dressuurproef ging echt NIET fijn :( MAAR...............

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-01 15:05

Ben nu ff terug van mijn concours in Wierden, moet er straks nog weer naar toe om te springen.

Heb dus net gedressuurd en het ging echt NIET Huilen Huilen .
De bodem was enorm slecht: grasland, kuilen, modder en plassen!!!! Boos! Boos! NIET op te rijden dus.
De ringen vielen over het algemeen nog wel mee, maar het losrijterrein was echt erg!

En Ameretto gaat dus op zulk terrein heel sterk op de voorhand lopen hangen. Zo nu dus ook!
Op het losrijterrein had ik mijn zweep nog om hem af en toe wakker te schudden, maar in de ring dus niet.....

Hij liep de proef helemaal niet zoals altijd!
heel erg hangen enzo en sloom doen!!!
SUPERIRRITANT!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik baal hier van, want mijn laatste winstpunt heb ik gehaald nog VOOR de MKZ!!!!
Das niet normaal, want eerst haalde ik ze achter elkaar!!!!

Ik hoop echt dat het springen zo beter gaat....
Duim maar voor mij!! Party!!

Lees voor springen volgende berichtje hieronder...
_________________
*You where there for summer dreaming
and you are a friend indeed
and I hope you find your freedom
for eternity..............*

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Lautje op 2001-09-15 20:54 ]</font>

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 17:10

Ik duim voor je!! Hoe is het gegaan??

divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 19:41

k duim ook voor je, vervelend dat het dressuren niet zo fijn gaat...

Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-01 20:57

.........MAAR MET SPRINGEN WAS IK LEKKER FOUTLOOS!!!!!!!!!!!! Party!! Party!! Party!!

Ik had van tevoren een beetje een raar gevoel en twijfelde of het wel goed zou gaan. Op de overijsselse was ik namelijk (voor het eerst in mijn hele leven met ameretto) uitgebeld.

Nou, ik ging het parcours in en toen ie de bel hoorde was ie weer helemaal de oude gelukkig!! Party!!
Hij sprong heel fijn rond, af en toe iets TE hard, maar hij heeft er dus nog wel zin in!!! Cool

Barrage was ingebouwd en toen had ik een balkje op 9A, kwam niet helemaal goed uit.
Maar het maakte mij niet uit, want mijn hele dag was weer goed!! Lachen
Lekker weer 2 winstpuntjes!!!!! Party!! Party!! Party!!

Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-01 21:01

Oh ja, en met progressief was ie heel bokkerig (omdat het een zig-zag-parcours was). Dan mag je niet teveel aan hem komen want dan gaat ie bokken!! Net als LIBERO H toen van Jos Lansink Haha! !

Toen had ik dus een pechbalkje op 3, maar weer heel tevreden!

Enne.....151 pnt. voor dressuur. Valt me 100% mee!!!! had slechter verwacht!!!
Deze punten waren echt eerlijk gegeven en bij elk onderdeel waar ik lager had dan een 6, gaf ze uitleg wat er fout ging!!
Zo ben ik wel tevreden, dan weet ik tenminste waar ik aan moet werken voor de volgende keer!

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 21:33

Nou goed gedaan hoor! Petja af! Kan je toch nog lekker slapen! Haha!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 22:55

Goed zo! Ik vroeg me al af hoe 't gegaan was, maarre je kan dus trots wezen!!!!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 23:12

nou das niet verkeerd dus netjes joh! en helemaal fijn dat je het oude gevoel weer terug had.
Lottel gaf me vandaag ook een fijn gevoel in de proef ondanks dat hij echt moest ploegen (en dan is ie echt lomp) deed ie toch alles maar braaf

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 09:26

Tsja, die bodem is toch echt lastig met de dresuur, als het zo nat is en je moet buiten....eelke (mijn broertje) is nu als het goed is z'n proefje aan het doorploegen in Peize, ik zou eerst starten maar heb daar niet direct behoefte aan in deze rotzooi.

Hee maar hasrtikke goed dat je zo goed gesprongen hebt! (sowieso knap dat je springt, da's toch harstikke eng Haha! ) Had je met springen geen last van de bodem?

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 11:14

Ja zo'n omgeploegde bodem is echt niet om te rijden. Ik snap ook niet dat ze daar dan geen rekening mee houden. Maar toch heel goed van je achteraf!! Gisteren, op de Apeldoornse was het ook zo slecht, ik hoefde gelukkig niet te rijden, maar een vriendin wel, dus toen zijn we met een paar, vlak voor ze de ring in moest de bodem aan gaan stampen!! Haha *LOL*

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 11:16

Nou goed toch dat het springen zo goed ging!!!
Goed gedaan hoor Party!!

Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-01 15:11

Nee, met springen had ik geen last van de bodem, Rieja!
Dit veld lag er beter bij dan dat stomme weiland Boos! waar de dressuurringen waren!
Ze hadden tijdens het veranderen van het parcours van de L naar de M, de hindernissen ook verplaatst zodat we geen last hadden van die 'afzetplaatsen' voor de hindernissen. Anders was het een stuk lastiger geworden!! Haha!

Enne Rieja, springen is niet ENG, springen is hartstikke GAAF !!!!!

_________________
*You where there for summer dreaming
and you are a friend indeed
and I hope you find your freedom
for eternity..............*

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Lautje op 2001-09-16 15:11 ]</font>

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 18:19

nietes!! *LOL* Springen is eng!!!

(oeps....onzinnige oneliner......)

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 18:48

Hee zusje, wat hadden we nou afgesproken? *grin* Zo komt die Z wel heel erg dichtbij hè? Niet te vaak meer springen dan maar dit jaar, en lekker voor de SGW gaan! Cool

Maar lekker dat die dressuur toch niet tegenviel, je had er toch ook zevens en een acht tussen zitten? Wel fijn dat er een jury die echt cijfers durfde te geven. Maar ach, het indoorseizoen begint al snel weer en dan ben je van die !@#$% blubberringen af.

Vraag me trouwens wel af welk weiland je dan bedoelt. Heeft Wierden grasland waar ze dressuurproeven op kunnen houden? Nou ja, altijd nog beter dan dat blubberveld op het achterterrein, waar je tot je knieën in wegzakt...

Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-01 18:54

Nou ze hebben er wel een grasland, maar eigenlijk kan daar geen normale proef gereden worden Frusty Frusty Haha! !!!

(BTW:grasland zit direct aan de weg als je aankomt rijden links)

fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 19:14

Hihi, volgens mij lag het aan de dag, ik had namelijk precies hetzelfde. De ring was bagger, en hij liep bagger. Haha!

Maarre, springen foutloos Party!!