Train

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 20:54

Heeft iemand de cd van Train? die gasten van Drops of Jupiter (tell me). Ik heb hem nu opstaan en hij is Kwijl echt LEKKER!! Party!!

Ik wilde het singeltje kopen, en toen vroeg de verkoper waarom ik niet de hele cd kocht. Dus ik stond daar te bedenken dat ik eigenlijk geen geld had, maar ja 35 piek gaat nog wel voor een cd (ik heb geen brandende kennissen in mijn directe omgeving Haha! ) en tja, dan moest ik hem eigenlijk ook even luisteren en daar had ik eigenlijk geen tijd voor...

Na even weifelen toch gekocht en ik heb er geen spijt van! ik mocht hem komen ruilen van die verkoper als ik het niks vond, zelfs zonder sealen Haha! maar dat hoeft dus niet. Echt een aanrader!


Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 20:55

ja heb hem laast gedownload!
mooi nummer bij ons op de werkplaats word die doodgedraaid

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 21:03

ja die is SUPER!!!!!!! ik hoor um ook heel vaak ij ons op de tuin staat yorin altijd aan en daar komt die meestal zo'n 2x op een ochtend maar hij blijft goed/mooi!!! Party!!
heb um ook gedownload enstaat nu op Lovers Kwijl Kwijl

xxjes marjolein

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 00:36

Hij is gaahaaf!!! Party!!

(oeps, oneliner...)

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 00:41

yes!!!!! Cooooooooolllll. Heerlijke cd!! Heb hem laatst gekocht en vond de introductieprijs van 35 wel heel erg gaaf. Dat gebeurt niet vaak!! Ik schrok namelijk heel erg dat sommige cd's wel bijna 50 piek kosten. Drops of Jupiter begon net een hit te worden toen ik nieuw zeeland verliet en hoopte al dat ik hem zou horen in Nederland! Is dus gelukt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 08:50

geen CD maar wel op minidisk en zelf gedownload *LOL* Echt te gekke muziek!


Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 11:40

Waar ik woon zit een cd winkel en daar zijn alle cd's 30,- alleen de hele nieuwste zijn meestal 35,-. Train vind ik echt een vette band, maar ik heb geen geld om de cd te kopen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie