Jong verkering = Je jeugd vergooien

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Jong verkering = Je jeugd vergooien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-03 15:41

Ik zet het expres niet op Jeugdhonk omdat ik voornamelijk de meningen van 'ouderen' wil horen die het zelf meegemaakt hebben of bewust niet.
Uiteraard mogen de 10'ers ook reageren Tong uitsteken

Zelf heb ik sinds mijn (begin)15e vaste verkering. Met wat ups en downs zijn we ondertussen al ruim 3,5 jaar bij elkaar en ziet het er niet uit of dat heel snel over is (uiteraard kun je dat nooit zeggen maar goed).
Vaak hoor ik "Je vergooit je jeugd" of "Wil je niet echt leven".
Zelf ben ik er altijd tegenin gegaan. Ik leef nu en imo heb ik een hele fijne jeugd (gehad, want ik ben officieel volwassen nu snik).

Ik vraag me dan steeds af wat die mensen vinden dat ik zou missen.
Het flirten met andere jongens is best leuk, maar omdat het 'verboden' is.
Toen het (door mijn vriend) een week uit was en ik MOCHT flirten (ach flirten mag toch wel, verdergaan niet, maar je snapt wat ik bedoel) vond ik er ineens geen hout meer aan. Al dat onzeker, neh, nix voor mij. Ik vind iets vast veel beter dan iedere week jezelf afvragen hoe hij ookal weer heette omdat dit al je zoveelste vlam was.

Maargoed, wat vinden jullie?
Jong verkering is je jeugd weggooien?
En waarom? Heb je er zelf ervaring mee?
Ik ben heel benieuwd

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


Farjen

Berichten: 7925
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 15:45

Sorry ben niet oud maar zal je de woorden van mijn ouders zeggen.
Ik was samen met een jongen voor 5 maand (niet lang vergeleken met jou)
Mijn ouders vonden mij te jong voor al een serieuze relatie te hebben, en vonden dat ik moest genieten van mijn jeugd. Ik dacht van onzin, maar achteraf vind ik dat ze gelijk hadden. Mss gewoon omdat we elkaar rotstreken uithaalden.. Verward
Laatst bijgewerkt door Farjen op 13-08-03 15:48, in het totaal 1 keer bewerkt

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 15:47

Nee hoor, Als je een goede relatie hebt en JIJ voelt je er lekker bij, moet je het lekker zo laten. Ik heb geleefd als god in frankrijk, ik heb alles gedaan wat onze lieve heer verboden heeft. Ik heb heel veel pijn gehad en ultiem genot/ plezier. Ik was 26 toen ik voor het eerst verkering kreeg. (ging samenwonen) Die knul was gestoord en het heeft ook maar een jaar geduurd. Nu woon ik met Gijs samen 3 jaar en ik kan dus zeggen dat ik pas rustig werd op mn 32ste.......... Het leven leiden wat ik geleid heb is ook niet alles hoor.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 15:47

ik vind het wel belangrijk dat je voor jezelf ontwikkelt wat je prettig vindt. meestal doe je dat op die leeftijd door meerdere kleine relaties aan te gaan.
Laatst bijgewerkt door SuperPepeijn op 13-08-03 15:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Amor Vincit Omnia

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 15:47

Als jij gelukkig bent, wie zijn al die mensen dan omdat tegen jou te zeggen. Jij bent de enige om zoiets te bepalen vind ik dan..
Ik heb het ruim 4 maanden geleden bewust uitgemaakt, omdat ik me totaal niet meer prettig voelde in mijn relatie. En ik moet zeggen dat ik er nog geen spijt van heb gehad..
Het enige wat wel kan gebeuren is, dat als je zo jong aan een verkering begint, dat je vaak minder ziet en meemaakt dan als je vrijgezel bent, dat merk ik nu ook, je kan dan toch meer doen en laten wat je zelf wil..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl


Kitty

Berichten: 7684
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 15:50

Ik heb vanaf mijn 17e tot mijn 21e een relatie gehad met een jongen die vijf jaar ouders was dan ik. Op mijn 20e besefte ik dat we elk totaal een andere kant op gegroeid waren. We zijn toen nog enkele maanden doorgegaan en toen had ik het helemaal gezien...

Ik moet wel eerlijk zeggen (achteraf) dat ik toch best wel wat gemist heb. Mijn vriend had ook grootse plannen (samenwonen, trouwen, kinderen) terwijl ik daar absoluut niet mee bezig was en dat helemaal niet zag zitten.
Ik had heel wat meer uit willen gaan en lekker de dingen doen die ik wilde. Maar goed, dat lag misschien ook wel aan de relatie....

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 15:51

ja Youngster maar hoeveel wil je zien en hoeveel wil je meemaken. Nu zou ik liever hebben dat ik bepaalde dingen niet gezien had en zeker niet had meegemaakt.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 15:53

Ik zie het verschil met vriendinnen die vroeger altijd en altijd verkering hadden: ik had dat niet, ik ging met vriendinnen op stap de bloemetjes buiten zetten. Op vakantie naar Salou, mijn "ego opvijzelen". Ik heb het veel leuker gehad dan die vriendinnen met die rustige, brave, ingetogen vakanties en zo. Die moesten zich altijd inhouden he. Ik hoefde dat niet.

De hond is de betere mens

Suzanne F.

Berichten: 48951
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 15:53

Tja dat verschilt per persoon. Ik vind zelf dat ik door een langere relatie teveel ben tekort gekomen toen ik nog jonger was. Maar dat hangt er vanaf hoe vrij je bent in je relatie, laat je vriend je ook met vriendinnen weggaan naar dancefestivals enzo......dat miste ik dus, voelde me benauwd en achter spijt.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 15:54

gijsenkim schreef:
ja Youngster maar hoeveel wil je zien en hoeveel wil je meemaken. Nu zou ik liever hebben dat ik bepaalde dingen niet gezien had en zeker niet had meegemaakt.


Je heb een aantal dingen zelf in de hand en een heleboel dingen helaas niet..
Ik denk dat je op een gegeven moment ook wel een grens kan trekken, tot hier en niet verder..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 15:56

Niet altijd. Soms ben je al tever.... maargoed. Ik denk dat als ze een goede relatie heeft en als ze gewoon ook zelfstandig (dus zonder menneke) haar plannen kan trekken voor het weekend dan is die rust misschien alleen maar goe.

Esther

Berichten: 4142
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 15:58

Sinds mijn 17e (nu dus 16 jaar) hang ik aan degene die nu mijn man is. We hebben elkaar redelijk vrij gelaten en nu nog. Ieder heeft zijn eigen hobby's en ontwikkeld zichzelf maar toch zijn we er ook voor elkaar. Ik geloof dat we al 8 jaar met elkaar liepen toen we voor het eerst samen op vakantie zijn geweest.

Je kunt verkering hebben en toch een deel je eigen leven leiden, gun elkaar dat en ook een deel samen leven. Ik moet er niet aan denken om de hele dagen alleen van alles met hem samen te ondernemen. Schijnheilig

Sprakeloos

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 16:18

Mijn zus heeft haar vriend leren kennen toen ze 16 jaar was, het was ook haar eerste echte vriendje. Nu 13 jaar later zijn ze nog steeds bij elkaar en gaan ze volgende maand trouwen. Nu is mijn zus een heel ander type dan dat ik ben, maar echt het uitgaan, stappen, flirten, vrij zijn enz heeft ze niet echt meegemaakt, naar mijn idee (maar ik weet natuurlijk niet alles... Knipoog). Ik daarentegen ben het tegenovergestelde van haar. Veel losse vriendjes gehad, maar een paar serieuze relaties, maar toch goed "genoten" van mijn vrijgezelle leventje. Ik kan niet zeggen wie van ons tweeen een betere jeugd heeft gehad...

Wat ik wel vaak zie is dat mensen die al van jongs af aan een relatie hebben, vaak naar verloop van tijd niet heel veel vrienden meer om zich heen hebben. Aandachtspunt is dus voor beiden het behoud van eigen vrienden en het doen van eigen hobbies enz.

Rocamor

Berichten: 10732
Geregistreerd: 21-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 16:21

Tja ik kreeg ook verkering met mijn (nu) ex toen ik 16 was. Nu 12 jaar later is het net 2 maanden "uit".

Ik heb het nooit als probleem gezien, zo jong al aan iemand vastzitten. Ik vind het dan ook geen vergooien! De reden dat ik bij hem (na 6 jaar samenwonen) ben weggegaan was omdat ie niet echt (echt niet?) te vertrouwen was met sommige dingen. Het enige wat ik dan ook jammer vind (vergooit?) is dat ik niet gestopt ben met de relatie toen ik er achter kwam zo pak hem beet 9 jaar terug. Maar door die onervarendheid met dit probleem (omdat je nog zo jong bent) heb ik gedacht dat ik het wel voor elkaar zou kunnen krijgen. Niet dus. Dus helaas, na al die jaren toch alleen.

Aan de andere kant heb ik wel hele fijne jaren gehad. Inderdaad wat Esther ook zegt, je moet elkaar wel los kunnen laten. En dat was (na wat strubbelingen) bij ons ook mogelijk.

Ik moet er ook niet aan denken als je hele dagen bij elkaar op de lip zit. Nooit eens samen met vriendinnen op stap kan. Zolang je beiden te vertrouwen bent, hoeft dat geen probleem te zijn.

Rockes <3

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 16:26

Ik was 17 toen ik een relatie kreeg met Alex, daarvoor trouwens ook wel vriendjes gehad.
Het grote voordeel vond ik altijd was dat we niet dichtbij elkaar woonden. We zagen elkaar dus alleen in het weekend en af en toe op woensdag.
Genoeg tijd met elkaar en genoeg tijd voor mezelf dus.
En nog hebben wij ieder een eigen leven naast ons gemeenschappelijk leven en dat vind ik ook heel belangrijk.
En feesten en uitgaan deden we evengoed wel. We waren altijd met een grote groep en er waren altijd wel ouders die op vakantie of weg waren en zo trokken we ongeveer heel Nederland door Haha! Ach ja die goeie ouwe tijd Schijnheilig

The best thing for the inside of a horse is the outside of a stable.
Jacob R. Ludlow,1897

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 16:31

Desiree schreef:
Ik zie het verschil met vriendinnen die vroeger altijd en altijd verkering hadden: ik had dat niet, ik ging met vriendinnen op stap de bloemetjes buiten zetten. Op vakantie naar Salou, mijn "ego opvijzelen". Ik heb het veel leuker gehad dan die vriendinnen met die rustige, brave, ingetogen vakanties en zo. Die moesten zich altijd inhouden he. Ik hoefde dat niet.


maar wat is daar mis mee inhouden? als jij gelukkig bent met je relatei en dingen doet die jijzlef leuk vind waarom zou je dan je jeugd vergooien?

Dag lieve mama...

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 16:39

Ik moet er niet aan denken om me zo vroeg te binden, maar iedereen is natuurlijk anders.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 16:40

ik ben 13 en had een vriendje op afstand hij woonde in utrecht ik woon in hengelo en ik zag hem alleen in de weekeinden op de camping
bleek dat hij ierdre keer als ik er niet was met een anders meisje was toen heb ik het uitgemaakt.
gr

ze zeggen liefde kent geen haat..maar ze zullen zich vergissen....want als je er niet bent haat ik het om je te missen

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 16:46

Ik zal er nog eens een schepke bovenop doen...
Ik was 13 toen ik mijn vried (toen 16) leerde kennen. Een half jaar later trok hij bij mij (en mijn ouders dus) in. Nu 3 jaar en 2 maanden verder woont hij nog steeds bij mij. (Ik ben nu 17 en hij is bijna 20)

Z2+14 tussen de paarden met mijn superpony!
Mijn beste maatje is met welverdiend paarden pensioen.
Vita B+21 L1+2

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 16:49

Ik heb er totaal geen moeite mee, oke ik ben dan niet de jongste meer, maar toen ik aan mijn relatie begon was ik 19. En ik had het echt nodig, was het zat om altijd maar alleen te zijn en in onzekerheid te zitten. Kan toch zeggen dat het veel fijner is als je iemand hebt waar je lekker tegenaan kan kruipen, en vooral iemand waarmee je een stabiele toekomst tegenmoet kan gaan.

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 16:57

Ik heb tussen mijn 15e en 18e 2 lange relaties gehad, en na die 2e had ik wel het gevoel dat ik wat 'gemist' had. Heb die 3 jaar daarna me uitstekend vermaakt, nu weer ruim een jaar een relatie waar ik me prima in voel, nu pas het gevoel dat ik eraan toe ben.

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 17:02

Ik vind dus dat je eerst alleen moet kúnnen zijn voordat je een gezonde relatie kan beginnen. Een vriendin van mij duikt van de ene in de andere relatie omdat ze niet alleen wil zijn. Ik geloof dan dat je, zoals SP zegt, jezelf niet optimaal kan ontwikkelen. Je moet leren om zelfstandig te kunnen zijn en om op eigen benen te staan, denk ik.

Verder ligt het er aan hoe je relatie is. En hoe je zelf in elkaar zit. Ik moet er op dit moment nog niet aan denken dat ik de rest van mijn leven met dezelfde samen zal zijn...

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 17:04

Mause schreef:
Mijn zus heeft haar vriend leren kennen toen ze 16 jaar was, het was ook haar eerste echte vriendje. Nu 13 jaar later zijn ze nog steeds bij elkaar en gaan ze volgende maand trouwen. Nu is mijn zus een heel ander type dan dat ik ben, maar echt het uitgaan, stappen, flirten, vrij zijn enz heeft ze niet echt meegemaakt, naar mijn idee (maar ik weet natuurlijk niet alles... Knipoog). Ik daarentegen ben het tegenovergestelde van haar. Veel losse vriendjes gehad, maar een paar serieuze relaties, maar toch goed "genoten" van mijn vrijgezelle leventje. Ik kan niet zeggen wie van ons tweeen een betere jeugd heeft gehad...

Wat ik wel vaak zie is dat mensen die al van jongs af aan een relatie hebben, vaak naar verloop van tijd niet heel veel vrienden meer om zich heen hebben. Aandachtspunt is dus voor beiden het behoud van eigen vrienden en het doen van eigen hobbies enz.


klinkt heel herkenbaar! en het laaste stukje, over vrienden hebben, ben ik het helemaal mee eens!

mijn zus is nu 19 en heeft vanaf haar 14e een vaste relatie, dus echt het flirten en jongens versieren etc heeft ze niet meegemaakt

ikke wel *LOL*

maar zij is ook veel huiselijker dan ik ben!ze hoeft niet zonodig flink op stap te gaan, of aandacht van mannen te hebben(oke ik kan ook wel leven zonder aandacht maar gewoon wat flirten is best leuk!)en ze is heel gelukkig met haar leven zoals het nu is.

ik ben 21, en heb op mn 18e mn 1e serieuze relatie gekregen, dat ging na ruim een jaar fout en ben toen meteen in de volgende reltaie gerold, en dat ging na ruim 1 1/2 jaar fout.
tot mn 18e had ik alleen maar wat losse relaties en sexrelatie, maar ik heb me altijd heel erg goed vermaakt!

ik heb nu helemaal voor mezelf gekozen en merk heel erg dat ik het lekker stappen en jongens kijken&versieren enz best wel heb gemist afgelopen 3 jaar!

Als jij gelukkig bent in je relatie, en het gevoel hebt dat je helemaal jezelf bent en alles doet wat je wil doen, dan is er nix mis mee.

als je twijfelt en zoiets hebt van ik wil weleens weten hoe t nou is, om gewoon een keer lekker met vriendinnen te stappen, te flirten met jongens, een one night stand te hebben etc

als je dat denkt, zou ik een punt achter mn relatie zetten en helemaal los gaan!zorg dat als je latr op je leven terugkijkt, niet zoiets hebt van "had ik maar....."

Ik doe dat nu ook, ik doe wat ik wil en met wie ik wil (en nee ik heb niet ieder weekend een ander maar ook niet 1 persoon waar ik 100% trouw aan ben)

ik denk dat ik doordat ik nu alles doe wat ik maar wil doen, over een paar jaar als ik de juiste persoon tegenkom, ook echt zonder twijfel 100% voor hem alleen kan gaan.


Wat ik wel denk is dat wanneer je je hele leven met je 1e of 2e vriendje samenblijft, het aan je gaat knagen, zo van hoe zou het met een ander zijn geweest?heb ik nix gemist? etc etc

voor mij is het niet weggelegd om op jonge leeftijd een vaste relatie te hebben, en t is al helemaal niet voor me weggelegd om ook echt mn hele leven bij die ene persoon te blijven.

maar gelukkig zit iedere persoon naders in elkaar, en ik ken genoeg mensen die niet snappen dat ik geen behoefte heb aan een vaste relatie.

maar ik ben liever happy single *LOL*

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 17:09

Dat dacht ik nu ook altijd... een relatie, nu al? Pf ik blijf nog een hele poos vrijgezel.
Maar toen werd ik verliefd (en dat overkomt mij ècht niet vaak) en het werd een relatie. Twee maanden vond ik reuze lang! Maar nu duurt het al 2,5 jaar. Ik was (en ben nog steeds wel) een beetje bang om me nu 'al' te binden. Want als het goed blijft gaan (wat nu ook nog steeds heel vanzelfsprekend lijkt) is het mijn eerste echte maar dus ook laatste relatie...

Soms zou ik ook wel meer uit willen gaan, met jongens rond rommelen ofzo, denk ik, want ik weet natuurlijk niet of ik dat ook echt veel zou gaan doen. Mijn omgeving (vrienden etc) gaat nou ook niet echt veel uit zijn dak ofzo..

Maar wat moet je dan in zo'n situatie, toch niet om die reden stoppen??! Soms denk ik wel eens 'was ik hem maar 5 jaar later tegen gekomen' (ik was toen 18, nu 20, hij nu 24)
Ik heb me er zo ongeveer bij neergelegd (klinkt nogal dramatisch, dat is het niet hoor) en zolang ik het zo naar mn zin heb is het goed!! Soms moet ik gewoon lekker tegen mezelf zeggen 'en dit weekend ga ik lekker met vriendinnen op stap'. Ik ga bijna voor 2,5 maand weg, en als ik hem ontzettend ga missen (wat ik nu ècht wel denk) dan zit het wat mij betreft echt goed!

Dus als je je er goed bij voelt, why not, maar blijf ook aan jezelf denken.

Schitterend paarden-pensioen-oord in Frankrijk: http://www.equinepensions.com/

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 17:10

Desiree schreef:
Ik zie het verschil met vriendinnen die vroeger altijd en altijd verkering hadden: ik had dat niet, ik ging met vriendinnen op stap de bloemetjes buiten zetten. Op vakantie naar Salou, mijn "ego opvijzelen". Ik heb het veel leuker gehad dan die vriendinnen met die rustige, brave, ingetogen vakanties en zo. Die moesten zich altijd inhouden he. Ik hoefde dat niet.

OK dan!

dat bedoelde ik ook te zeggen.

gewoon lekker jezelf zijn, kunnen doen en laten wat je wil, en je lekker uitleven Haha!

en wat SP zegt klopt ook, ik vind ook dat je jezelf eerst moet ontwikkelen en moet ontdekken wat je echt wil, en daar kom je meestal achter door een par verschillende (beetje oppervlakkige?) te hebben gehad.

Ook moet je eerst jezelf ontwikkelen en zelf onafhankelijk zijn voor dat je een relatie met iemand aangaat, een relatie voor de toekomst bedoel ik.

Als je altijd thuis hebt gewoond, serieus vriendje krijgt en dan samen gat wonen, ben je dan ooit echt zelfstandig geweest?kan je dan nog zelfstandig&onafhankelijk worden?

Ik weet zeker dat als ik later op mn leven terugkijk, ik niet zal denken "had ik maar dit of dat gedaan" en ik heb ook absoluut geen spijt van alle dingen die ik heb gedaan (en nog ga doen Knipoog )

en wanneer ik rustig wordt en merk dat ik behoefte heb aan 1 vast persoon, dan komt dat vanzelf wel, maar voorlopig ben ik niet in staat om aan 1 persoon trouw te blijven en echt 100% voor een relatie te gaan.

en ik kan niet zeggen dat ik het erg vindt, want het vrijgezellen leven heeft veel voordelen Knipoog

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Lois_, Chita, Exorcizamus, Fling, fro, Ginny135, GoogleAdsense, hagelslag, kamsel, lillylover, Miekie74, Plus_en_Min, Polarize, Rose94, Zick_Zack en 69 bezoekers