3 welsh arabiertjes

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-01 10:45

Hoihoi

Wie heeft er ook al van die leuke welsh arabiertjes??? Ik er drie die ik mag verzorgen. Suleika, Mareska en Shakira. Mareska en Shakira zijn alle twee veulens van Suleika. Mareska is 2 Shakira is nog 0. De vaders van hun is El~beauty. Suleika is 8, en haar vader is Idzard. Suleika is een koffie vos en ik rij daar ook wedstrijden mee, nu in de L1. Mareska is bruin en die ga ik inrijden, en als het goed gaat ga ik er wedstrijden mee rijden. Shakira is een vos. Voordat ik die in ga rijden ben ik al 18 en dan kan ik geen wedstrijden meer rijden op de ponys. Da vind ik wel jammer, maja nx aan te doen. xxx suleika Party!! Schijnheilig Cool Bloos Slapen Lovers Gaaaap Clown


Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 10:57

Waarom kun je geen wedstrijden rijden met pony's als je 18 bent geweest? Je kan toch gewoon met je pony tussen de paarden starten? Doen heel veel mensen hoor! Ik snap daarom niet dat er zoveel D/E pony's te koop worden gezet omdat de ruiter/amazone de 18 is gepasseert...

Als Mareska nog maar 2 jaar zou ik toch minimaal nog 1 a 1,5 jaar wachten met inrijden hoor!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 11:06

Ja inderdaad kruising welsh/arabier is super. En ze blijven het mooie hoofdje behouden bij deze kruising. OP een mooi hoofd kun je niet rijden ik weet het, maar het is toch het eerste waar je naar kijkt. Overigens in de sport doen ze het ook heel goed.

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-01 11:08

ja, weet ik over een half jaar is ze 3, dus dan kan ik beginnen snappie?
Maar ik ben ook al haast te groot voor suleika. en voor mareska dan al helemaal. Maar ik pas er denk ik nog wel 3 jaar op hoor. dus tot die tijd ben ik nog zeker fanatiek aan het rijden. xxx suleika

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 12:47

Mijn Welsh-C-merrie heeft 25 jaar geleden een veulen gehad waarvan de vader een Arabier was. Dit was een mooie pony, die ook erg leuk liep op wedstrijden. WelshxArabier vind ik meestal erg leuk.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 15:23

Ik ken genoeg welsh k-tjes die het goed doen in de paardensport. Zelfs in de klasse Z. dus je kunt nog even vooruit...

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

tabioverbu
Berichten: 43
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: w'werfje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 16:24

hoi, ik heb een welsh gehad, waar een beetje arabier in zat,je zag het niet zo maar het karakter en de drukte sprong eruit
een top beest was het ik heb haar 4,5 jaar gehad en nu staat in noord-holland(gelukkig) en ik kom er nog vaak, ik ben met haar 3e van enderland gewordne in het M springen
toen was ze al 18 jaar
Afbeelding
op het NK in ermelo

Afbeelding
midden beemster(reserve kampioen L springen) 1998

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 18:57

ik verzorg ook een prachtig welsh arabiertje!!!
Ze is SUPER lief, alleen op dit moment kreupel Boos!
Ze kan SUPER goed springen en dressuur, maar dara moet je hard voor werken en het onder de knie hebben wil je hara aan de teugel krijgen het is mij al gelukt, jammergenoeg kan ze niet goed zonder haar vriendje en broertje (=vriendje) en hij niet zonder haar dus hinnik hinnik hinnik, om ziek van de worden, maarja

-xxx- Maaike


DominiqueDG
Berichten: 1563
Geregistreerd: 11-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 10:02

hoi hoi,

ik heb een welsh sectie C x arabier.Ze is echt een schatje! Lovers Lovers

Liefs layla d

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 13:13

Hee mirjel Haha!
Inderdaad Suleika, Mareska en Shakira zijn heeel mooi. (haffies zijn ook mooi alle paardjes zijn mooi)
Dan ga je toch gewoon tot je 20 of zo op Suleika wedstrijden rijden en daarna pas op een paard
(Malik)
xxx ikke

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 20:08

dit is meer dan 3 kwart arabier...

[img]../upload/271/arabierwelsh.jpg[/img]

had ik toen ergens van een site weg...en hier naar geinformeerd vind het meer alleen een arabiertje Verward
vader was een volle arabier en de moeder een welsh arabier...dan kom je op zoiets Verward

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 20:41

Hoi,

Anne is ook een welsh-arabiertje echt een schatje! Ze is 80% ( ! ) arabisch.

-x- Daphne

(L)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Besje, GabberGill, ImkeTarek, lina1998, Nieknollie en 83 bezoekers