Foto's concert ROBBIE WILLIAMS!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nouka

Berichten: 4430
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Cornwall, U.K.

Foto's concert ROBBIE WILLIAMS!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-03 22:32

Ik ben samen met Mirella (MMRI) op 18 juli naar het concert van Robbie geweest. Was supergaaf!!!
Het resultaat is veel foto's, sommige een beetje wazig, maar wat wil je van heel ver weg...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Leeft zich even uit op 'Sabine'...
Afbeelding
Jum! Vingers aflikken
Afbeelding
Zoenen, zoenen!!!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Hello, anybody home ??? Haha!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


لا شيء يدوم


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 22:58

Gaaf zeg! Jammer dat er zo weinig op de foto's te zien is, volgende keer toch wat eerder gaan om dichter bij te komen? Tong uitsteken Had ook best willen gaan, hij maakt echt goede muziek en heeft een goede stem Lachen

Nouka

Berichten: 4430
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Cornwall, U.K.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-03 09:28

Tja, wij hadden zitplaatsen, en Robbie stond aan de andere kant van de ArenA, dus... we hadden wel een verrekijker en dan kon je net zien dat dat stipje Robbie was... haha Haha!

لا شيء يدوم

Katuwr

Berichten: 876
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 10:20

en dán ben je blij dat er van die schermen zijn Tong uitsteken

Kom op zaterdag 29 september naar de Maliebaandag in Utrecht voor kortebaandraverijen!
Er zijn nog diverse kraampjes en andere dingen te doen, zo is er bijvoorbeeld ook een kindertuin! Leuk voor jong en oud, toegang is gratis!

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 10:33

leuk zeg!
jammer dat je zo ver weg zat.

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 10:36

Ja wel jammer dat je alleen op die schermen zag waar hij was en wat hij deed, dan heb ik zoiets van dan kan ik net zo goed naar TMF o.i.d gaan kijken, oke het is dan wel niet de sfeer erbij, maar wel een stuk goedkoper en je ziet precies hetzelfde Knipoog Tong uitsteken

Maareuh, was het nou echt zo smerig wat sie Sabine met hem deed of hij met haar, als je de verhalen hoort moet dat wel ranzig zijn geweest.
En hij voelde zich aangerand door haar toch?


essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 10:57

SANEX schreef:
Ja wel jammer dat je alleen op die schermen zag waar hij was en wat hij deed, dan heb ik zoiets van dan kan ik net zo goed naar TMF o.i.d gaan kijken, oke het is dan wel niet de sfeer erbij, maar wel een stuk goedkoper en je ziet precies hetzelfde Knipoog Tong uitsteken

Maareuh, was het nou echt zo smerig wat sie Sabine met hem deed of hij met haar, als je de verhalen hoort moet dat wel ranzig zijn geweest.
En hij voelde zich aangerand door haar toch?


Ja hij had gezegd dat ze hem had betast en boven op hem was gaan liggen en frunniken, maar dat hij maar een beetje meedeed, omdat hij niet wist hoe die van haar af moest komen. Ze was ook zo sterk.
Ja ja tuurlijk joh Schijnheilig

Ik ben een gelukkeling.

Loesje

Nouka

Berichten: 4430
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Cornwall, U.K.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-03 11:10

Tja, ze hield hem in de houtgreep... Haha! maar gelukkig waren er veel beveiligingsmensen om hem te redden! Lachen

لا شيء يدوم

Katuwr

Berichten: 876
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 11:12

ik denk eerder dat hij zelf wat bij die sabine probeerde...

maaaar dat mag ik natuurlijk niet zeggen Tong uitsteken

Kom op zaterdag 29 september naar de Maliebaandag in Utrecht voor kortebaandraverijen!
Er zijn nog diverse kraampjes en andere dingen te doen, zo is er bijvoorbeeld ook een kindertuin! Leuk voor jong en oud, toegang is gratis!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 16:52

Heel... duidelijk Clown
Maar toch, de foto's heb je Tong uitsteken Volgende keer beter!
Maar had je dan wel een verekijker mee?

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 16:55

Jeetje mina wat zat je ver weg!! Ik ben ook geweest en had nog medelijden met de mensen die daar helemaal zaten Haha!
Ik stond in het publiek, om even aan te geven waar.. aan het einde worden er glitters het publiek in gespoten, die kwamen niet zo ver maar ik stond dus dichtbij genoeg om helemaal onder te zitten.
Moet ik wel zeggen dat ook ik niet zoveel kon zien, ben niet zo groot dus moet heel de tijd springen.. dus eindig je alsnog met dat scherm Haha!

Nouka

Berichten: 4430
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Cornwall, U.K.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-03 18:05

Ja, we hadden wel een verrekijker gelukkig.... Haha!
Esme_27, tja... maar jij kon het scherm van dichterbij zien Haha! werd jij nog gefilmd daarop ofniet ?

لا شيء يدوم

Aman_

Berichten: 10623
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 19:29

Cool dat je der bent gweest!
Erg jammer dat je niet zoveel ziet!

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 19:33

beetje vage foto's, jammer. Leek me wel leuk een concert van hem.

ukkiepuk

Berichten: 4217
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 21:55

Jeetje wat ver weg zeg....

Wij (Celvin op bokt en ik) stonden links van de catwalk op de eerste rij....Het was echt ontzettend gaaf. Enne die Sabine ging echt heel erg ver hoor Je zag dat ze haar tong zo ver bij hem naar binnen stak zodat hij bijna moest kotsen, Ze zat nog net niet met haar hand in zijn broek maar had hem wel bij zijn "banketstaaf"(tja ik doe het maar zelf anders wordt het toch wel gedaan Haha! ) vast. Hij probeerde haar wel weg te duwen zonder dat het heel duidelijk was. Dat had wel een heel raar gezicht geweest want hij had haar tenslotte wel op het podium gehaald en dan vraag je daar om vind ik.....

Anyway het was ontzettend gaaf en ik hoop dat hij snel weer naar Nederland komt, maar dan wel in de kuip graag want dan hoeven wij niet zo ver Schijnheilig

Luna *21/06/2018 zadelmak
Donovan *01/07/2009 - ꝉ 23/06/2021(paarden) M2+10 (pony's) L2+11 kringkampioen 2018 klasse B, kringkampioen 2019 Klasse L1, reserve regiokampioen 2019 Klasse L1
Zorro *26/06/1990 - ꝉ 29-12-2014

Zippo
Berichten: 1410
Geregistreerd: 30-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 23:24

Gaaf!! laatst stond in een blad een verhaal van hun alle2, totaal anders allebei! Maar door je foto's heb ik een beetje een beeld van zo'n concert *LOL* K ga 3 oktober naar christina aguilera Haha!

~ The greatest thing is just to love and to be loved in return ~~

SuperSnel

Berichten: 508
Geregistreerd: 08-05-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 06:16

Ik stond lekker vooraan Tong uitsteken En heb Sabine goed kunnen volgen Haha!

Was echt super vet cool gers concert

Tegen de tijd op,langs de file,mijn moeder,mijn werk,ik word overal opgehouden.Op de bank buiten adem,oog van de storm.Zonder aan te raken,vallen boeken uit de kast,mijn sleutels net op tijd,DwarsDoorDeVoordeur.WanneerIkDeBochtUitscheur,ZalIkKeihardLachen

deedee19

Berichten: 7921
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 10:04

Ik was er ook bij! Had ook zitplaatsen maar in de hoek voor bij het podium dus ik kon alles heel goed zien hoor. Onze fotootjes zijn iets dichterbij, maar niet heel veel. Foto's lijken altijd verder weg als het echie Haha!

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 27 bezoekers