onze hond is half uur geleden doodgemaakt :(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
XxSwEeTy
Berichten: 1284
Geregistreerd: 19-02-03

onze hond is half uur geleden doodgemaakt :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-03 13:07

hoi,
onze hond (dobermann pincher) in een half uurtje geleden doodgemaakt.
mijn ouders wilden dat dat in huis gebeurde....
ik ben naar buiten gegaan, en toen de dierenarts wegwas, vroeg me ma of ik wilde kijken, heb ik niet gedaan, ik vind het eng om naar zo'n dood beest te kijken wat 9 jaar bij ons is geweest, maar ik heb niet gehuild.
die hond was van mijn moeder, ik vond er niet heel veel aan, hijw as altijd aan het blaffen en uitdagen, al mijn vrienden vonden hem eng omdat hij altijd zo hard blaft als er iemand komt, en ze vonden hem er eng uitzien... ik zal wel een keer foto's plaatsen van de digi die ik gisteren heb gemaakt met me zusje....
onze hond was 9 jaar geloof ik,d at is voro een dobermann best oud, verder vond de dierenarts dat hij er wel gezond uitzag, maar hijw as de laatse weken heel dof in de vacht, en hij had een oude operatiewond van 3 jaar terug die ging weer open en etteren, en hij was heel erg incontinent, als ie in de kamer lag liep de ontlasting zo eruit en onder hem door. wij gaan verhuizen en hebbend an een houten vloer en dan kan je die niet schoonmaken, we hebben overlegt met de dierenarts dat een nieuw tehuis buitenaf bij eiamnd ook geen oplossing was want onze hond rende achter alles aan wat een beetje lawaai maakt, of ja alles wat bewoog zal maar zeggen... dus dat was ook geen optie. het is nu heel stil in huis en heel kaal... en ligt het nu aan mij of hangt er hier een vreemd geurtje, voor mij lijkt het op de geur van het spuitje, maar ik weet het niet ik was der niet bij gelukkig dus ik weet niet hoe dat ruikt.


Let_be
Berichten: 7796
Geregistreerd: 25-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 13:14

sterkte allemaal daar in huis....

Savannah (Z2) :):) & Aldate <3 & Giorado :~ !
http://www.horse4u.nl

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 13:17

He bah zeg.
Ook schreef je dat je hem niet echt geweldig vond, toch wens ik je sterkte!
9 jaar is niet niks, er zullen veel herinneringen aan zijn aanwezigheid vast zitten.


Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 13:19

Het is voor een hond ook niks als hij zijn urine laat lopen. Heel veel sterkte!

boeflover

Berichten: 6045
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 13:20

sterkte ermee, je vond hem dan misschien niet helemaal geweldig, maar toch denk ik dat je hem gaat missen, dat kon ik al uit je verhaal maken(het is nu heel stil en huis en heel kaal).

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 13:27

Ondanks dat de hond van je moeder was zal het toch best vervelend voor je zijn. Het is net wat Boeflover zegt... het wordt wel ineens heel stil in huis.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 14:27

Wat een zielig verhaal Huilen. Veel sterkte ermee.

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 14:59

ik las doodgemaakt:ik dacht gelijk door derden,op een gemene manier,maar je bedoeld ingeslapen?!(dat klinkt toch wat respectvoller)
maar desalniettemin, veel sterkte!

Serieus genomen worden, of serieus genomen worden, that's the question!


Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 15:08

Hee, sterkte joh, ook al vond je hem misschien niet zo lief, je zal hem vast missen!

Toos paardloos

Farah_

Berichten: 2510
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oudenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 15:25

Mexx2 schreef:
ik las doodgemaakt:ik dacht gelijk door derden,op een gemene manier,maar je bedoeld ingeslapen?!(dat klinkt toch wat respectvoller)
maar desalniettemin, veel sterkte!


Ja dat dacht ik ook!!
Wat rot voor je!! Ookal vond je 'm misschien niet echt super, zal je 'm volgens mij na 9 jaar toch missen!
Sterkte Ach gut

XxSwEeTy
Berichten: 1284
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-03 15:30

ja ik mis hem ook wel een beetje..... net kwam ik thuis en nu was het stil, normaal springt die hond om je heen en begint te blaffen enzo. op de plaats waar het hok stond staat nu een vuilnisemmer dat lijkt heel kaal daar.

XxSwEeTy
Berichten: 1284
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-03 15:30

nou maar inslapen is wel hetzelfde als doodmaken.... toch?

Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 20:02

sterkte met het verlies! Enne in laten slapen klinkt wat netter vandaar... Ik dacht ook al dat het door een derde was gebeurt! Maar zoals ik al eerder zei sterkte!

Nadhir

Berichten: 1293
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 20:56

Ondanks dat je niet helemaal gek op de hond was toch veel sterkte! En idd volgende keer een iets andere titel maken, want ik dacht (net zoals vele andere) dat het door iemand anders gebeurt was.

Maar sterkte!

Je bent niet sterker dan je paard, maar wel slimmer en sneller.

Berdien en Daphne: Zusjes en Kei hippe Yostipaardenmiepjes in hart en nieren!

juudje

Berichten: 155
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: best

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 20:59

heel veel sterkte ermee!

eindelijk een digi, dus binnen kort foto's in mijn profiel Haha!

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 21:09

inslapen stond idd wat respectvoller,ook hoe je schreef,als je thuis kwam hoe leuk die je begroeten,en je bent er toch 9 jaar samen geweest...
maar toch veel sterkte ermee.

ja nadhir dat dacht ik ook,omdat je het nou vaker hoort dat die dieren gemeen worden dood gestoken,ook met die shetlanders enzo,ik dacht dat het hier ook was gebeurt.

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 21:35

Wat naar voor je sweety. Wij hebben onze Dobberman op 29 april dit jaar moeten laten inslapen. maar Lady is er 15 geworden. Extreem oud voor een Dobberman. Er staat nog een foto van der in mijn profiel. Lady kon echt niet meer ze was op na 15 jaar trouwe dienst. Maar lady was wel een geweldige Dobberman ze was gek op iedereen en iedereen was gek op haar. Het was een prachthond zo krijgen we er nooit weer 1 en we missen der nog elke dag enorm. Jij ook heel veel sterkte en vooral je ouders bij het grote verlies van hun hond.

www.Dyco.webs.com
Love, Language and Leadership

ricoh

Berichten: 1114
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 21:36

Sterkte...

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 07:20

Jeetje wat erg. Ik leef met je mee.

Ik moet zo om 9.30 uur met mijn dobberman naar de dierenarts Vasco is momenteel ook erg ziek schijnt het aan zijn hart te hebben. Er worden dus zometeen hartfoto's gemaakt. Hopen dat er maar geen rare tumoren gevonden worden (dan laat ik mijn Vasco ook inslapen). Ik wil namelijk dat mijn oude manneke niet lijdt Huilen

Overigens mijn vasco is 10,5 jaar

27-11-2015 Welkom home Cruising
13-05-2011 Rust maar zacht lieve Dynamiek, eindelijk kan je nu gaan genieten van de groene weides.

XxSwEeTy
Berichten: 1284
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-03 16:43

hier heb ik foto's van Tara (onze hondje die niet meer hier is:(, foto'sd zijn 1 dag voor dat we haar lieten inslapen gemaakt...)

Afbeelding hier met mn zusje achter het huis.

Afbeelding hier weer met me zussie

Afbeelding

Afbeelding en nog weer een x met me zussie, ik maakte de foto's dus.

Afbeelding wanneer deze foto gemaakt is weet ik niet,volgens mij op dezelfde dag, maar heb ik niet gemaakt...

Afbeelding

Alja

Berichten: 25580
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 17:59

wat jammer zeg...
ze ziet er wel leuk uit ..
sterkte ermee!!

ONDERSCHRIFTLOOS

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 19:17

sterkte ermee!

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 19:17

nou, sorry, echt medelijden kan ik met jou niet meer hebben na je advertentie in éénmaal, andermaal, en de nonchalante, achteloze manier waarover je over de aanschaf van een nieuwe pup praat.

neem dan maar geen hond meer.

vond er je doberman trouwens nog niet zo heel erg ziek uitzien, maar goed, daar oordeel ik dan maar niet over.

Sting

Berichten: 12857
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 19:33

Doe es niet zo gek ingeo, ok, ze doet dan misschien een beetje vreemd maar wat zou jij doen als je hond, ook al vind je hem niet perfect, een spuitje zou krijgen. Iedereen verwerkt het verdriet op zn eigen manier laten we maar zeggen.

Sterkte, die hond ziet er heel mooi uit, heeft vast een heel goed leventje gehad!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 19:38

ingeo schreef:
vond er je doberman trouwens nog niet zo heel erg ziek uitzien, maar goed, daar oordeel ik dan maar niet over.


Tja, dat een houten vloer meer weegt dan een hondenleven. Ik vind hem er ook niet erg ziek uitzien.
Maar misschien ook maar beter zo. Wie weet wat voor een verdere lijdensweg de hond bespaard is gebleven.

Je suis Charlie.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Esther_r20, Pinacolada en 165 bezoekers