[BE] MARKTROCK !!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

[BE] MARKTROCK !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-03 20:03

Jaja beste mensjes, de drie volgende dagen is het weer Marktrocken geblazen in het hartje van Leuven.
Aangezien toch vele bokkers in de buurt van Leuven wonen, en Marktrock een festival is dat zelfs mensen uit het buitenland (Nederland??) trekt, dacht ik zo: "waarom geen Marktrock-meeting?"

Een beetje uitleg voor de MR-leken:

Marktrock is een driedaags festival met optredens op 4 podia verspreid door de binnenstad (verbonden door het Marktrock-parcours)

Op de Oude Markt treden de grote namen op, zoals daar dit jaar zijn (oa) Anouk, Krezip, k's Choice, Moloko, Heather Nova, The Pretenders, The Cardigans, Brainpower, ...
De Oude Markt is betalend, je moet € 15 betalen elke keer je er opgaat, je mag de markt verlaten maar dan moet je wel opnieuw € 15 betalen als je er weer op wilt.

De drie randpodia zijn gratis, staan op kleinere pleintjes en hebben ook een geweldige sfeer.

Een volledig programma is trouwens te vinden op www.marktrock.be

Marktrock als geheel heeft een geweldige sfeer, die je nergens anders kan vinden, en daarom hoef je niet eens op de Oude Markt te staan, de rand biedt ook al voldoende perspectieven om je te amuseren enzo.

Morgen ben ik er niet aanwezig, dan zit ik namelijk bij Jessie, maar donderdag en vrijdag loop ik ofwel daar ergens rond, ofwel ben ik heel dicht in de buurt.

Morgen en donderdag komt de rand in actie rond 17u, vrijdag al vanaf ongeveer 14.30

Is er animo voor een meeting?


laat hier ff iets weten, ik ga nu maken dat mijn pc virusvrij is en blijft, voor de mensen met windows xp, check dit topic [FZ] RPC shutdown in windows?? en vertrouw niet op je virusscanner, die herkent dit nl niet, backuppen en die patch installeren dus!

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.


Vicky_82

Berichten: 1345
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Halle (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 20:59

Ja ikke wil wel !!!!!!!!!

Was al een heel klein beetje afgesproken eh...
Haha!

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-03 10:06

Inderdaad ja Knipoog

verder niemand? Huilen

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 14:37

Ikke ook, maar wieweet kom ik je wel tegen, dat hadden we al gezegd... Ik bevind me meestal ter hoogte van café 25R op de Oude Markt, kom me daar maar zoeken!!


leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-03 14:47

*snik* voor mij geen oude markt dit jaar, geen centjes

whaaaaaaaaaaa ik begin mijn all-area pas toch wel heel erg te missen Huilen

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 18:46

IK heb een pappier die er werkt en die me bandjes geeft. Vrijdag ga ik wel naar DAAN op de vismarkt, als je zin hebt??

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-03 22:20

snik, ik werk er nimeer, dus geen allarea pas, geen bandjes, ik ben zielig Huilen

nah, de reden waarom ik dat allemaal ni meer heb is goed genoeg, maar het steekt wel een beke Knipoog

tamusement op de markt, we zien wel wat we geregeld krijgen voor vrijdag Haha!

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 00:42

Ik wil mee, ma ik kom zaterdag om 8.00 s morgens pas aan Verdrietig

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 55 bezoekers

cron