Back from viva la france!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Back from viva la france!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-03 18:02

Ik ben vannacht terug gekomen van Frankrijk, waar ik 2 weken ben geweest op camping L'oasis.

Het was echt super gezellig! We lagen aan het strand, daar met een paar man een waterfiets gehuurd, was wel grappig! Jammer dat ik geen foto's van 's avonds van de 'groep' heb kunnen maken (digi telkens vergeten). Verder was het erg gezellig. Ohjah, ik had een digi gekocht in Andorra (belasting vrij plaatsje).
Nou hier komen de foto's dan:

(sorry dat sommige foto's op de kant zijn, maar khad geen idee hoe dat ik ze moest draaien!)

Hier ben ik aan het poulen, dat werd daar echt zooo veel gedaan joh, echt niet normaal!
Afbeelding

Hier werd de disco voor 's avonds opgebouwd! Dat was echt heeel erg gezellig!
Afbeelding

Hier at mijn broertje voor het eerst kipnuggets (we hadden hem wijs gemaakt dat het varkensnuggets waren en toen luste hij de KIPnuggets ineens wel
Afbeelding

heel actief volleybal spelen op de vroege ochtend!! Iedere ochtend kon je daar sporten, daar had ik meestal wel aan mee gedaan.
Afbeelding

Dit zijn Jean-Jacques en ik
Afbeelding

Kalijn (zusje) Cornee, Ilona en Jeron (broertje) kwamen terug van het zwembad.
Afbeelding

's middags om half 4 was er ook altijd wel wat te doen, net zoals luchtbuksschieten. Dat was echt vet, ik zat zelfs een paar keer dicht bij de roos!!! Haha!
Afbeelding

En ik had een Creep achter me aan!!! Gatver, wat was dat een rare franse jongen!!! (hij was onze buurjongen op de camping) Ging ik zwemmen, ging hij zwemmen, deed ik volley deed hij dat ook. Ging ik tafeltenissen, hij ook. enz enz enz.
Eersgisternacht heeft ie zelfs van half 2 tot half 4 langs mijn tent gezeten!!
Hij begon met stenen tegen mij tent aan te gooien, zodat ik wakker werd (k was nog wakker maargoed). Dus ik schreeuw een keer KAPPEN NOU. Toen hoorden we eik niks meer. Even laten (10 min) MIRJEL, ARE YOU SLEEPING? ging het zo.... ik dacht echt grrrrrr flikker op man e ikel!! Stoom uit je oren
Maar ik hield me gewoon slapende... En even later moest ons mam naar de wc, toen verschool ie zich snel achter onze tent... en zo ging het nog wel ff door. (hij was 16 btw).
Afbeelding

maar dit was echt een van de gaafste vakanties die ik ooit heb gehad, echt super geslaagd was het! Haha!