*baal* ik kan niet naar mijn paardje!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

*baal* ik kan niet naar mijn paardje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-03 18:32

Ow ik zit hier flink te balen!
Ik had om kwart voor acht eigenlijk les gehad, maar ben bang dat het niet doorgaat (ik weet het wel zeker want ik heb al afgebeld).

Laatst hadden we al problemen met de auto. We reden terug van Magic naar huis en onderweg op de snelweg kapte de motor ermee Scheve mond
Gelukkig konden we wel gelijk weer starten en was er dus weinig aan de hand.

Afgelopen vrijdagavond stonden we voor het stoplicht, vlak bij huis. We wilden wegrijden en de motor viel weer uit en konden niet meer weg. We hebben de auto naar een goed stukje kunnen duwen en daar een nacht laten staan (5 min bij huis vandaan).
We hadden al eens eerder startproblemen gehad en toen was de startonderbreker op non-actief gezet.

We dachten dat het hier aan lag, en dat leek te kloppen. Bij de garage hebben ze dit keer de hele startonderbreker eruit gehaald. En het leek allemaal weer super OK dan!
Maar niet dus We stappen net in de auto (zijn er al de hele dag mee weggeweest en gisteren ook) en hij doet het weer niet Boos!

Ik heb mijn les dus al afgezegd, maar hoop nog wel even langs te kunnen gaan. Ze word bijna iedere dag in de stapmolen gezet 's ochtends, maar we weten nooit zeker wanneer wel en wanneer niet.
Tuurlijk zullen we het vanavond nog eens proberen, maar dan nog wat als er wat gebeurd al we op de snelweg zitten Verward
En iemand met auto hier in de buurt weten we ook niet zo snel, de buren die toch een auto te koop hebben staan die zijn er natuurlijk net weer niet.

Ik baal, STEVIG Stoom uit je oren

(mijn arme paardje staat nu maar op ons te wachten Huilen )


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 18:52

de start onderbreker? Dan start hij toch helemaal niet meer, want dit heeft met het alarm te maken...balen joh dat je afhankeliijk bent van een auto, kan jeniet fietsen?

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 18:58

nou dan moet ze volgens mij een heeel end fietsen want der paardje stond als ik het goed heb in assendelft iig daar ergens toch Verward..
Maar wel balen hoor Boos!

Your my world, my heart, my soul
If you ever leave..
Baby you would take away everything good in my life

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-03 19:03

Hoe het nou precies met die startonderbreker hadden gedaan weet ik niet, hij was al een tijd op non-actief gesteld en nu er dus helemaal uitgehaald.

Fietsen is idd geen optie. Over de snel weg doen we er 20 minuten over, dat is een aardig stukje trappen Haha!
We hebben de ANWB gebeld, maar we zijn niet meer lid, dat is dus Geld, geld!

Belker

Berichten: 15252
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 19:09

Wel of geen stroom in je auto? Wij hebben al diverse dingen gehad waarom auto's niet wilden starten, waaronder stroom leegloop via alarm, kapotte accu, kapot ding die de accu moet opladen. (BlonT, ben de naam kwijt) Stroomlek ergens in de bedrading, bougies. Er zullen nog wel veel meer mogelijkheden zijn.

sterkte

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-03 19:12

We hebben volgens mij wel stroom, autoradio doet het Haha!
(dat werkt toch op stroom lijkt me Blond )

Eigenlijk hoop ik gewoon dat de ANWB het weet Verward Haha!

Shiloh

Berichten: 19773
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 19:14

he bah bah bah arme magicje, nou goed, ik hoop maar dat het goed komt Haha!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 19:16

Belker: dynamo?
Balen joh, ik hoop voor je dat het snel opgelost wordt. De ANWB-mannen zijn vaak wat laat (grmbl, net als je op de snelweg staat met een lekke band onder je trailer na een wedstrijd), maar ze zijn tot nog toe altijd gekomen, zelfs in de zeikende regen en als je dan weer weg kan rijden, dan ben ik ze toch elke keer weer bijzonder dankbaar!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Belker

Berichten: 15252
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 19:21

Absoluut Dynamo . Dat ding is al zo vaak terecht en onterecht vervangen bij diverse auto's van ons en dan weet ik de naam niet meer....... Bloos
Ik schaam me

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-03 19:23

Gelukkig zitten wij nog lekker thuis, dus het wachten maakt wat minder uit.

We zullen zien wat er nou aan de hand is, rot auto!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 19:50

Belker schreef:
Absoluut Dynamo . Dat ding is al zo vaak terecht en onterecht vervangen bij diverse auto's van ons en dan weet ik de naam niet meer....... Bloos
Ik schaam me


ik ben niet blond, maar op een dynamo zit geen startonderbreker, dat heeft met het alarm te maken, op de dynamo zit wel een startrelais, is een heel ander verhaal!

En kan kloppen dat je nog stroom hebt, want je accu zit er nog vol mee!

proudmama

Berichten: 1620
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 22:47

Eindelijk de anwb was er om bijna 22 uur ,twee en half uur gewacht dus maar goed ik stond dit keer niet stijf van de zenuwen langs de kant van de weg.
Ik haat auto's die het niet doen,ben gisteren al naar een andere wezen kijken maar manlief was het daar niet mee eens Boos!
Er blijkt iets met de ontsteking te zijn die onder de verdeelkap zit,een stukje elektronica die het de ene keer wel doet en dan weer niet(mischiendoor de warmte).
De anwb heeft hem gestart en mijn man heeft hem meteen naar een garage gereden en daar vast voor de deur gezet toen met de fiets (achterop de auto) naar huis gereden.
Nu maar afwachten of ze het morgen kunnen maken Verward
Ik hoor ze het al zeggen:het is vakantietijd ,de onderdelen zijn er niet etc. Frusty
Maar goed 1dag zonder Magic is voor ons schuldgevoel al vreselijk dus dat word morgen een auto huren,want naar Magic gaan zullen we Knipoog


Mijn lijfspreuk:
Als ik iets doe, dan doe ik het goed, anders begin ik er niet aan !

Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 00:17

Vergeet niet dat jullie altijd vervoer hebben vanaf het station tot aan stal en weer terug.
En dat nog wel voor een vriendenprijsje. Knipoog Haha!

Navragen is beter dan afvragen.

Belker

Berichten: 15252
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 07:14

Chiqa"]
[quote="Belker schreef:
Absoluut Dynamo . Dat ding is al zo vaak terecht en onterecht vervangen bij diverse auto's van ons en dan weet ik de naam niet meer....... Bloos
Ik schaam me


ik ben niet blond, maar op een dynamo zit geen startonderbreker, dat heeft met het alarm te maken, op de dynamo zit wel een startrelais, is een heel ander verhaal!

En kan kloppen dat je nog stroom hebt, want je accu zit er nog vol mee!
[/quote]
Die is bij ons dus oo kvervangen, bleek de stoorzender te zijn Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 16:14

dus de auto doet het nu weer???

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-03 16:36

Jasmijn schreef:
Vergeet niet dat jullie altijd vervoer hebben vanaf het station tot aan stal en weer terug.
En dat nog wel voor een vriendenprijsje. Knipoog Haha!


Tuurlijk dacht ik al gelijk aan jou, maar om je nog 's avonds te storen. Dat wilde we eigenlijk niet maar Magic kan vast wel een dagje zonder Muesli, als het goed is is ze 's ochtends gewoon in de molen geweest. (ik probeer me minder schuldig te voelen, merk je het? Haha! )

De auto doet het nog niet, hij staat bij de garage en we hebben een leenauto. Dus we kunnen weer naar paardje *LOL*

Nu maar wachten tot we eigen auto weer kunnen ophalen...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: djinnie, Miiej, Ubermetrics en 32 bezoekers