onrecht

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-01 07:36

Weet je waar ik een brok van in mijn keel krijg? Mensen die hun eigen leven wagen om dat van anderen te redden. Brandweermedewerkers die het op instorten staande gebouw in gaan en vervolgens worden bedolven onder het puin. En maar doorgraven om overlevende te vinden. Eigen belang telt niet meer. Dit vind ik nu echt helden. En dan denk ik, wat is de wereld toch krom. Omdat Micheal Jackson toevallig een liedje kan zingen is ie multi miljonair, laat zich als een koning behandelen en iedereen kent zijn naam.
Maar echte helden blijven altijd op de achtergrond.

Ook kan ik haast niet beseffen dat er zulke valse beesten (sorry, de naam mens kan ik er niet aan geven) op de aardbol rondzwerven. Ik kan zo woest worden om onrecht en nog woester als ik m`n woede niet op de aandoener kan koelen. Ik sta niet voor mezelf in als zo`n vuile * feest zit te vieren n.a.v. deze tragedie. Gatver wat leven er toch een vuile ratten op de wereld, die verdienen het leven niet. Ik ga maar stoppen, want ik ben zoooo kwaad dat ik toch niks zinnigs meer kan uitkramen. Doei.