Is er interesse in een buitenrit in Lunteren???(gewoon peili

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-01 11:50

Zijn er mensen die het leuk zouden vinden om een keer naar Lunteren (hier ligt het middelpunt van Nederland, haha) te komen voor een grote boktbuitenrit??? Bij ons in de omgeving kun je perfect buitenrijden en misschien kunnen we er een keer een lekker lange Boktbuitenrit gaan maken... Zat gewoon ff te denken, misschien is er wel helemaal geen belangstelling voor, maar wie weet, hebben de mensen met eigen paard en trailer wél zin??? Verward Lijkt mij iig erg gezellie, kunnen we ergens op de hei ofzo picknicken hihi. We zien wel, eerst maar eens peilen hoeveel belangstelling hiervoor is. Cool liefs Iloon

_________________
It's a plane....!!!
No, it's a bird....!!!
NO, IT'S SUPERJURGA!!!!!!!!!!!!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jurga op 2001-09-19 14:34 ]</font>


Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 11:53

Ik wil ook wel. maar tot op heden nog geen eigen paard en trailer ter beschikking...

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 11:54

Wel een leuk idee, ik heb alleen de eerste maanden elke weekend wedstrijden.

En ik denk ook niet dat het geschikt is om Ozep in te grote groepen mee te nemen, dan moet ik iedere keer van die Levade series uitzitten, errug vermoeiend!

Maar ik natuurlijk ook gewoon 1 van de Friezen meenemen...

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-01 12:06

Maybe kan ik nog een paardje charteren, maar dat weet ik niet... En als er mensen komen die twee eppies (afkorting voor eigen paard voor de duidelijkheid) hebben die beide meekunnen, valt er misschien onderling wat te regelen...je hebt toch niet voor niets een tweepaardstrailer, niet dan? En ja Sjuimpje, leuk!!! Neem gewoon een Fries mee! Gezellie!!! *LOL* Voor een datum moeten we zowie zo nog een keer kijken, misschien wordt het wel volgend jaar...wie weet? Maar ja, eerst maar ff peilen hoeveel belangstelling er is en anders is iedereen apart (of natuurlijk met kleine groepjes) van harte welkom bij mij voor een buitenrit!!!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 12:29

Ik hoor wel wanneer het is dan kan ik misschien ook mee?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-01 12:31

tuurlijk mag je mee, Nimber!!! Iedereen is welkom, dusse....nog veel meer reacties please, lijkt mij supergezellie!!! Dan kunnen we later wel een aantal data prikken om uit te kiezen. Greetz Iloon

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 13:29

Hoi!
Misschien wil ik wel mee,een keer in het weekend ofzo.Of ben ik daar te klein voor? Een trailer heb ik zo geregeld,en een auto ook.Maar bij welke grote plaats ligt Lunteren precies? En zijn er bossen ofzo?

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 13:56

mooi dichtbij.

keb alleen geen knol

kun je nix voor me regelen loon?? *kijkt heel lief*

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-01 16:14

Sunnylover: Lunteren ligt bij Ede, dus op de Veluwe...niet dat dat zo groot is. Als er meerdere jongere ruiters meewillen valt er best wat te regelen hoor, is misschien leuk om dan een ponygroep bij elkaar te zetten, natuurlijk wel met leiding, maar iedereen moet mee kunnen, leuk dus als je ook meegaat!!!Mag altijd!!! Is altijd gezellig!
Steef: hoe kan ik jou nou wat weigeren haha??? Moet je wel mee naar Artis, misschien kan ik dan wat regelen haha. Ik zie wel ff, okee? Maar leuk natuurlijk las het door zou gaan en je kunt mee!
liefs Iloon

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 16:33

Als ik mag, ga ik graag mee! Party!! Party!! Party!!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 16:46

En ik ook!! Als ik een trailer had.. Verdrietig Valt er anders ook geen paardje voor mij te regelen? Schijnheilig

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 21:10

nathalie. daarvoor moet je ilona bij msn toevoegen en heeeeeel veel aardige dingen zeggen en dan heb je en heeeeeeeel klein kansje dat ze je mag want het is een populair meisje hoor *LOL*


KlijnJarig

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 12:44

Dat lijkt me kei leuk mag ik ook mee?
Als ik een trailer kan regelen kan ik er mischien wel
2 meenemen maar dan moet op de 2e wel een goede ruiten want hij gaat er graag van door en is heeeeeeeeeeel sterk (een fjorden ruin)
Laat maar weten wanneer het is ik doe graag mee
met mijn haflingertje Haha! Party!! *LOL* Lovers

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 13:34

O lijkt me echt heel leuk! Het is denk wel ver voor mij dus ik weet niet of er ergens een manege ofzo is om mijn paard een nachtje te stallen. Ik hoop dat ik mee kan!!

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 18:26

t lijkt mij wel leuk, als ik geen wedstrijden heb, ga ik zeker mee.

Mirte: Lunteren is niet zover bij ons vandaan, valt best mee.

Nouvel: misschien kunnen wij met zijn 2-en gaan in jouw *LOL* trailer met mijn *LOL* auto?

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 19:57

Jaaaah, lijkt me errug leuk om mee te gaan dan. Ik hou me zeker aanbevolen. Hoop alleen niet dat Jelka dan weer zo gek gaat doen als vandaag. Crisis, wat was zij vandaag vervelend!

KlijnJarig

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 16:35

Een heleboel mensen van de ponyclub hier in Schaijk willen ook mee (5 of zo) *LOL*
Laat maar weten wanneer!!!!!!!!!!!!!! *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 16:53

Ligt er een beetje aan wie er allemaal echt meegaan (niet banketstaaflig bedoeld hoor, maar als echt alleen maar jonkies meegaan, is het niet leuk als zo'n ouwe Bok als ik ertussen gaat zitten), en natuurlijk of er dan nog niks in de agenda staat...

KlijnJarig

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 19:20

Tuurlijk is dat wel leuk Haha!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 19:26

Citaat:
Op 2001-09-14 17:46, schreef Nathalie:
En ik ook!! Als ik een trailer had.. Verdrietig Valt er anders ook geen paardje voor mij te regelen? Schijnheilig



je hebt toch een trailer? hoe kom je anders op wedstrijden? ik zou meewillen maar een trailer en een auto is het probleem (effe iemand lief aankijken, wie kan me helpen)

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

assie

Berichten: 9476
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 20:18

Ja ik wil supergraag mee!!
Ik heb alleen geen eigen paardje Verdrietig Dus is er niet de mogelijkheid om een paardje te leasen?
Ik wil nl heel graag mee, als jullie me mee willen hebben...

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 15:12

Ik zou denk ik wel kunnen, en wjerdo mee kunnen nemen, en ik zou denk ik ook wel de trailer kunnen lenen maybe, alleen de auto van mn 'stief'pa heeft geen trekhaak, en om nou de auto van jul te lenen Haha! Haha! *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* Tong uitsteken Als ie nou een trekhaak had was ik denk ik toch wel gekomen, wil toch wel een kèèr meeten Haha! Haha! Haha! Haha! Dus, maybe, als ik die "stief"pa van me heeeeeeeeeeel lief aankijk, heb ik nog een heeeeeeeele kleine kans om toch mee te kunnen Haha! Haha!

Gr. PG

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 17:04

Ik wil wel. Trailer en Paardje heb ik... Dus alleen de datum moet nog goed uitkomen.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-01 08:21

Ik na dagen weer effe op bokt, illegaal op school....OOPS, please niemand mijn adressen controleren haha. Gaaf dat er zoveel meewillen. Ik heb nog niet echt een idee voor een datum....vanavond komt onze eigen compu terug Haha! Haha! Haha! AT LAST!!! En dan zal ik weer uitgebreid gaan posten! Dan meer nieuws van mij!!!Iloon Schijnheilig *ik ben helemaal niet op bokt hoor, meneer de leraar*

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 08:25

Ik ga mee als jij regelt dat ik op Paddox mee mag !!
Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 15 bezoekers