Nieuwe outfit...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-01 06:55

Ik heb maar effe een nieuw pakkie aangemeten Haha! Hoe vinden jullie m'n nieuwe stijl??? Verward Pretty cool huh....
Deze nieuwe usericon is mijn 8 1/2 jarige duitse herder Quido Lovers . Ik heb hem al sinds hij een puppy van 8 weken was. Ik heb hem voor mijn verjaardag gekregen toen ik 23 werd. Mijn steun en toeverlaat Knipoog Hij is zelfs met mij meeverhuisd naar Amerika toe. We hebben al heel wat meegemaakt met z'n tweetjes en hij weet meer van mij dan wie dan ook Lachen
Dus dit is nou mijn trotse vent Quido.... Lovers
groetjes.

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 10:19

Aaahhh, wat lief!! Mooie hond zeg! Is het een tervurense (als ik het goed schrijf) herder? Wij hadden namelijk een duitse en die had korter haar! Erg leuke honden die herders, heel intelligent en trouw. Beestjes met karakter!

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-01 17:18

Nee Mirte, het is geen tervurense herder, maar een echte duitse herder. Hij heeft zelfs een stamboom *LOL* Het is alleen een langhaar. Soms gebeurd het wel eens dat er langharige duitse herders in een nest zitten.
groetjes.

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 21:18

Wijhebben er idd ook een paar op de parktijk lopen. Vind ik wel heel goedaardig staan. Geeft ze een wat mildere uitstraling....