geen SGW Lisse 2003???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

geen SGW Lisse 2003???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-03 18:47

vraagprogramma van Lisse vermeld:

Namens de besturen van LR St. Hubertus en PC Poele-way willen wij u graag uitnodigen voor deelname aan onze wedstrijd welke jaarlijks wordt gehouden in het Keukenhofbos bij Manege Puntenburg te Lisse.

Helaas staat er dit jaar geen officiƫle Samengestelde Wedstrijd in de klasse B/L/M op het programma. Wel is er dit jaar weer de Terreinrit en als alternatief voor de officiƫle wedstrijd organiseren wij een Oefen Samengestelde Wedstrijd. Het doel van deze Oefen SGW is om de nog onervaren eventingcombinaties verder te helpen in hun ontwikkeling richting de SGW sport.

De wedstrijd staat dan ook in het teken van oefenen van en kennis maken met de SGW sport.


enzenz

ik zou hier niet aan meedoen hoor, maar kwam het toevallig tegen op het net, en normaal krijg ik ook wel een uitnodiging van de organisatie thuis gestuurd!
ik weet niet wie hier heen zouden willen/gaan?!
maarja het blijkt dus niet door te gaan(ja terreinrit en oefen wel, maar niet de officieele)

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 19:28


Gracy

Berichten: 1946
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 23:43

Ik heb er wel belangstelling om in Lisse opnieuw ervaring op te doen met mijn merrie. De vorig keer beviel reuze goed en het werd een positief ervaring Lovers Alleen.... afwachten hoe ik daar komt Bloos!

EmMetjes
Berichten: 603
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 09:31

Door strenge regels bij de KNHS kan het officiele gedeeelte niet doorgaan. Ik vind het dan juist goed dat ze toch opbouwen zodat er wel gereden kan worden maar dan maar niet voor punten. Applousje voor de organisatie.
Kunnen mensen die nog niet zo veel ervaringhebben in cross goed gebruiken, Lisse is altijd erg goed te doen vind ik.

brig
Berichten: 162
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 10:25

Op welke datum gaat dit plaatsvinden? Dan km ik even kijken, het is voor mij erg dichtbij en erg leuk om te zien.

EmMetjes
Berichten: 603
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 13:55

In het weekend van 21 september. Voorheen was het altijd de zaterdag en zondag maar ik weet niet wat ze dit jaar doen ivm die verandering.

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 16:12

Wat jammer! En Nijmegen is dit jaar wegens organisatorische problemen ook al afgelast....

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-03 16:45

kijk even op startlijsten.nl bij vraagprogramma's! daar staat alles in!!!!