CH Bemmel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Veronique
Berichten: 191
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Nijmegen

CH Bemmel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-03 17:44

Wie zijn er geweest en in welke klasse hebben jullie gereden? Ik deed voor de eerste x mee in Bemmel want vorig jaar startte ik bij de pony's. Ik vond het prima geregeld en de grond was super. Ik vond het over het algemeen wel laag gejureerd en ik heb mooie paardjes gezien, om jaloers op te worden! Ik deed zelf mee in de M1 en had 147 en 140 punten, ja voor jullie is het laag maar voor mij en mijn fjordje van 136,5 vind ik het al goed. Ik was niet laatste, 1x op 8 na laatste en de andere op 3 na laatste. Ik heb best lekker gereden en heb het idee dat het al beter gaat, nu nog een keer een wp!

Penny en ik zijn M2 + 4!


Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 17:49

ik had moeten rijden in het Z2 maar ben niet gegaan, veel te warm!!
weet je toevallig wie het Z2 had gewonnen?

She's my lady Lovers

ieris

Berichten: 1758
Geregistreerd: 26-05-02
Woonplaats: Loenen veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 19:00

Ik ben ook geweest zoals je had gezien Haha!
Ik vond het erg leuk om met jou en Penny gemeet te hebben,erg jammer dat ik je niet heb zien rijden!
Ik heb niet meer op de prijsuitrijking gewacht,dus ik moet de punten nog even afwachten.Het was veel te warm om te blijven,en de prijsuitrijking werd ineens verzet naar half twee.
Ik vond het ook een leuke wedstrijd,volgend jaar doe ik weer mee,jij ook?

Ojasper
Berichten: 1211
Geregistreerd: 29-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 07:34

Mijn nichtje heeft meegereden in de L1. Alleen had zij het ongeluk dat ze moest losrijden terwijl die man met dat vierspan een clinic kwam geven. Haar paar werdt helemaal gek, het was ook de eerste keer dat ze hem startte. Gelukkig kon ze nog 10 minuten losrijden voor de eerste proef en was ie wat rustiger. Ze had 156 en 158, best netjes voor de eerste keer met een jong paard .

Verder vond ik het concour goed geregeld, alleen dat die clinic plaatsvond naast de losrijring voor dressuurruiters (in de springring) vond ik niet echt goed aangezien hij met een vierspan de vrachtwagen uit kwam galopperen, keihard in de microfoon "sssssst, prrrrrrt" zat te roepen. Er waren paarden die daardoor helemaal in de stress raakten. Maarja, wel weer een hele ervaring rijker!

Veronique
Berichten: 191
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-03 18:36

He Ieris, vond het ook leuk om met jou en Jordy gemeet te hebben. Ik heb gezien dat je 154 punten had in 1 proef, echt balen net geen wp. De 2e proef heb ik de punten niet van gezien. In het Z2 was volgens mij Dirk de Haas 2x 1e, die had echt asociaal hoge punten, Iets van 192 en 197! Maar het kan ook zijn dat hij in de Z1 reed. Vond het een prima wedstrijd, petje af voor de organisatie!

Penny en ik zijn M2 + 4!


chantus
Berichten: 1
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 10:24

Ik ben ook in Bemmel geweest met mijn fjord voor de eerste keer. We hadden 154 en 143 punten maar vond wel dat er erg laag werd gejureerd.

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 10:33

Veronique schreef:
He Ieris, vond het ook leuk om met jou en Jordy gemeet te hebben. Ik heb gezien dat je 154 punten had in 1 proef, echt balen net geen wp. De 2e proef heb ik de punten niet van gezien. In het Z2 was volgens mij Dirk de Haas 2x 1e, die had echt asociaal hoge punten, Iets van 192 en 197! Maar het kan ook zijn dat hij in de Z1 reed. Vond het een prima wedstrijd, petje af voor de organisatie!


Dirk reed idd Z1. In Lienden had hij 199, nog meer!! ( maar ik nog meer haha!!) Ik heb de uitslagen al gezien op www.chbemmel.com

She's my lady Lovers


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 bezoekers