verslagje ziekenhuis

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cowgirl

Berichten: 23739
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

verslagje ziekenhuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-03 18:29

Bij het ziekenhuis eerst een stoel op wielen gepakt want lopen kan ik niet.
Kan wel, 3 meter hooguit.
Lekker genant als 27 jarige op zo'n ding Boos!

Toen in de wachtkamer nog 20 minuten gewacht op een harde stoel.
In de wc brak ik bijna mijn nek door een mega grote vuilnisbak, snap wel dat je een vuilnis bak in de wc wilt maar dat ie nou net zo groot moet zijn als je vuilnisbak thuis?? Verward

Toen eindelijk naar binnen strompelen.
Weer alles verteld, klachten waren nog wel hetzelfde als de vorige keer maar heb er even duidelijk bijgezegd dat het nu wel 10x erger is.
Gellukig zag ie het aan me. (als je het niet ziet ben je toe aan een blinde geleide hond Cool )
Reflexen ook nog goed.
Ik heb weer andere medicijnen gehad, iets op morfine basis. Ze zijn 4x sterker als de pillen die ik nu heb.
Ook wordt er weer een MRI scan gemaakt, maar daar mag ik nog even fijn 2,5 week op wachten Stoom uit je oren .(en daarna zeker nog een 2 weken voor de uitslag Verward was vorige keer ook zo)
Moest ook nog even bloedprikken. Om te kijken of er misschien iets van een ontsteking zit o.i.d.)
Opereren is in iedergeval zo uitgesteld dat het alleen als laatste redmiddel gebruikt zal worden.

Bij het bloedprikken weer wachten, inmiddels weer zoveel pijn dat ik daar weer een pil nam en gewoon met tranen in mijn ogen daar zat.
Ik voelde die naald niet eens.

Toen eindelijk naar huis, weer in die pokke auto ik kon daar echt niet inzitten(mijn broertje reed met zijn auto).

Thuis kwam ik er bijna niet uit en toen de voordeur open was ben ik direct op de trap gaan zitten, ik was helemaal duizelig en zat helemaal te trillen. Ziek
Ik heb daar zeker een kwartier gezeten. Toen was ik instaat om naar boven te komen en op bed te gaan liggen.

Tis nu bijna 2 uur geleden, zit nog steeds te trillen en ben helemaal op het is ookal 2 uur geleden dat ik de nieuwe pil nam maar ik merk nog steeds niks.
Ik snap verder ook niet dat je als hardwerkende burger 2,5 week moet wachten op een scan. De dokter vertelde ook dat hij laatst een prof voetballer had met en hernia en die was binnen 5 weken geholpen en stond toen al weer op het veld.

Zo krom is dit Lips are sealed land dus! Boos!

Mijn pa belt morgen de huisarts op om te vragen of hij niet wat kan doen om het sneller te krijgen.
Ik weet eigenlijk al een beetje wat zijn reactie is als ie hoort dat ik 2,5 week moet wachten.

Met de pillen kan ik niet achter het stuur, dus ook niet naar de paarden.
Ik hoop dat iemand me af en toe eens kan brengen en ik hoop ook dat als de pillen aanslaan ik op de bok kan zitten.

Verder durf ik niet vooruit te kijken, niks plannen en geen leuke dingen doen.
Ik hoop dat ik een laptop kan vinden dan kan ik namelijk internetten vanaf bed, want hier zitten is ook niet alles.

Farah_

Berichten: 2510
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oudenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 18:32

Wat erg!! Ach gut
Dit schiet echt niet op dus, 2,5 week vind ik echt asociaal lang!!
Maar ze weten dus niet hoe je aan die pijn komt of heb ik dat dan weer ff gemist?

En dan ook nog je paardjes moeten missen, het zit allemaal niet mee!
Sterkte, ik hoop dat je ook de uitslag wat eerder krijgt!!!

Sting

Berichten: 12857
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 18:35

jeeeee, je moet dan erg lang wachten!!! Sterkte!

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 18:37

Jee, dat is ook niet niks...

Denk je dat je tenminste op fatsoenlijke hulp kan rekenen, zeker omdat het toch wel ernstig is met de klachten en ze nu ook nog dubbel zo erg zijn geworden... Ze zien dat er echt iets scheelt en dat je echt fel pijn hebt en dan durven ze je nog 2,5 week laten wachten...

Ik vind het ronduit schandalig dat ze mensen die ernstige pijn hebben niet eerder kunnen/willen helpen... dan schuif je toch wat met afspraken of plaats je er eentje tussenin voor een MRI zodat je tenminste vroeger de uitslag hebt en dus vroeger geholpen kan worden...

Heel veel sterkte... en ik hoop dat de nieuwe medicatie ook aanslaat, zodat de pijn wat draaglijker voor je wordt...

Marita
Berichten: 567
Geregistreerd: 12-06-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 21:24

Bel eens met je ziekenfonds of ziektekostenverzekeraar, misschien kunnen zij wachtlijstbemiddeling voor je doen. Dan is de wachttijd misschien korter. Het zou kunnen dat je dan naar een ander ziekenhuis moet, maar ja, alles om het wachten te bekorten, denk ik.

Sterkte ermee, het klinkt verschrikkelijk.....

Cowgirl

Berichten: 23739
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-03 21:28

Citaat:
Bel eens met je ziekenfonds of ziektekostenverzekeraar, misschien kunnen zij wachtlijstbemiddeling voor je doen. Dan is de wachttijd misschien korter. Het zou kunnen dat je dan naar een ander ziekenhuis moet, maar ja, alles om het wachten te bekorten, denk ik.


Ze doen het wel , maar het probleem is dat ik niet in een auto kan zitten.
Vandaag ging het allemaal maar net.


Citaat:
ik hoop dat de nieuwe medicatie ook aanslaat


werkt op dit moment alleen nog averechts.
heeft leuke bijwerkingen.

Misselijk Misselijk Daar ging mijn gebakken ei.

Het zijn wel hele zware hoor ze worden ook voor geschreven bij mensen met kanker.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 21:34

Het is dat ik zo gruwelijk ver weg woon bij je, anders kwam ik je een keer naar je paardjes brengen, arme meid!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 21:39

Sterkte ermee! Jammer dat de medicatie nog niet aanslaat. Ik duim voor je!

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 22:32

He jeetje dat het allemaal zo lang moet duren dan..Idd dat van die voetballer is erg krom maar goed..zo gaat dat in dat wereldje... Welk ziekenhuis ben je trouwens?

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 22:52

wat ontzettend oneerlijk
gewoon 2.5 week wachten terwijl je vergaat vd pijn Stoom uit je oren
hoop dat de pillen aanslaan, en je er niet kotsmisselijk oid van word..
helaas heb ik geen rijbewijs anders had ik je wel even willen brengen, zover is het niet....
heel veel sterkte
en als die voetballer er bovenop komt, kom jij dat zeker weten ook!
en sta jij ook zo weer op het veld (alleen dat het weiland Haha! )
heel veel sterkte nog!

auntie
Berichten: 28
Geregistreerd: 11-08-03
Woonplaats: vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 00:51

Meid, ik lees met schrik al deze berichtjes

Ik ben nog niet zo lang op bokt, en heb na het lezen van je berichtje net even in je profiel gekeken.
Wat moet jij veel doormaken zeg!
Pijn, verdriet, woede over al die oneerlijkheid!
Ik hoop echt voor je dat er snel een oplossing voor komt!
Anders moet je iedere dag 112 bellen, zodat ze je met een ambulance naar het zieken huis vervoeren!!, misschien dat ze er dan vaart achter zetten!

Ik hoop dat je tussen al die ellende toch je hoop hoog houd!
Hierbij stuur ik je in gedachten een grote bos zonnebloemen, voor jou gaat ook de zon weer schijnen.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 08:32

Wáááát wordt je nou nog niet meteen geholpen?
Een collega van mij is al 2 keer binnen een week geholpen !! in belgie, ja door middel van een operatie, zelfs dat kon binnen 2 weken. Hij had dan wel niet wat jij had, maar wel net zoveel pijn. Jammer dat je niet lang in een auto kan zitten (gaat liggen wel?) Anders had dat misschien een optie geweest.
Ongelofeloos.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 09:03

Tja wachttijden in een ziekenhuis, het is echt om te huilen!
Ik wens je vanaf hier ook heel veel sterkte en ik hoop echt voor je dat de medicijnen een beetje hun werk gaan doen.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 09:33

Gatver wat onwijs balen voor je zeg. weer 2.5 week wachten dat is al lang maar als je pijn hebt is het een eeuwigheid.
Ik hoop echt dat je huisarts kan helpen alles een heel stuk te versnellen.
Heel veel sterkte

nokemi
Berichten: 1881
Geregistreerd: 03-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 09:42

jeetje dat ze je zo lang laten rondlopen.
en wachten duurt toch al zo lang.
nou heeeel veel sterkte en probeer positief te blijven.

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 09:55

Boos! Vreselijk zeg, ik hoopte nog zo voor je dat ze er nu een beetje vaart achter zouden zetten...

Over die rolstoel - als dat alles is... als het je makkelijker maakt, niet ervoor schamen. Ik zit zelf met enige regelmaat in een rolstoel bij museumbezoek enzo (kan niet zo lang op m'n benen staan) en als het ervoor zorgt dat ik het hele museum kan zien ipv alleen de eerste twee zalen, kan het me niet schelen dat mensen op hun 21ste niet geacht worden in een rolstoel te zitten...

Voor vervoer naar een ander ziekenhuis - is daar niet wat op te vinden met een regiotaxi ofzo? Informeer eens bij je locale Kruiswerk organisatie? Als je wel in een rolstoel kan zitten (die kan je meestal lenen bij Kruiswerk) dan is er op dat vervoersprobleem wel wat te vinden. Volgens mij heb je er recht op ook, je bent namelijk (tijdelijk hopen we natuurlijk) ernstig gehandicapt...

Sterkte, ik denk aan je. Zou het helpen om wat gesproken boeken te hebben als afleiding?

blieb01

Berichten: 1526
Geregistreerd: 05-04-02
Woonplaats: De Weere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 10:26

Dat is flink balen. Ik hoop dat je wel wat eerder geholpen kan worden. Maar hier in Alkmaar zijn ze meestal niet zo snel Boos! .

Als je naar je paardjes wilt kan ik je volgende week wel een keer brengen. Ik moet er binnenkort toch weer op stal zijn voor een stalgenoot van je. Ik geef je wel een seintje en anders laat jij me maar weten wanneer je naar Felix en Danno wilt.

Heel veel sterkte

Let_be
Berichten: 7796
Geregistreerd: 25-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 11:56

Echt banketstaaf! Zolang wachten!!

Naja kan niet veel doen dan je heel veel sterkte wensen!

Tamara