Clinic Judith Scholte (Amersfoort) *WORDT VERZET*

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Clinic Judith Scholte (Amersfoort) *WORDT VERZET*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-03 09:56

Clinic Judith Scholte (Amersfoort)

Op zaterdagavond 13 september en/of zondagochtend 14 september zal er op MRC Marcroix te Amersfoort een clinic gegeven worden door Judith Scholte.

Judith heeft haar sporen al ruim verdiend in de Nederlandse dressuursport.Haar jongste en mooiste prestatie werd behaald op 14 juni 2003, die dag werd zij, met het fantastische paard On Top, Nederlands Kampioen in de klasse ZZ-Zwaar met meer dan drie procent voorsprong op de nummer twee. Daarmee heeft ze inmiddels vijf paarden naar de Lichte Tour gereden en heeft nog verschillende veelbelovende dressuurpaarden in training. Op dit moment richt zij zich op het trainen van dressuur paarden en het geven van privélessen op verschillende wedstrijdniveaus. Judith lest zelf bij Arjan Theeuwissen. Kijk voor meer informatie op: http://www.mrc-marcroix.nl

Afhankelijk van het aantal deelnemers zal er op zaterdagavond en/of op zondagochtend gereden worden. Er worden groepen van 3 personen gemaakt, op elkaar afgestemd qua niveau (B/L en M/Z). Per groep zal er 45 minuten les gegeven worden. De kosten hiervoor bedragen 30 euro per persoon. Toeschouwers mogen gratis mee komen kijken (en leren natuurlijk).

Op zaterdagavond zal er dan gereden worden vanaf 19.00 en er kunnen dan max. 4 groepen rijden (dus tot 22.00 uur). Zondagochtend kan er gereden worden vanaf 09.00 uur en ook weer 4 groepen (tot 12.00 uur). Indien er 12 of15 deelnemers zijn zal er 1 dag gereden worden, zaterdagavond of zondagochtend.

Ik heb met Judith afgesproken dat het geld van te voren overgemaakt dient te worden. Dit om teleurstellingen te voorkomen (late afmeldingen e.d.). Indien je op het allerlaatste moment nog mee kunt rijden i.v.m. een uitvaller of iets dergelijks, kan het geld ter plaatse betaald worden. Banknummer: 12.30.78.709 t.a.v. Olaf Ramak, Amersfoort (mijn vriend, dit ivm telebankieren). Vermeld svp duidelijk: Clinic Judith Scholte met je eigen naam en je username van het forum (aangezien ik niet iedereen bij zijn/haar echte naam ken). Ik zal het geld aan Judith geven op de clinic dag zelf.

Ikzelf ben de komende 2 weken op vakantie (vanaf zaterdag 16-08), maar zal zodra ik terug ben iedereen informeren of het overgemaakte geld op de rekening staat (of niet). In de tussentijd wil ik jullie voor vragen e.d. contact op te nemen met Koortje tot ik weer terug ben (1 september). Of je kunt mailen naar ajasperse@hotmail.com (niet teveel in mijn vakantie svp, dan raakt mijn mailbox gestresst).

Voor vragen ben ik dus nog de komende 2 dagen bereikbaar. Ik hoop op een grote opkomst!!![/b]
Laatst bijgewerkt door Anoukie op 14-08-03 10:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 09:59

Als toeschouwer zal ik er zeker zijn. Probeer de meiden bij mij op stal met paard mee te krijgen. Je hoort nog van me!

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-03 11:15

Dat is goed, ik ben benieuwd!!! Rijd je zelf niet mee?

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 11:26

Pipo schreef:
Als toeschouwer zal ik er zeker zijn. Probeer de meiden bij mij op stal met paard mee te krijgen. Je hoort nog van me!


Count me in.....

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 11:37

As you know, kan ik dus helaas niet komen.... ik zit dan net in Parijs, maar dat had ik al verteld...! Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 12:11

Anoukie schreef:
Dat is goed, ik ben benieuwd!!! Rijd je zelf niet mee?


Nee, ik rijd al een aantal maanden zelf niet meer. Ben net begonnen met een jonge merrie om die zadelmak te maken. Zij is nog niet zover dat ik haar mee kan nemen. Door mijn werk heb ik niet fulltime tijd om paard te rijden, vandaar dat Memiro Pion overgenomen heeft, Saluut Simone......en heb ik dus niets meer Huilen Haha!

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 14:19

Ik wil in iedergeval wel graag meedoen met Simone, en ik denk dat Memiro met Pion ook wel interesse heeft!!!

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-03 14:20

Prima, graag wel even het niveau aangeven waarin jullie willen meerijden!

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 14:25

Anoukie schreef:
Prima, graag wel even het niveau aangeven waarin jullie willen meerijden!


Ik weet nog niet zeker of Pion meedoet, Memiro zit een paar daagjes op texel namelijk. Ze rijdt momenteel l2 met 4 winstpunten geloof ik....

Simone ga ik zeer binnenkort starten dus zet mij maar in de B/L groep neer.

Had je al een rekeningnummer of komt dat nog?

Groetjes

Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 14:28

Ik wil ook wel graag meedoen met Renate, het wordt dan wel de eerste keer dat ze op ander terein is. Dus nivo b/l

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 14:49

Ik ben waarschijnlijk ook nog van de partij Anouk !
Als mijn vriendin ook mee gaat.. anders niet !
Maar dat komt naar mijn zeggen heus wel goed Knipoog

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-03 15:28

Saluut, rekeningnummer staat al in het topic Knipoog.

Tot nu toe aan aanmeldingen:

Saluut - Simone (B/L)
Sprintje - Renate (B/L)
ShannaY - Bob (B/L)
Daisy - Risky Business (Buitenstaander !!) (B/L)
Anoukie - Sarabande (B/L)

Van nedforum:
Horselover - ? (B/L)
Maar hier weet ik van dat er meer geinteresseerden zijn die nog moeten aanmelden.

Er is dus voorlopig nog ruimte voor meer aanmeldingen.
Laatst bijgewerkt door Anoukie op 14-08-03 15:53, in het totaal 1 keer bewerkt

fokfanaat

Berichten: 20212
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 15:31

he wat balen dat het zo ver weg is, had ik vreselijk leuk gevonden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 15:50

Mijn vriendin hoort er ook tussen dan Anouk.
Daisy - Risky Business (Buitenstaander !!) (B/L)

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-03 15:54

SamSam, het is niet zo heel erg ver weg van Sjuimpje waar je de Thyrza clinic hebt gevolgd. Weet je zeker dat het niet te doen is??? Zou het erg leuk vinden om Sam daar ook weer te zien Haha!!

fokfanaat

Berichten: 20212
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 15:59

dat viel ons ook gruwelijk tegen! daarom waren we ook zo laat Hihi! Ons pruttelwagentje gaat niet harder dan 85 hoor!

Maar ik zal het bij Sonja checken, vraag me trouwens ook af of we dat week-end niet weg gaan, maar das weer heel wat anders.

Denk dat ik hier in de beurt maar eens wat moet gaan organiseren, eens kijken wie ik daat enthousiast voor kan krijgen?


Enne, je bent altijd welkom hoor, om sam weer te zien, kun er ook nog even op ook!

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 17:15

Anoukie schreef:
Saluut, rekeningnummer staat al in het topic Knipoog.

.


Hmm stom heb er over heen gelezen... Verward Lekker snugger. Maar heb hem nu genoteerd!

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-03 19:29

*schop*

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 23:40

Misschien kom ik wel met 2 paarden.
De vos jazz zit op B/L niveau en Obsess M/Z
Ga even kijken of ik dat allemaal kan redden.

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-03 00:09

obsession schreef:
Misschien kom ik wel met 2 paarden.
De vos jazz zit op B/L niveau en Obsess M/Z
Ga even kijken of ik dat allemaal kan redden.


En ook jullie zijn van harte welkom Lachen. Ik hoor het nog wel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 00:19

Als ik kon toveren nam ik mijn paard mee, maar ik wil wel graag komen kijken.

Brendahorseslover

Berichten: 545
Geregistreerd: 16-01-02
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 11:28

Leuk Lachen
Ik denk dat ik ook kom kijken, moet natuurlijk nog wel even kijken of ik inderdaad kan maar het lijkt me wel leuk

starletta

Berichten: 140
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: woonplaats??? slaapplaats bedoel je ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 13:26

ja ik wil ook wel komen! umm zondag ochtend het liefdst.. iedergeval een keer m/z en meschien b/l , en dan moet ik nog gaan kiezen wie ik mee neem Tong uitsteken ga natuurlijk geen 7 paarden mee nemen haha..

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-03 22:06

WIJZIGING

Judith zal zelf op deze dag ook met haar topper On Top rijden, om te laten zien waarom ze op die wijze traint, wat ze ermee wil bereiken, de effectiviteit etc. Met een beetje geluk rijdt ze zelfs haar Kur, maar aangezien die nog niet af is, is dit nog niet zeker!

Judith en On Top:
Afbeelding

Wel wil ze dan graag 35 euro per combinatie vragen, aangezien dit meer tijd, energie en voorbereiding kost. Toeschouwers blijven gratis!

memiro

Berichten: 459
Geregistreerd: 24-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 09:42

weet niet zeker of ik kan, heb volgens mij ook al bij de spa wedstrijd opgegeven. Maar kom zeker kijken zaterdag en/of zondag.