president bush

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
lady353

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-01 14:16

Bush heeft nu het volledige recht in handen gekregen,alleen zijn toezegging is genoeg om aan te vallen.Hij heeft gezegd dat het land wat er mee te maken heeft zeker zal horen van amerika,dat zal dan wel voelen ipv horen zijn.


givar
Berichten: 11
Geregistreerd: 08-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 14:32

Bush is een arrogante chauvinistische eikel en bezorgt niet alleen amerika maar ook ons last. Amerikanen zijn al om te Misselijk maar die bush is echt het toppunt. Heel erg voor al die mensen dat ze zijn opgescheept met zo'n gewelddadige president.

Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 15:48

volgens mij is die vent helemaal nog niet zo verkeerd. Ze dachten ook zo over zijn vader en die had het toch netjes gedaan tijdens de golfoorlog(voor zover ik me dat nog kan herinneren.)
De grootste eikel die er op dit moment is is diegene die verantwoordelijk is voor die aanslagen.
en trouwens heel amerika wil wraak.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.


Dorien

Berichten: 1440
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: België 

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 16:00

Ik denk niet dat geweld deze hele zaak zal oplossen, hoewel ik zelf ook geen andere oplossing weet. Volgens mij is het heel moeilijk om hier een oplossing voor te vinden, maar de goede is volgens mij niet het gebruik maken van geweld. Zo gaan we weer naar de middeleeuwen met "oog om oog, tand om tand"! Er zullen weer een hele boel onschuldige slachtoffers sterven, die er ook niet voor gekozen hebben om Amerika aan te vallen!
En omdat heel Amerika om wraak roept, geeft dat Bush nog niet het recht om een land aan te vallen! Ik ben niet voor Bush en ook niet tegen Bush, maar ik vind wel dat hij deze aanslag voor een deel in de hand gewerkt heeft met z'n uitlatingen over de landen in het Midden-Oosten.
Clinton was dan misschien wel geen "cleane" man in z'n privé-leven maar hij wist in de wereldpolitiek tenminste de kerk in het midden te houden!

Een paard zonder ruiter, blijft een paard.
Een ruiter zonder paard, is alleen maar... een mens

Floor
Berichten: 54
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 18:24

Ik denk dat we in dit geval beter clinton hadden kunnen hebbu, want clinton was toch iets meer, voor de vrede zal maar zeggen,maar we zullen zien ho bush zich er vanaf brengt!

Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 19:10

Ach ja zo blijf je aan de gang, misschien had kennedy of Reagan wel beter kunnenzitten.
Maar dat kan je toch nooit weten.
Nu moeten we maar hopen dat Bush laat zien wat ie kan.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Pleasure

Berichten: 336
Geregistreerd: 24-08-01
Woonplaats: Asten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 19:10

sorry hoor, maar Clinton had ook zo gereageerd. Ieder Amerikaan trouwens. Ik ben het compleet met Bush eens.

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 19:19

nee bush handelt goed vind ik,want er word nu heel veel gedaan

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 19:34

ik vind veel ideeën van bush vreselijk. maar dat betekend niet dat ik hem gelijk haat. we moeten maar zien en ik hoop op een goede aanpak met niet al te veel geweld. ik vind BTW wel dat ze de ECHTE daders heeeeeeel hard aan moeten pakken!

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.

Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 22:59

Ik vind zijn ideeen echt gevaarlijk worden! Hij wil ECHT oorlog en roept zijn legermensen op en zet allerlei troepen in ( was vanavond op het nieuws). Brrr ik hoop echt niet dat we een soort tweede koude oorlog gaan krijgen maar ik vind het er wel op gaan lijken...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 09:24

Als het een tweede koude oorlog gaat worden, dan is de kans groot dat er niet zo veel slachtoffers gaan vallen, dat het grote bloedvergieten uitblijft.

laatste zin van het amerikaanse volkslied:
'land of the free, home of the brave'. Daar gaan ze nogal prat op en daarom wordt er steeds teruggegrepen op het besef van vrijheid etc.
Erkomt eerder een heftige vergelding, dan een koude oorlog.

Dorien

Berichten: 1440
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: België 

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 12:05

Inderdaad Cowgirl, je kan het niet weten of Clinton het beter had kunnen oplossen, maar ik bedoel maar dat Clinton beter de vrede kon behouden met het Midden-Oosten. Hij heeft nooit gezegd dat het conflict tussen Israël en Palestina, de schuld is van de Palestijnen, zoals Bush wel gedaan heeft!
Ik ben ook niet tegen Bush, en bovendien hebben de Amerikanen hem zelf gekozen!
En Sundancer, wat bedoel je met er wordt nu heel veel gedaan?

Een paard zonder ruiter, blijft een paard.
Een ruiter zonder paard, is alleen maar... een mens

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 12:12

Oeeeh...... ik vind die Bush maar een enge vent!
Ik had liever Gore gehad, jullie niet?

lady353

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-01 16:42

nee ik heb liever Bush dan Gore.Maar ik denk dat Clinton precies zo had gereageerd.In ieder geval dat hoop ik wel.Want degene die dit op zijn geweten heeft moet boeten en goed ook.Dan maar oorlog.Dat vinden de meeste amerikanen ook.En die hebben veel vertrouwen in Bush en de meeste nederlanders hebben ook veel vertrouwen in Bush.
Ik denk niet dat een andere president anders zou hebben gereageerd,in zo'n situatie.

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 19:00

Hallo,

het gaat er niet om wie een betere president is hier. Ik hoop dat Bush het goed doet.. Overigens, zoals we in Nederland en Finland verkizeingen doen had Gore gewonnen. Klein detail dus.

Als Gore president was geweest, was zijn vice president Liebermann geweest. Extreme moslims hadden dat helemaal een bewijs gevonden dat Amerika aan de kant van Israel staat.. Moeilijk te zeggen dus. stinkmodderbaan om president van de USA te zijn..

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 19:55

bush doet zijn werk en hij doet het goed en voor givar doe es normaal ja alleen maar stomme reacties van jouw. en jij bent erger dan amerikanen want amerikanen hebben gevoelens, en er is heel veel erge dingen gebeurd en ik heb zelf ook familie in amerika

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, anne7, Briiet, Celebi, Donderwolk55, DWitzel, Eleeke, Elitedeux, Eretria, eva92, fnpetter1990, GrapeshotBot, Hanneke137, IASCrawler, Keizerinnnn, KikiCelinevs, Kirrietje, laura22, Mars, Mrskiwi, Pantykous, Poldermenner, PowerPoef, Room_Soesje, scappa, senna21, Tink89, Tomboy0, xJurdyWonanx en 75 bezoekers