben!!! echt schattig ziet ze er uit.

-x- Daphne

(L)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Bonte_, Berdien, Corien_, Danielleeee_, katinker, meintje, Nathalie18x, Niwla, Pabie, san4nie, Waratje en 180 bezoekers