beugel van BH in wasmachine...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

beugel van BH in wasmachine...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-03 23:00

net draaide mijn wasmachine en ineens hoorde ik een raar geluid... Toen ie klaar was, bleek ik een beugel van mijn BH verloren te zijn, maar ik kan hem niet vinden in mijn trommel... die zit er dus kennelijk onder, waar ik niet bij kan...

Weet iemand wat ik nu moet doen?? Ik heb ooit eens gehoord dat dit funest kan zijn voor je wasmachine... (vergeet altijd die dingen in zo´n speciaal zakje te doen...)

please help.... Verdrietig

Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 23:07

*herkenbaar* Bloos

Zit niets op dan even een mannetje te laten komen die de boel weer fikst. Kun je zelf niets aan doen. Ze hebben het waarschijnlijk wel vaker meegemaakt Haha!

Les_Fjal

Berichten: 1926
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 23:08

Ook bij ons is dat wel eens voorgekomen....en is inderdaad niet bepaald goed voor je wasmachine. Gelukkig heeft een vrij handig persoontje de verdwaalde beugel op weten te sporen en deze eruit gehaald.

Als je er zo 1 2 3 niet bij kan...toch maar iemand erbij halen die handig is in zo'n ding uitelkaar halen en weer goed in elkaar te zetten.

Je wasmachine laten draaien met de beugel en nog steeds in , lijkt me niet echt een goeie optie.

Succes ermee ! ( En misschien toch een briefje op de machine plakken : Bh hoort in een zakje ...Knipoog )

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-03 23:13

hmmm, zeker een kostbare zaak omdaar weer "een mannetje" voor te laten komen... Maar goed, zelf gaan lopen klooien is ook niet echt aan te raden... dus er zit niets anders op.

Josti

Berichten: 1534
Geregistreerd: 28-03-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 23:18

Ai ai ai dat probleem ken ik!
Succes ermee, hoop dat je 'een mannetje' kan vinden die er niet al teveel voor vraagt.

Jurenko

Berichten: 265
Geregistreerd: 29-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 23:27

kijk even je filter na misschien zie je daar eens stukje en kan je hem eruit wriemelen

Jantien

Berichten: 6469
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 23:37

Kijk even of je nog een stukje beugel in een van de gaatjes van de trommel ziet, misschien kan je 'm eruit wurmen.
Het filter nakijken is inderdaad ook een idee.
En misschien een beetje technisch onderlegt iemand die de achterkant van de wasmachine af durft te halen? Dan wordt het vast ook al een stuk duidelijker (en dat is nog niet zo moeilijk Haha! )

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 08:00

ken het. nieuwe pomp. totale kosten 150 euro.....koop nooit goedkope bh´s.....

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 08:28

Prima, dat kan je met de duurste BHs overkomen. BHs wassen in een zakje, dat is de oplossing... (Ben overigens wel meer voor de duurdere BHs maar dat dan meer om het draagcomfort).
Wij hadden trouwens een vrij oude wasmachine (bovenlader) waar je de trommel uit kon tillen, maar ik neem aam dat dat bij jou niet gaat? Succers ermee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 10:12

Heb je geen handig vriendje, die eventueel effies voor je zou kunnen kijken? En tja, volgende keer toch maar een waszakje gebruiken

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 10:23

Vervelend! Maar je kan ook zo'n speciaal zakje kopen waar je bh's in kunt doen zodat ze niet 'los' in de wasmachine liggen. Ook beter voor je bh's.

Oeps, ik zie nu dat dit ook al bij de vorige reacties staat! Blond Haha!

Nouka

Berichten: 4430
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Cornwall, U.K.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 10:46

Wassen jullie je bh's in de wasmachine ?? Ik doe ze (nouja, mn moeder Haha! ) altijd met de handwas... heb je ook geen problemen met beugels enzo...

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 10:48

Ik was ze altijd in een speciaal waszakje, heb sowieso een hekel aan handwas en ben zelfs met zo'n zakje nog nooit een beugel verloren. In mijn vroegere studentenhuis was het wel een paar keer raak (negen vrouwen, en niet iedereen waste d'r beha's in zo'n zakje). Moest er elke keer weer een reparateur komen voor die wasmachine, word je niet blij van. Een andere oplossing is er niet, vrees ik... Succes en voortaan misschien toch maar zo'n zakje gebruiken? Knipoog

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-03 11:23

ja, het verrotte is ook, dat dat zakje gewoon naast de wasmachien hangt... ben het gewoon vergeten en wodt gelijk gestraft.... Boos!

Prima, bedankt voor het aanjagen van de schrik.... Mijn god, 150 euro, daar kan ik heel verdrietig van worden....

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 13:21

ik draag nooit bh's met beugels, dus heb ik dat probleem ook niet! Haha!

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 13:26

Kan inderdaad funest zijn voor je machine.
Mocht het je gebeuren NIET meer verder wassen voordat de beugel verwijderd is.
De motor kan vastlopen en doorbranden. Dan heb je een nieuwe machine nodig.
Laat dit een wijze les zijn, ik heb ook op deze manier geleerd......

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 15:39

'k Heb Marc gevraagd, die verkoop die dingen.. Hij zegt: een breipen krombuigen en dan via de rand van de deur aan de buitenkant van de trommel voelen waar de beugel is en er uit proberen te vissen. Evt zou je in de pomp kunnen kijken, moet aan de voorkant van de wasmachine een deurtje zitten die open kan, daarachter een grote draaiknop en als je die openmaakt kijk je recht in de pomp (hij is alleen bang dat een beugel daar niet door heen past, muntgeld wel overigens, wie weet wordt je nog rijk...)

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 16:02

Wmijn schreef:
Prima, dat kan je met de duurste BHs overkomen. BHs wassen in een zakje, dat is de oplossing... (Ben overigens wel meer voor de duurdere BHs maar dat dan meer om het draagcomfort).
Wij hadden trouwens een vrij oude wasmachine (bovenlader) waar je de trommel uit kon tillen, maar ik neem aam dat dat bij jou niet gaat? Succers ermee.


Mijn vriendin is ook voor de duurdere jongens, ook voor het draagcomfort.

Mause, ik vond 150 euro nog wel meevallen, want de pomp zelf was maar 37 euro. de rest is voorrijkosten uurloon enz.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 16:04

gewoon geen bh meer aandoen -> hoef je ze ook niet meer te wassen -> hoef je ook geen geld uit te geven aan het maken van de wasmachine -> spaar je ook geld uit wat je zou uitgeven aan de bh's.

life's so simple.

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 16:07

SP, 1 woord: auw...

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 16:09

no pain no gain, wmijn!

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 17:22

Hebben wij dus ook Scheve mond en dan bleek die beugel ergens verstopt te zitten in de wasmachine waar je niet bij kan Verward Haha!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 17:40

Nouka schreef:
Wassen jullie je bh's in de wasmachine ?? Ik doe ze (nouja, mn moeder Haha! ) altijd met de handwas... heb je ook geen problemen met beugels enzo...


Ik doe ze zelfs in de droger! Haha!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 17:43

op kastdroog zeker?

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 18:31

Ons mam doet ze ook nooit in waszakjes. Van een zit wel de beugel los, maar die trek ik dus ook niet meer aan.
Er heeft er nog nooit *klopklop* een vastgezeten in de machine.