Men tocht voor stichting Adora en Zorgkind

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Men tocht voor stichting Adora en Zorgkind

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-03 00:25

6 september organiseerd stichting Adora en stichting Zorgkind een dag voor geestelijk gehandicapte en kinderen met Down syndroom. Dit is al jaren een mentocht en altijd een zeer geslaagde dag.
Voorgaande jaren waren ze altijd met zo'n 25 wagens en huifkarren maar ze hebben meer plaatsen nodig.
Ik en Tos gaan het team vrijwilligers versterken maar we hebben meer plaatsen nodig.

Misschien dat er bokkers zijn die zaterdag 6 september met paard en wagen/huifkar het team willen versterken.
Om half 11 verzamelen in Middelrode *vlak bij Den Bosch, Brabant* koffie en gebak, rond half 12 vertrekt de stoet.
Rijden naar een bos waar veel ruiterpaden zijn, picknicken daar en rijden dan weer met een omweg terug, een mooie tocht, helemaal verzorgt, en erg dankbaar werk.
Er zijn veel begeleiders bij dus je hoeft niet bang te zijn voor lastige kinderen achter in.

Er is mogelijkheid om bv een dag eerder al de wagen te brengen of een nacht het paard te stallen en wat weidegang.

Wie komt het team vrijwilligers nog meer versterken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 14:15

We zijn dan nog met vakantie maar andres hadden we zeker meegereden.
We hebben hier elk jaar een pannekoeken rit voor mensen met een geestelijke handicap en dat is echt onzettend leuk.
Die mensen vinden het zo onzettend mooi en leven er weken van te voren al naar toe.

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-03 15:14

Jammer dat het niet lukt,
zou een leuke meeting zijn Knipoog

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-03 21:12

Geen menners meer hier, die mee willen doen?
*kijkt hoopvol rond*

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30623
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 12:54

Misschien bij UZ plaatsen? Ik kan je helaas ook niet helpen, ik ken genoeg menners, maar op 6 september is er onderlinge wedstrijd, dus dan kunnen ze allemaal niet.